خدمت ماندگار آیت الله رییسی برای کارگران شرکت نیشکر هفت تپه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین: شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه، که پیش از این به دلیل واگذاری‌های نادرست به بخش خصوصی و مدیریت نامناسب با مشکلات فراوانی روبرو شده بود، با توجه ویژه آیت‌الله رییسی در حال بازگشت به دوران طلایی خود است، این شرکت که قدیمی‌ترین واحد تولید نیشکر در ایران است، با بیش از ۶۰ سال قدمت، اکنون شاهد افزایش تولید و بهبود وضعیت مدیریتی می‌باشد

حامد(میلاد)منصوری: شرکت نیشکر هفت تپه، که یکی از قدیمی‌ترین و مهم‌ترین مجموعه‌های تولیدی در صنعت کشاورزی ایران به شمار می‌رود، پس از دوره‌ای از چالش‌ها و مشکلات، اکنون شاهد دگرگونی و پیشرفت چشمگیری است. این تحولات، بی‌شک، مرهون توجه ویژه و دستورات مستقیم آیت‌الله سید ابراهیم رییسی، رییس‌جمهور محترم جمهوری اسلامی ایران، می‌باشد.

تلاش‌های بی‌وقفه رییس‌جمهور برای حل مشکلات: از زمان آغاز به کار دولت سیزدهم، آیت‌الله رییسی با اتخاذ تدابیری اساسی و کاربردی، به صورت جدی پیگیر حل مشکلات شرکت نیشکر هفت تپه بوده‌اند. ایشان با دستورات مستقیم خود، زمینه‌های لازم برای بازگشت این شرکت به دوران اوج و شکوفایی را فراهم آورده‌اند.

اقدامات موثر در جهت احیای شرکت:با دستور رییس‌جمهور، کارگروه‌های تخصصی برای بررسی وضعیت شرکت تشکیل شد و راهکارهای عملی برای بهبود شرایط تولید و مدیریت ارائه گردید. همچنین، با تاکید بر اهمیت حفظ حقوق کارگران، اقداماتی در جهت بهبود شرایط کار و زندگی آن‌ها صورت گرفت.

نتیجه این توجه و پیگیری‌ها، افزایش قابل توجه تولید و بهبود وضعیت مالی شرکت بوده است. این امر، نه تنها برای کارگران و خانواده‌های آن‌ها، بلکه برای اقتصاد منطقه و کشور نیز موجب خیر و برکت شده است.

آینده‌ای روشن در انتظار هفت تپه:

با ادامه این روند مثبت و حمایت‌های دولت، آینده‌ای روشن برای شرکت نیشکر هفت تپه و کارگران آن پیش‌بینی می‌شود. این تحولات، نمونه‌ای بارز از تعهد دولت و در راس آن ایت الله رییسی به احیای صنایع داخلی و تقویت بنیه اقتصادی کشور است.

شرکت نیشکر هفت تپه چنان اهمیتی برای سید محرومان داشت، که در یکی از سفرهای ایشان به خوزستان، شخصا با قطار به هفت تپه امدند و قول رونق و پیشرفت و توسعه شرکت را دادند و شاهد هستیم که شرکت به رونق اقتصادی خود رسید و با قدرت به تولید خود ادامه می دهد

در جریان سفر رییس‌جمهور به شوش، کارگران هفت‌تپه خواستار واگذاری قطعی این شرکت به شرکت توسعه نیشکر شدند و آیت‌الله رییسی نیز قول پیگیری جدی در این زمینه را داد، این اقدامات، امید را در دل کارگران زنده کرده و آن‌ها با تمام توان برای جهش تولیدات این شرکت در تلاش هستند.

امیدواریم دولت مردان این خواسته ایت الله رییسی را فراموش نکنند و حمایت های خود از شرکت نیشکر هفت تپه را دو چندان کنند و قولی که ایت الله رییسی به کارگران و مردم هفت تپه دادند را فراموش نکنند و با واگذاری قطعی شرکت خیال کارگران را اسوده کنند، و مطمینا کارگران این شرکت بزرگ هیچ وقت احیای شرکت توسط ایت الله رییسی را فراموش نخواهند کرد و تا همیشه بیاد ایشان خواهند بود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1909086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =