گردان افراطی «نیتسح یهودا» وارد بیت‌حانون شد

منابع عبری از ورود گردان نظامی نیتسح یهودا که گردانی متشکل از افراطیون صهیونیست است به منطقه بیت حانون در شمال نوار غزه خبر می دهند.

به گزارش خبرآنلاین، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد گردان نیتسح یهودا عملیات زمینی در بیت حانون در شمال نوار غزه را آغاز کرده است.

ارتش رژیم اشغالگر همچنین گفته لشکر ۹۹ نیز همچنان به عملیات‌های خود در محور نتساریم در مرکز نوار غزه ادامه می‌دهد.

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی ماه‌ها پیش مدعی پاکسازی شمال نوار غزه از حضور نیروهای حماس بود اما اکنون دوباره مجبور به ازسرگیری عملیات‌های خود در این منطقه شده و هر روز ضربات سختی از مقاومت در مناطق شمالی این باریکه دریافت می‌کند.

به گزارش مهر، ارتش رژیم صهیونیستی گردان نیتسح یهودا را به عنوان یگان ویژه نیروهای افراطی تشکیل داده است. همه اعضای این گردان، مرد هستند و زنان اجازه عضویت در آن را ندارند.

پس از گذشت چند سال، این گردان رفته رفته به عنوان نماینده فعالان تروریسم یهودی که در شهرک های اطراف کرانه باختری اسکان یافته بودند، خود را نشان داد. این افراد در رژیم اشغالگر به عنوان «جوانان تپه» شناخته می شوند و به دلیل افراطی گری، اجازه عضویت در ارتش رژیم صهیونیستی را نداشتند. این گردان پس از انتشار گزارش هایی از ارتکاب جنایت علیه شهروندان فلسطینی از سرقت خودرو و حملات فیزیکی، در سال ۲۰۲۲ مورد توجه وزارت خارجه آمریکا قرار گرفت.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1910542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =