سفر محمود احمدی نژاد به قم برای دومین بار در غیاب مردم انجام شد.

به گزارش خبرآنلاین، رئیس جمهور در آخرین سفر استانی دور سوم خود در غیاب مردم به استان قم سفر کرده بود. آن سفر که 5خرداد ماه امسال و پس از چند روز غیبت رئیس جمهور و خانه نشینی او انجام شد آخرین سفر استانی رئیس جمهور بدون استقبال مردمی و سخنرانی عمومی بودخبر تکمیلی
دو هفته بعد از این سفر ثمره هاشمی دستیار ارشد رییس جمهور در گفت وگو با خبرآنلاین گفت که«سفر رئیس جمهور به قم استانی نبود» این سخن نشان می دهد که پرونده سفر استانی به ابن استان بسته نشده و قم یک سفر استانی از رئیس جمهور طلبکار است.
همزمان با آن سفر حجت الاسلام تقی قرائتی رئیس موسسه مسجد به خبرآنلاین گفته بود «اگر دیداری میان احمدی نژاد و علما باشد، واقعی نخواهد بود» 
رییس جمهور امروز نیز در سفر یک روزه خود به استان قم، کارخانه سیمان نیزار این استان که یکی از طرح‌های مهم اقتصادی قم محسوب می‌شود، را افتتاح کرد.
 ببنا بر خبری که ایسنا منتشر کرد عملیات اجرایی کارخانه سیمان نیزار در زمینی به مساحت 98 هکتار در 45 کیلومتری جاده قدیم قم- اصفهان در بهار سال 85 آغاز شد و به گفته مدیرعامل این کارخانه برای احداث آن 145 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده که از این مبلغ 32 میلیون یورو از صندوق ذخیره ارزی و 35 میلیارد تومان از محل تسهیلات بانک ملی ایران تامین شده است.
از عمده‌ سهام‌داران و سرمایه‌گذاران این پروژه شرکت‌های سرمایه‌گذار اسفندار و توسعه صنایع سیمان و کویر کاشان هستند.
در جریان این مراسم افتتاح تعدادی از مقامات مربوطه و محلی استان قم حضور داشتند.
پیش از این رییس‌جمهور در مراسم واگذاری پنج هزار و830 واحد مسکونی مهر در این استان حضور پیدا کرده بود.
/2727
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 191161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =