حمید استیلی می‌گوید: اگر دنیزلی کمکی از من بخواهد، با کمال میل هر آنچه را که در توان داشته باشم در اختیار سرمربی پرسپولیس قرار خواهم داد.

ناصر قراگزلو / مطمئناً صحبت‌های سرمربی مستعفی پرسپولیس (حمید استیلی) می‌تواند برای سرخپوشان و حتی دنیزلی جالب‌توجه باشد. سرمربی سابق سرخپوشان بعد از مدت‌ها سکوت ترجیح داد بالاخره سکوتش را بشکند.
*دنیزلی به جای شما به پرسپولیس آمد.
دنیزلی یک مربی خوب با اعتبار بین‌المللی است. او شناخت خوبی از فوتبال ایران دارد و با تیم‌های پاس و پرسپولیس کار کرده. مهم‌تر اینکه رابطه خوبی با هواداران پرسپولیس و مردم فوتبالدوست ایران دارد و ان‌شاءالله که بتواند در کنار بازیکنان، مدیریت تیم و هواداران پرسپولیس به تیم کمک کند و در این تیم نتایج خوبی بگیرد. این آرزوی قلبی من مانند میلیون‌ها هوادار پرسپولیس است.
*اما بسیاری معتقدند پرسپولیس با این بازیکنانی که در اختیار دارد، حتی با دنیزلی هم نمی‌تواند موفق باشد.
نه، من این حرف را قبول ندارم چون معتقدم هر فصل یا نیم‌فصل با فصل و نیم‌فصل دیگر متفاوت است. به همین دلیل هم می‌گویم قطعاً اوضاع پرسپولیس در نیم‌فصل دوم با دنیزلی بهتر می‌شود. جدا از آن مشکلات روحی، روانی از سر راه پرسپولیس برداشته شده و حالا بازیکنان پرسپولیس با روحیه بهتر مقابل حریفان بازی خواهند کرد. از سوی دیگر پرسپولیس با جذب چند بازیکن جدید قطعاً نقاط ضعفش را برطرف کرده و شرایطش بهتر خواهد شد.
*شما به عنوان سرمربی قبلی پرسپولیس چه توصیه‌ای به دنیزلی دارید؟
دنیزلی در کارش استاد است و قطعاً می‌داند چه‌کار کند. از سوی دیگر او فردی مثل صادقی را در کنارش دارد که به فوتبال ایران اشراف خوبی دارد، به همین دلیل من توصیه‌ای ندارم.
*دنیزلی با شما تماسی نداشته؟
نه‌خیر،‌ ایشان که تازه به ایران آمده و با من هم هیچ تماسی نداشته‌اند.
*شما واقعاً فکر می‌کنید پرسپولیس با دنیزلی به همان تیم پرقدرتی که هوادارانش می‌خواهند، تبدیل خواهد شد؟
قطعاً با گرفتن چند بازیکن خوب و برگشتن آسیب‌دیده‌های پرسپولیس این تیم مجدداً همان تیم پرقدرتی خواهد شد که همه توقع دارند. از سوی دیگر پروین و زادمهر هم هستند که می‌توانند خیلی به پرسپولیس و دنیزلی کمک و در جذب بازیکن و سایر موارد سرمربی پرسپولیس را یاری کنند.
*دنیزلی کمک بخواهد، شما به او کمک می‌کنید؟
پرسپولیس این‌قدر برایم مهم و عزیز است که اگر دنیزلی کمکی از من بخواهد، با کمال میل هر آنچه را که در توان داشته باشم با خلوص نیت آن را در اختیار سرمربی پرسپولیس قرار خواهم داد.
*دنیزلی می‌تواند 14 امتیاز اختلاف با استقلال را جبران کند؟
موضوعی که بازیکنان پرسپولیس هم بر آن اذعان داشتند، این است که بار روحی، روانی روی تیم زیاد شده و این موضوع باعث شده بود تیم ما در نیمه اول نتیجه نگیرد اما حالا شنیدم مهاجم ایرلندی آورده‌اند و پرسپولیس قطعاً با سه، چهار بازی خوب در نیم‌فصل دوم خصوصاً ابتدای نیم‌فصل می‌تواند فاصله و عقب‌ماندگی‌اش را جبران کند و حتی استقلال را در جدول بگیرد.
*پرسپولیس در چهار دربی متوالی به استقلال باخته، مصطفی دنیزلی می‌تواند طلسم باخت در دربی‌ها را بشکند؟
بدون تعارف می‌گویم دنیزلی حساسیت این بازی حساس را می‌داند و قطعاً می‌تواند طلسم باخت‌های پرسپولیس در دربی را مقابل رقیب سنتی بشکند.
*سر تمرین پرسپولیس نمی‌روید؟
اگر بخواهند حتماً سر تمرین می‌روم چون با بازیکنان ارتباط دارم و حتی با وجود جدا شدن از پرسپولیس رابطه دوستانه‌ام را با بازیکنان از دست نداده‌ام.
*دنیزلی بدزمانی به پرسپولیس نیامد؟
نه اصلاً دنیزلی مربی بزرگی است و قطعاً شرایط کار در تیم‌های بزرگ را می‌داند و با علم به همین دانسته‌ها کار در پرسپولیس را انتخاب کرده است.
*بار قبل شما نخواستید مهدوی‌کیا به پرسپولیس بیاید این‌بار فکر می‌کنید مهدوی‌کیا که خودش اعلام کرده دوست دارد با حضور در پرسپولیس به فوتبالش خاتمه دهد موفق به خداحافظی با پیراهن پرسپولیس خواهد شد؟
سمت راست ما به دلایل زیادی در نیم‌فصل اول خیلی موفق نبود، به همین دلیل من که بودم با آقای رویانیان صحبت کردم که زمینه حضور مهدوی‌کیا را در نیم‌فصل دوم آماده کنند! به همین دلیل هم طبق صحبتی که مدیر‌عامل پرسپولیس با مهدی داشت می‌خواستیم مهدوی‌کیا را برگردانیم.
*اما الان زمزمه‌ای شنیده می‌شود که گویا به خاطر میانگین سنی بالای پرسپولیس دنیزلی علاقه‌ای به حضور کیا در پرسپولیس ندارد؟
من الان در پرسپولیس تعیین‌کننده نیستم و مطمئناً حالا دنیزلی در مورد مهدوی‌کیا تصمیم‌‌گیری خواهد کرد.
*ممکن است بعد از اتفاقات ناخوشایندی که برای شما رخ داد برای تماشای بازی پرسپولیس به ورزشگاه بروید؟
تماشاگران پرسپولیس مانند برادران من هستند از سوی دیگر من پرسپولیس را مثل بچه‌ام دوست دارم و حتماً در فرصتی مناسب برای دیدن بازی پرسپولیس به ورزشگاه خواهم رفت. من یک روز قبل از بازی فولاد هم به اردو‌ی پرسپولیس رفتم و کنار سرپرست، کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس بودم و دقایقی با آنها حرف زدم.
 

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 190929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =