فرمول تعیین قیمت مسکن اعلام شد/ بیگی‌نژاد: این گونه می‌توانید ملک را با قیمت بهتری بفروشید

نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک تهران گفت: عوامل متعددی از جمله قرارگیری ملک در مناطق مختلف و دسترسی آن به مراکز اصلی شهر در قیمت آپارتمان تاثیرگذار است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، داود بیگی نژاد با بیان اینکه عوامل بسیار زیادی بر تعیین قیمت مسکن در مناطق مختلف تهران اثر دارد گفت: محل قرارگیری ساختمان و دسترسی آن به نقاط مختلف و مراکز اصلی شهر تاثیر بسیار زیادی بر تعیین قیمت مسکن دارد به طوری که اگر دسترسی واحدها به مناطق مرکز شهر و خطوط ارتباطی مترو و بی آرتی مناسب و سریع باشد زمینه ساز افزایش قیمت ها خواهد بود.

وی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان ادامه داد: برای بسیاری از خریداران متراژ واحدهای مسکونی بسیار مهم است و به طور معمول متراژهای ۷۰تا ۸۵متر پرخریدارترین متراژهای واحدهای مسکونی است که بر روی قیمت مسکن هم اثر گذار است. همچنین نقشه واحدهای مسکونی هم از دیگر عوامل کشف قیمت ها به شمار می رود.

بیگی نژاد با بیان اینکه عمر و امکانات داخلی آپارتمان و مشاعات از دیگر عوامل اثر گذار بر قیمت مسکن به شمار می رود گفت: عمر پایین ساختمان و داشتن امکانات در ساختمان ها می تواند قیمت مسکن را افزایش دهد.

نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک تهران بیان کرد: نورگیر بودن آپارتمان یکی دیگر از عوامل و جذابیت هایی است که می تواند قیمت واحد مسکونی را افزایش دهد.

وی افزود: نبود آسانسور و پارکینگ می تواند قیمت مسکن را کاهش دهد همچنین آسیب پذیر بود واحد مسکونی در برابر بلایایی طبیعی می تواند از قیمت مسکن بکاهد.

بیگی نژاد تاکید کرد: نقشه و امکانات آشپزخانه و سرویس های بهداشتی در صورتی که در موقعیت مناسب واحد مسکونی قرار گرفته باشند می تواند کلید فروش بهتر واحد مسکونی باشد.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1911609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =