سروری گفت که خاتمی مدیر ایجاد تفرقه میان اصولگرایان است. در همین حال کوهکن گفت که تحریم‌کنندگان انتخابات زیر سقف نظام تعریف نمی‌شوند.

به گزارش خبرآنلاین قائم مقام حزب رهپویان انقلاب اسلامی با بیان اینکه خاتمی مدیریت ایجاد تفرقه و تشتت میان اصولگرایان را برعهده دارد گفت: اصلاح طلبان قطعا با لیستی مشخص در انتخابات آینده حضور خواهند یافت.
پرویز سروری با اشاره به اظهارات اخیر سید محمد خاتمی مبنی بر عدم ارائه لیست از سوی اصلاح طلبان برای شرکت در انتخابات و در عین حال تاکید بر حضور اصلاح طلبان در انتخابات آینده گفت: جریان اصلاح طلب بدنبال مدیریت تفرقه میان اصولگرایان است. نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: اصلاح طلبان بدنبال برگزاری مسابقه وزن کشی میان گروههای مختلف اصولگرا هستند.
سروری تصریح کرد: اصلاح طلبان خود را فاقد هرگونه انگیزه برای حضور در انتخابات نشان می دهند تا گروههای مختلف اصولگرایان دست به وزن کشی در مقابل یکدیگر بزنند چون می دانند در صورتی که اعلام کنند در انتخابات آینده حضوری فعال خواهند داشت اصولگرایان از طیف های مختلف منسجم و با وحدت کامل در انتخابات شرکت خواهند کرد.
در همین حال  عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه درصورتی که اصلاح طلبان سخن از تحریم انتخابات بزنند، زیر سقف نظام جمهوری اسلامی تعریف نمی شوند، گفت: اصلاح طلبان به دلیل چالش های جدی که دارند، استراتژی مشخصی برای تبیین مسیر درست ندارند.
محسن کوهکن در گفتگو مهر، درباره اظهارات اخیر سید محمد خاتمی رئیس جمهور سابق کشور مبنی بر عدم شرکت اصلاح طلبان در انتخابات، گفت: مجموعه جریان و نیروهایی که خود را اصلاح طلب می دانند، در انتخابات پیش رو، از آنجا که این انتخابات اولین انتخابات بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 است با چالش های جدی درونی روبه رو هستند.
وی ادامه داد: اختلاف نظر اعضای این جریان بسیار بالاست و عده قلیلی از آنان که حرکات رادیکالی مجلس ششم را دنبال کردند در این انتخابات هم به سمت و سوی تحریم می روند درحالی که تحریم انتخابات در قالب طرفداران نظام نمی گنجد و همواره این دشمنان نظام و خارج نشینان بوده اند که درخصوص تحریم انتخابات تبلیغات گسترده داشته اند.
29219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 190990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
    30 0
    خیلی جالبه وقتی اطلاح طلبان می گفتند می آیم و با قدرت هم می آیم این حضرات می گفتند خیر اجازه ندارید شما دیگه از قطار انقلاب پیاده شده اید یا پیاده تان کردیم دیگه حق سوار شدن ندارید حالا که می گویند نمی آیم می گویند بیایید نیایید از قطار انقلاب پیاده شده به حساب می آید نیایید ما خودمان با خودمان می جنگیم نیایید آن وقت بین ما تفرقه می افتد و ... یکی می تواند این معما را حل کند تو رو خدا یکی هست این را حل کند؟