اولین واکنش شهاب زاهدی به اتفاقی عجیب در لیگ ژاپن

مهاجم لژیونر ایرانی شاغل در لیگ ژاپن مدعی است داوران روی او حساس شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شهاب زاهدی برای دومین بازی پیاپی کارت قرمز گرفت تا اتفاقی عجیب را تجربه کند.

به نقل از ایلنا فوکوکا ژاپن در جام حذفی در استادیوم سانکیو فرونتیر برابر کاشیوا قرار گرفت. شهاب زاهدی از ابتدا در ترکیب این تیم قرار نداشت. او که هفته گذشته در جدال با اوساکا اخراج شده بود، اینبار به امید تغییر نتیجه تیمش و فرار از شکست در دقایق پایانی به میدان آمد و اینبار هم البته با اتفاقی مشابه و دریافت دو کارت زرد اخراج شد.

شهاب زاهدی که با حضور در لیگ ژاپن، در ترکیب تیم فوکوکا توانسته بود دو پاس گل و شش گل برای این تیم به ثمر برساند اکنون با طلسمی عجیب مواجه شده و دو کارت قرمز طی مدت کوتاه تجربه کرده است.

او در اینباره می‌گوید: برایم باورنکردنی است. مگر می‌شود؟ اصلا باورکردنی نیست و نمی‌دانم چرا این اتفاق برایم می‌افتد. انگار طلسم عجیبی شده باشم و ناگهان همه چیز برخلاف تصورم پیش رفته است.

شهاب زاهدی با اشاره به این موضوع که داور می‌توانست تصمیم دیگری اتخاذ کند، گفت: برخورد سختی نبود. کاملا برای توپ بود. داوران احساس می‌کنم بی‌جهت روی من زوم کرده باشند. من شرایط خوبی دنبال می‌کردم. این اتفاق برای من پذیرفتنی نیست. متاسفانه محروم شدم ولی باید بار دیگر همه چیز را تغییر دهم. شرایط باز هم خوب خواهد شد. جای هیچ نگرانی نیست و تنها موضوع نگران کننده این است که تاکنون این شرایط را تجربه نکرده بودم.

زاهدی که بعد از نمایش درخشان و خیره کننده در ترکیب فوکوکا از امید زیادی برای دعوت دوباره به اردوی تیم ملی برخوردار بود، امیدوار است با پشت سر گذاشتن این محرومیت بار دیگر شرایط موفق گذشته را در ترکیب این تیم دنبال کند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1910371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =