با حضور هدیه تهرانی در استودیوی انجمن گویندگان جوان، نهایی‌سازی دیالوگ‌های انیمیشن سینمایی «تهران 1500» به پایان رسید.

 به گزارش روابط عمومي انجمن گويندگان جوان، اين بازيگر سينما که گويندگي نقش «نازي» را در اين انيميشن بر عهده دارد، تغييرات نهايي ديالوگ‌هاي نقش‌اش را در حضور بهرام عظيمي، كارگردان و مهرداد رئيسي مدير دوبلاژ  اين انيميشن اعمال كرد.
رئيسي تجربه همکاري با تهراني را به عنوان يک بازيگر مطرح سينما تجربه‌اي فراموش‌نشدني خواند و گفت: ايشان با دقت بسيار زياد به حالات و حرکات کاراکترش در انيميشن و به‌کارگيري تجربه بازي در سينما و همچنين اجرا با شيوه‌اي خاص که تلفيقي از هوش، خلاقيت و حس به‌طور همزمان بود، به گويندگي و ايفاي نقش‌اش پرداخته و با علاقه‌اي که به ژانر انيميشن دارد، علاوه بر صرف انرژي ويژه، يکي از نقش‌هاي متفاوت و به‌ياد ماندي‌اش را خلق كرد.
رئيس انجمن گويندگان جوان با اشاره به پايان نهايي‌سازي ديالوگ‌هاي اين انيميشن اظهار کرد: طي روزهاي گذشته افرادي چون بهرام رادان، مهران مديري، گوهر خيرانديش، محمدرضا شريفي‌نيا، حبيب رضايي و حسام نواب صفوي نيز در استوديو انجمن گويندگان حضور پيدا كردند و با انرژي كه گذاشتند كارشان را به بهترين شكل انجام دادند.
انيميشن «تهران 1500» كه براي حضور در سي‌امين جشنواره فيلم فجر آماده مي‌شود، شهر تهران را در سال 1500 شمسي به تصوير مي‌كشد و از شخصيت‌ و كاراكترهاي بازيگران مشهور سينما بهره برده است.
فيلمنامه «تهران 1500» را امير مسعود علمداري و بهرام عظيمي با مشاوره محمد رحمانيان، پيمان معادي و حبيب رضايي نوشته‌اند.
فيلم در ژانر كمدي است و داستان آن درباره گذشته و حال پيرمردي 160 ساله به‌نام اكبرآقا (مهران مديري) است و زمان داستان 15 روز قبل از تحويل سال 1500 هجري شمسي است. در سال 1500 ربات‌ها در كنار مردم زندگي مي‌كنند و آدم‌هاي پولدار مي‌توانند با امكانات پيشرفته پزشكي تا 160 سال زندگي كنند.
 5757
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 191093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۲
    9 40
    کاش یکم حجاب یاد میدادن به هنرپیشه هامون