خبر جدید معاون امنیتی وزیر کشور از سانحه بالگرد رئیسی /نماینده خداآفرین: جستجو به سختی پیش می‌رود، هوا به شدت مه آلود است

نماینده مردم کلیبر و خداآفرین در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: هوا شدیداً مه‌آلود و هموار با بارش شبنمی است و آثاری از برف در منطقه مشاهده می‌شود، در نتیجه علی‌رغم اینکه همه عوامل امدادی و محلی بسیج شدند، اقدام جستجو به سختی پیش می‌رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسین حاتمی، نماینده مردم کلیبر و خداآفرین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین درباره آخرین خبر از بالگرد حامل رئیسی گفت: اطلاعات خاصی بدست نیاوردم اما مسئولین و منابع محلی در ارتفاعات و محدوده‌های مه‌آلود جنگلی و محدوده‌ای که GPS بالگرد در آن منطقه است، پایش می‌کنند که خبری بدست بیاورند.

آثاری از برف در منطقه مشاهده می‌شود

وی در پاسخ به اینکه گفته می‌شود امکان جستجوی هوایی برای پیدا کردن بالگرد رئیسی نیست، تا چه اندازه صحت دارد؟ افزود: هوا شدیداً مه‌آلود و هموار با بارش شبنمی است و آثاری از برف در منطقه مشاهده می‌شود، در نتیجه علی‌رغم اینکه همه عوامل امدادی و محلی بسیج شدند، اقدام جستجو به سختی پیش می‌رود.

حاتمی در پاسخ به اینکه این امیدواری وجود دارد که تا شب از وضعیت بالگرد خبری می‌رسد؟ تصریح کرد: به نظر بنده تا شب خبری از بالگرد رئیسی به دست می‌رسد چراکه عوامل امدادی، بسیج، منابع محلی، هلال احمر، مسئولین شهرستان‌های کلیبر، خدآفرین، ورزقان و عواملی از استان به سمت آن منطقه گسیل شدند و همه جانبه محیط را پایش می‌کنند که به خبری برسند.

نماینده مردم خداآفرین درباره اینکه دو بالگرد دیگری که همراه رئیسی بودند، موردی از سانحه را مشاهده نکردند؟ خاطرنشان کرد: بنده هنوز با آنها صحبت نکردم.

معاون امنیتی وزارت کشور: خبری نداریم

همچنین سید مجید میراحمدی، معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور نیز در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین درباره آخرین خبر از وضعیت رئیسی و بالگرد حامل او گفت: خبری ندارم.

وی از ارائه جزئیات بیشتر خودداری کرد.

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1908619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =