۰ نفر
۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۰
جنگ استقلالی‌ها برای دستکش طلایی

سید حسین حسینی و حسین پورحمیدی به دنبال کسب دستکش طلایی در 2 بازی باقیمانده هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال ایران، توپ 20 بار از خط دروازه‌ها عبور کرد که فقط در 2 مسابقه هیچ گلی ردوبدل نشد، پیکان تهران - تراکتور تبریز و نساجی مازندران - استقلال تهران که هر دو بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

حسین پورحمیدی در این فصل موفق شده 17 بار دروازه خود را بسته نگه دارد و صدرنشین جدول بیشترین کلین‌شیت‌ها باشد. پورحمیدی که در 4 بازی اخیر تراکتور دروازه‌اش بسته مانده و 385 دقیقه از آخرین گل دریافتی‌اش می‌گذرد، در فصل در حالی توانسته در 28 بازی، 17 کلین‌شیت کند که 21 گل خورده در کارنامه او دیده می‌شود! با این وجود، در صورت ثبت یک کلین‌شیت دیگر، با رکورد بیشترین کلین‌شیت در تاریخ لیگ برتر (در دوره‌های 16 تیمی) برابر خواهد شد و اگر در 2 بازی پایانی فصل بتواند دروازه‌اش را بسته نگه دارد، با عبور از علیرضا بیرانوند، با ثبت 19 کلین‌شیت، رکورددار بیشترین کلین‌شیت در تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران (در دوره‌های 16 تیمی) خواهد شد و دستکش طلایی لیگ بیست‌وسوم را هم از آن خود می‌کند!

سید حسین حسینی شب گذشته در حالی برای دومین بازی پیاپی موفق به‌ثبت کلین‌شیت شد که حالا شمار کلین‌شیت‌های او در طول 27 مسابقه به عدد 16 رسیده و تنها 15 گل خورده در کارنامه حسین حسینی دیده می‌شود. کاپیتان شماره یک استقلال که در لیگ بیست‌ویکم تجربه رسیدن به عنوان برترین دروازه‌بان فصل با ثبت 17 کلین‌شیت را در کارنامه خود دارد، حالا 2 بازی سرنوشت‌ساز را در پیش‌روی خود می‌بیند و امیدوار است که با درخشش برابر گل‌گهر سیرجان و پیکان تهران، هم بتواند از رکورد بیشترین کلین‌شیت‌های خود در طول یک فصل تاریخ لیگ برتر عبور کند، هم در صورت لغزش حسین پورحمیدی در 2 بازی آینده، او را پشت سر بگذارد و هم به رکورد علیرضا بیرانوند در زمینه ثبت بیشترین کلین‌شیت در طول یک فصل در تاریخ لیگ برتر (در دوره‌های 16 تیمی) برسد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1911465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =