صرف ۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای نصب مبلمان شهری شهرکرد

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد از نصب سطل زباله و نیمکت چوبی و بتنی در بوستان‌ها و معابر سطح شهر با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال خبر داد

به گزارش خبرآنلاین چهارمحال وبختیاری، مسعود حبیبی گفت: به منظور ایجاد امکانات رفاهی لازم جهت استفاده شهروندان از فضای سبز و پارک‌های شهرکرد و توسعه مبلمان شهری، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد اقدام به نصب تعدادی نیمکت چوب پلاست و بتنی در معابر و پارک‌های سطح شهر نمود.

وی افزود: تا کنون ۴۴ عدد نیمکت و ۳۰ عدد سطل زباله در بوستان حاج قاسم سلیمانی، ۱۰ عدد سطل زباله در بوستان نماز، ۵ عدد نیمکت در بوستان فرهنگ، ۸ عدد نیمکت و ۶ عدد سطل زباله در بوستان آفتاب و ۱۵ عدد نیمکت و ۱۰ عدد سطل زباله در خیابان کاشانی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال نصب شده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد اضافه کرد: همچنین عملیات نصب سطل زباله و نیمکت در خیابان کاشانی در حال اجراست.

حبیبی افزود: امیدواریم شهروندان با رعایت بهداشت محیط شهری و حفظ نظافت عمومی ضمن برخورداری از فضاهای پاک و زیبا، ما را در توسعه و ایجاد امکانات رفاهی جدید در سطح شهر یاری نمایند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1911661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =