ضربه بزرگ به قالیباف /او منتظر یک معجزه برای ریاست مجلس آینده است /قالیباف همسایه حدادعادل می شود؟

گفته می‌شود قالیباف این روزها افسرده تر از گذشته مشغول آماده سازی دفتری در جوار دفتر حدادعادل(رئیس اسبق مجلس) است تا اگر از رسیدن به ریاست بهارستان بازماند، گوشه دنجی داشته باشد و از هیاهوی راهروهای مجلس دور بماند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، با اینکه طرفداران قالیباف تلاش می‌کنند او در مجلس دوازدهم هم بر کرسی ریاست بنشیند، شواهد حاکی از آن است که اقبال به او رو به کاهش است.

آنگونه که ۲۴ آنلاین روایت کرده، با اینکه برخی چهره‌های سیاسی به رئیس مجلس یازدهم توصیه کرده بودند در این دوره از کاندیداتوری انصراف بدهد اما او با تصور اینکه می‌تواند در ائتلاف با جبهه پایداری نماینده اول تهران شود، توصیه‌ها را رد کرد.

با نزدیک شدن انتخابات و انتشار گسترده موضوع مهاجرت فرزند محمدباقرقالیباف ، یکبار دیگر داستان سیسمونی پابه عرصه فضای مجازی گذارد و مسائل عیسی شریفی قائم مقام وی و برخی پرونده‌های دیگر، فضای تبلیغاتی گسترده‌ای علیه او را شدت بخشید.

رای چهارم برای قالیباف و رای نیاوردن تیم او در مرحله اول و دوم انتخابات اخیر، ضربه سهمگینی بر او وارد آورد و آمال و آرزوهای او را برباد داد.

گفته می‌شود سردار قالیباف این روزها افسرده تر از گذشته مشغول آماده سازی دفتری در جوار دفتر حدادعادل(رئیس اسبق مجلس) است تا اگر از رسیدن به ریاست بهارستان بازماند، گوشه دنجی داشته باشد و از هیاهوی راهروهای مجلس دور بماند.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1908314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =