خسارت ۱۶۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی و راه‌های تربیت حیدریه

معاون عمرانی فرماندار تربت حیدریه گفت: سیل و تگرگ اخیر هزار و ۶۱۰ میلیارد ریال خسارت به بخش‌های کشاورزی و راه‌های این شهرستان وارد کرده است.

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، سیدعلی موسوی در گفتگویی با بیان اینکه سیل و تگرگ اخیر هزار و ۶۱۰ میلیارد ریال خسارت به بخش‌های کشاورزی و راه‌های این شهرستان وارد کرده است، گفت: خسارت های وارده در بخش راهداری اعم از شستگی شانه راه، مسدود شدن دهانه پل ها، آبگرفتگی راه‌های روستایی در مسیرهای مختلف شهرستان مانند حشمت آباد - اسد آباد، اسدآباد - فریمان، اسدآباد - رباط سفید و نیز نوری - سربالا در بخش رخ می‌شود.

موسوی افزود: مسیرهای روستایی بخش بایگ همچون حصار و رودمعجن، کلات ثم، چولانک، چین کلاغ و حصار یزدان در بخش کدکن هم بر اثر این شرایط جوی آسیب دیده اند.

معاون عمرانی فرماندار تربت حیدریه اظهارکرد: آبگرفتگی منازل هم در بخش های کدکن و مرکزی گزارش شده است که میزان خسارت‌های آن‌ پس از بررسی دقیق مشخص و اعلام می‌شود.

شایان ذکر بوده که میزان بارش‌های منطقه تربت حیدریه تا ساعت ۱۴ دیروز در «نسر» در بخش رخ ۲۶.۸ میلی‌متر، شاهین علیا ۳۳.۵، ژرف ۱۲.۷، کدکن هشت، مهنه ۲ دهم، صفی آباد چهار، فدیهه ۲۰.۴، زاوه ۷.۷، رشتخوار ۷.۲ و شهر تربت حیدریه ۸.۱ میلی‌متر اعلام شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1908435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =