هفته نامه سیاحت و تجارت نوشت:

نخستین باشگاه گردشگران ایران با نام «کلوپ مهمانان وفادار» افتتاح شد. جمشید حمزه‌زاده، مدیر‌عامل شرکت سرمایه‌گذاری هتل‌های پارس که این باشگاه را راه‌اندازی کرده است، در مراسمی که با حضور مدیر‌کل میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران و فعالان گردشگری برگزار شد، گفت: هر فردی با یک بار اقامت در گروه هتل‌های پارس، عضو عادی باشگاه گردشگران پارس می‌شود.
وی گفت: اعضای کلوپ، با کسب امتیاز بیشتر از طریق دریافت خدمات بیشتر، به ترتیب کارت عضویت برنزی، نقره‌ای، طلایی و VIP دریافت می‌کنند که پس از آن نیز تا سقف 40 درصد از، تخفیف ویژه برخوردار می‌شوند. این در حالی است که در زمان پیک سفر، اولویت رزرو هتل با اعضای این باشگاه خواهد بود.
وی با تأکید بر اینکه این اقدام قبلاً در کشور‌های دیگر تجربه شده است، اما برای نخستین بار در ایران عملیاتی می‌شود، گفت: با راه‌اندازی باشگاه گردشگران، بین هتل‌داران کشور رقابت سالم پدید می‌آید و نتیجتاً خدمات بهتری به گردشگران در طی سال ارائه می‌شود.


تسهیلات ویژه برای عموم
مدیر‌کل میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران در ادامه این مراسم گفت: یکی از دغدغه‌های ما این است که تمام مردم بتوانند از هتل‌های 5 ستراه استفاده کنند، اما مشکل ما این است که سفر‌های ما هدفمند نیست، سفری که هدفمند باشد همراه با آموزش است و در عین حال سفر اگر برای سرگرمی، زیارت، شکل والکوتوریست هم صورت بگیرد، خوب است، اما هدف در هر حال باید مشخص شود.
«حسین فرمهینی فراهانی» درباره رقابت در بین هتلداران کشور گفت: متأسفانه رقابت در این زمینه پایین‌ است و عتلداران منتظر مسافر می‌نشینند، اما خلاقیت می‌تواند انگیزه‌ای برای جذب مسافر باشد که با برگزاری جشنواره‌های مختلف می‌توان به این هدف دست یافت.
این مقام مسئول با تأکید بر اینکه هتل باید برای آحاد مردم قابل استفاده باشد، گفت: یکی از دغدغه‌های ما این است که همه مردم بتوانند از هتل‌های 5 ستاره استفاده کنند و ما در پی آن هستیم که با کمک فعالان بخش گردشگری کشور این صنعت را رشد دهیم.
وی در پایان راه‌اندازی باشگاه گردشگران را یکی از اقدامات مفید در راستای ایجاد رقابت بین هتل‌داران برای جذب گردشگر عنوان کرد.

47301

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 191013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =