ادامه جستجو توسط بسیجیان برای یافتن بالگرد حامل رئیسی

ارشد نظامی ارتش در استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل از اعزام چندین تیم امدادی و تجسسی تیپ ۲۵ نیروی مخصوص واکنش سریع ارتش به محل سانحه بالگرد ریاست‌جمهوری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر سرتیپ دوم ستاد امیرحسین شفیعی در گفتگو با خبرنگاران افزود: تیم‌های واکنش سریع تیپ ۲۵ نیروی مخصوص واکنش سریع ارتش پس از وقوع حادثه هوایی برای هلیکوپتر حامل رئیس‌جمهوری و همراهان وی به منطقه اعزام شدند.

بنابر گزارش مهر، وی افزود: نیروهای تیپ ۲۵ نیروی مخصوص واکنش سریع ارتش در چندین تیم تخصصی تجسسی و امدادی به منطقه وقوع حادثه اعزام شده‌اند و انشاالله بتوانیم در سریع‌ترین زمان ممکن به نتیجه مطلوب برسیم.

ادامه جستجو توسط بسیجیان برای یافتن بالگرد حامل رییس جمهور

همچنین بنابر گزارش مهر، سردار اصغر عباسقلیزاده که در منطقه ورزقان حضور دارد و عملیات جستجو را هدایت و راهبری می‌کند، افزود: گردان‌های امام علی، امام حسین و بسیجیان حوزه‌های شهری و روستایی از ۴ شهرستان ورزقان، اهر، تبریز و جلفا به منطقه اعزام شده‌اند.

وی افزود: سپاه عاشورا تمام توان انسانی و تجهیزاتی خود را به میدان آورده است تا انشاالله عملیات جستجو بزودی به نتیجه برسد.

فرمانده سپاه عاشورا در پایان برای رئیس جمهور، امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی و سایر سرنشینان آرزوی سلامتی کرد.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1908663

برچسب‌ها