عکس‌| طرفداران نساجی نکونام را روی دوش خود گذاشتند!

اگرچه استقلال باید در هفته بیست و هشتم لیگ برتر به مصاف نساجی برود ولی رفاقت هواداران این تیم مازنی با جواد نکونام فراتر از یک مسابقه فوتبال تلقی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلال برای ماندن در صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر باید نساجی را شکست بدهد و یکی از شرایط قهرمانی در لیگ بیست و سوم، پیروزی در سه گانه باقیمانده این مسابقات است که به جرات می‌توان گفت تقابل با نساجی مهم‌ترین آنها به حساب می‌آید.

به گزارش خبرورزشی، البته فارغ از نتیجه این بازی، هواداران این تیم شمالی رفاقتی دیرینه و رابطه عاطفی بسیار ویژه‌ای با جواد نکونام داشته و هرگز سرمربی استقلال را فراموش نخواهند کرد چون یکی از بهترین خاطرات آنها توسط همین مربی رقم زده شد.

صعود بعد از ۲۴ سال

نساجی پس از تدابیر عجیب و غریبی که در لیگ سال ۷۳ اتخاذ شد، از بالاترین سطح فوتبال ایران سقوط کرد و بالغ بر دو دهه هواداران خود را در حسرت رسیدن به این مکان گذاشت ولی در بهار سال ۱۳۹۷ داستان متفاوت شد. جواد نکونام مربیگری در تیم‌های مازندرانی را با خونه به خونه بابل استارت زد اما بعد از وقوع فعل و انفعالاتی، به نساجی پیوست و در حالی که تا چند هفته مانده به پایان لیگ آزادگان فصل ۹۶ -۹۷ هواداران این تیم امید چندانی به صعود نداشتند، در نهایت این تیم را لیگ برتری کرد تا قائمشهری‌ها در اردیبهشت سال ۹۷ پس از ۲۴ سال دوباره تیم خود را در بهترین سطح فوتبال ایران ببینند و سر از پا نشناسند.

صعود در حضور پرسپولیسی‌ها

شرایط جدول لیگ آزادگان در خرین هفته فصل ۹۶-۹۷ به گونه‌ای بود که نساجی برای صعود نیاز به پیروزی داشت و شاید کار به تفاضل گل هم می‌کشید. در آن وضعیت مازنی‌ها در ورزشگاه تختی که در آن روز مملو از هواداران شمالی شده بود با ۶ گل از سد راه آهن گذشتند و لیگ برتری شدند تا نکونام روی دوش بازیکنان و هواداران نساجی قرار بگیرد. نکته جالب توجه اینکه بهداد سلیمی قهرمان المپیک که خودش اهل مازندران است و البته پرسپولیسی هم تلقی می‌شود همراه با محسن بنگر مدافع اسبق قرمز پوشان پایتخت که یکی از فوتبالیست‌های مازندرانی ایران به حساب می‌آید، در آن روز برای حمایت از نساجی به ورزشگاه رفته بودند. در چنین شرایطی کاملاً بدیهی به نظر می‌رسد که هواداران نساجی فارغ از متن و حاشیه بازی این تیم مقابل استقلال، جواد نکونام و کار بزرگی که در مازندران انجام داده را تحت هیچ حالتی از یاد نبرند و همواره این مربی در قائمشهر محبوبیتی مثال زدنی خواهد داشت.

شادمانی مربی استقلالی در حضور بزرگان پرسپولیسی/ طرفداران نساجی نکونام را روی دوش خود گذاشتند!

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1910985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =