کیهان: آسید ابراهیم! وقتی دولت را با خزانه خالی تحویل گرفتی و نگذاشتی آب توی دل ملت تکان بخورد، شهید بودی

روزنامه‌ی کیهان نوشته است: آسید ابراهیم! می‌خواهم کمی با تو حرف بزنم: آسید ابراهیم تو همان روز که در مناظره‌های انتخابات توهین شنیدی و سکوت کردی، شهید بودی، وقتی دولت را با خزانه خالی تحویل گرفتی و نگذاشتی آب توی دل ملت تکان بخورد، شهید بودی!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روزنامه‌ی کیهان در ستون «خوانندگان» خود نوشته است:

* رئیسی ۳ سال خدمت با کارنامه‌ای برابر چند رئیس‌جمهور، 3سال خار چشم دشمنان و 3سال آماج حمله بی‌امان دشمنان داخلی و خارجی بود، اما هیچ‌گاه گوشش بدهکار حاشیه‌ها نشد. فقط به فکر کار بود و کار. به فکر گره‌گشایی از جامعه به ویژه مستضعفین. روحش شاد و راهش پر رهرو باد.

آسید ابراهیم! می‌خواهم کمی با تو حرف بزنم: آسید ابراهیم تو همان روز که در مناظره‌های انتخابات توهین شنیدی و سکوت کردی، شهید بودی، وقتی دولت را با خزانه خالی تحویل گرفتی و نگذاشتی آب توی دل ملت تکان بخورد، شهید بودی! آسید ابراهیم! وقتی در سازمان‌ملل قرآن خدا را دست گرفتی و از مظلومین دنیا گفتی، فهمیدیم تو زمینی نیستی و شهیدی، ما با تو فهمیدیم می‌شود رئیس بود ولی خدمت جمهور را برگزید. حالا تو از کنار امام‌رضا (علیه‌السلام) هوای کشور امام‌رضا را خواهی داشت، از مردم غزه به امام‌رضا بگو، سلام ما را برسان به امام‌رضا و بگو پسرش حضرت مهدی(عج) را راهی کند.

یک نامزد انتخاباتی در مناظره ریاست جمهوری به آیت‌الله رئیسی گفت: چه تضمینی هست که ریاست جمهوری را هم نیمه کاره برای سِمَت بالاتر رها نکنید؟ آن نامزد در مناظره این جمله را راست گفت، سید ابراهیم ریاست جمهوری دنیا را رها کرد و مقام بسیار بالاتر یعنی شهادت را انتخاب کرد!

بسم الله الرحمن الرحیم! انا لله و انا الیه راجعون
سَلَامٌ عَلی إِبْرَاهِیمَ انّا کَذَلِکَ نَجْزِی الْمُحْسِنِینَ إِنَّهُ مِنْ عِبَادِنَا الْمُؤْمِنِین
شهادت سید شهدای خدمت‌، سید ابراهیم رئیسی و همراهان گرامی ایشان را خدمت امام زمان عجل‌الله تعالی‌فرجه، رهبر معظم انقلاب و همه مردم عزیز ایران تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

آیت‌الله رئیسی! چه قدر صادق و بی‌ادعا بودی / نجیب و خادم بی‌منت و ریا بودی
میان این همه عنوان دنیوی، تنها / شهید مغتنم، خادم‌الرضا بودی.

برخی از تلاش‌ها و اقدامات 1000 روز شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی را مرورکنیم: میزان صادرات نفت ایران به عدد پیش از خروج آمریکا از برجام رسید، رشد نقدینگی به 23.8 کاهش یافت، تورم تولیدکننده از 60.9 درصد به 24.5 درصد رسید و رشد اقتصادی کشور 2.5 درصد شد، 11ماهواره با موفقیت به فضا پرتاب شد و باخودکفایی در تولید گندم بخش مهم امنیت غذایی مردم تامین شد و...

سانحه منجر به شهادت ریاست محترم جمهوری برای هر کشوری اتفاق بیفتد جزو حوادث سخت و دردناک به شمار می‌آید. اما تاریخ ۴۵ ساله انقلاب و نظام اسلامی سرشار از فراز و فرودهای تعیین‌کننده بوده و به تعبیر امام عزیز همواره دست غیبی پشت انقلاب اسلامی قرار داشته و آن را از دل صدها بلایای طبیعی، حوادث تحمیلی و ترورهای بزرگانش، نظیر شهدای هفتم تیر،هشتم شهریور، شهید مطهری‌ و شهید سلیمانی‌ و... عبور داده و این مردم گردنه‌هایی سخت‌تر از شرایط کنونی را پشت سر گذاشته‌اند.

محمد اسلامی معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان،گفت‌وگو و رایزنی‌های خود با گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را مثبت ارزیابی کرده است. البته همیشه باید توجه داشته باشیم که شورای حکام همواره موضوع هسته‌ای ایران را سیاسی می‌کند. پرونده هسته‌ای ایران هیچ‌گاه مشکل حقوقی نداشته بلکه مشکل در برخورد سیاسی غرب با ایران است.

قرارداد 10 ساله ایران و هند برای مدیریت بندر چابهار به حدی برای آمریکایی‌ها گران تمام شده که معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا درباره این قرارداد اقتصادی از روی ناراحتی و عصبانیت مصاحبه کرده و گفته است‌، ما از این گزارش‌ها آگاه هستیم. تحریم‌های ما علیه ایران پابرجاست و آنها که به دنبال همکاری تجاری با ایران هستند، باید بدانند که خود را در معرض تحریم‌ها قرار می‌دهند.

درباره موافقت آمریکا با طرح دو دولت اسرائیلی و فلسطینی در سرزمین‌های اشغالی نباید فریب ظاهر را خورد. منظور ایالات متحده از طرح دو دولتی در واقع همان طرح تشکیل کشور قدرتمند اسرائیل و یک دولت ضعیف بدون سازمان رزم و ارتش فلسطین است که کاملاً در اختیار و کنترل رژیم صهیونیستی قرار داشته باشد. در ضمن نظر اصلی صهیونیسم که صحنه‌گردان اصلی سیاست‌های آمریکا هم هست این است که اساساً هیچ نماد و اثری از فلسطین باقی نماند و فقط یک دولت و آن هم دولت اسرائیل وجود داشته باشد.

وقتی رسانه‌های دشمن به‌ویژه بعد از عملیات وعده صادق ایران صحبت از شکست نتانیاهو و ارتش اسرائیل می‌کنند و یا ژنرال‌های اسرائیلی عبارت افتادن این رژیم در باتلاق را به کار می‌برند می‌توان نتیجه گرفت اسرائیل کاملاً در مسیر نابودی قرار گرفته است.

فقط مانده بود وزیر خارجه آمریکا شکست اسرائیل در غزه را اعلام کند که بلینکن هم در دو مصاحبه با رسانه‌های آمریکایی تأکید کرد واشنگتن معتقد است نظامیان اسرائیل باید از غزه خارج شوند. چرا که تاکتیک‌های آنها در خنثی‌سازی حماس شکست خورده و ممکن است به ایجاد یک «خلأ قدرت» در این باریکه منجر شود.

چه افتخاری بالاتر از اینکه آمریکا در حالی که مدعی ابرقدرتی است، قوی‌ترین دشمن خود را ایران دانسته است. قوی شدن ایران نیز از آنجا شروع شد که آمریکا با تحریم نتوانست ملت ایران را به پذیرش تصمیمات خود وادار کند. علاوه‌بر آن ایران هر چه در مسیر تحریم پیش رفت‌، خودکفاتر شد.

نتانیاهو نخست‌وزیر جنایتکار اسرائیل گمان می‌کرد جنگ غزه و تداوم آن بتواند چند روزی فرصت بیشتری برای باقی ماندن وی در صحنه قدرت ایجاد کند. اما وضعیت اعتراضات و نگرانی خانواده‌های گروگان‌ها نشان می‌دهد موقعیت وی بسیار متزلزل است و علاوه‌بر اینکه بنیامین نتانیاهو روزی در دادگاه‌های بین‌المللی به دلیل جنایات جنگی محاکمه می‌شود نزد اسرائیلی‌ها در داخل نیز به چهره‌ای منفور تبدیل شده است.

حضرت موسی علیه‌السلام فقط با یک عصا ولی با تکیه بر ایمان به خدا و «إنّ معی ربّی سیهدین» فرعون را با همه خدم و حشم و سربازانش در رود نیل غرق کرد و جسد فرعون عبرتی برای همه ظالمانِ تاریخ شد. امروز هم فرزندان معنوی و پیروان واقعی حضرت موسی یعنی نیروهای جبهه مقاومت تمام صهیونیست‌ها و حامیانشان را در دریا غرق خواهند کرد. این سنت الهی دیر یا زود دارد ولی سوخت و سوز ندارد.

در اخبار آمده بود یک جَوان ایلامی موفق به ساخت دستگاهی سبک و قابل حمل برای تشخیص سریع سرطان شده که این دستگاه علاوه‌بر ارزان بودن قابلیت استفاده در خانه را هم دارد. در ضمن در سرعت تشخیص و درمان هم نقش مهمی ایفا می‌کند. امام صادق علیه‌السلام چه زیبا به نقل از پیامبر اکرم‌(ص) فرمودند که اگر علم در ثریا هم باشد مردمی از ایران به آن دست پیدا می‌کنند. در ایران اسلامی جوانان نخبه زیادند مهم این است که مسئولان امر به آنان میدان بدهند و امروز این امکان در حد مقدور فراهم شده است.

کسانی که تا دیروز سایه حضرت آیت‌الله رئیسی را با تیر می‌زدند امروز ریاکارانه از شهادت او اظهار تأسف می‌کنند تا بتوانند به نوعی خود را از لانه خارج کنند و آفتابی ‌شوند. البته باید بدانند که ملت این کارهای آن‌ها را هرگز فراموش نمی‌کند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1910469

برچسب‌ها