طرح نهضت ملی مسکن با اهتمام در دست ساخت است

استاندار سمنان گفت: اجرای طرح نهضت ملی مسکن با شهادت آیت‌الله رئیسی تعطیل نمی‌شود و با قوت در حال اجراست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ، سیدمحمدرضا هاشمی ، عصر جمعه ۴ خرداد ماه ۱۴۰۳ در حاشیه بازدید از روند ساخت خانه‌ها در قالب طرح نهضت ملی مسکن در سمنان افزود: طرح نهضت ملی مسکن از طرح‌های مهم دولت سیزدهم و شهید آیت‌الله رئیسی است، این طرح در ۲ نقطه از شهر سمنان با اهتمام در حال اجراست.

وی ادامه داد: ساخت‌ خانه در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهرک روزیه و زمین ۲۳ هکتاری در حاشیه میدان استاندارد سمنان با پیشرفت فیزیکی مناسب در دست ساخت است.

به گفته وی، یک هزار و ۳۰۰ واحد خانه به صورت ویلایی و چهار طبقه در زمین ۲۳ هکتاری حاشیه میدان استاندارد سمنان در حال ساخت است.

استاندار سمنان گفت: تامین زیرساخت‌های آب، برق، گاز و زیرسازی شهری در مناطق اجرای طرح نهضت ملی مسکن در حال انجام است.

وی اظهار کرد: پیگیری تسریع در ساخت خانه در قالب طرح نهضت ملی مسکن برای مددجویان واجد شرایط بهزیستی وکمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان در دستور کار است.

هاشمی در ادامه با اشاره به شکوه حضور ملت در آیین‌های تشییع، خاکسپاری و سوگواری شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان، بیان کرد: ملت با شکوه حضور خود رضایت از روند خدمت‌رسانی را اعلام کردند و اکنون مسوولان باید با اهتمام ویژه پیگیری امور را مدنظر داشته باشند.

استاندار سمنان با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب، بیان کرد: هیچ اختلالی در مدیریت کشور ایجاد نمی‌شود و مردم نگران نباشند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1911207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =