آیت الله رئیسی سمبل و مصداق تلاش خستگی‌ناپذیر بود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین گفت: رئیس جمهور شهید کشورمان سمبل و مصداق تلاشی خستگی ناپذیر بود که جلوی چشم ما تجسم یافت و جاودانه شد و به عزت ابدی دست یافت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حسین براتی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در مراسم بزرگداشت یاد و نام رئیس جمهور شهید آیت الله ریسی و همراهانشان که به همت این اداره کل با حضور مسئولان و اهالی فرهنگ، هنر و رسانه استان در سالن مولانای مجتمع فرهنگی هنری ارشاد قزوین برگزار شد، اظهار کرد: به سهم خود و به نمایندگی از همکارانم و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی کشور عزیزمان ایران و تیم خدوم همراه ایشان را تسلیت و تعزیت عرض می کنم.

وی ادامه داد: بی مبالغه می گویم شاید یکی از شایسته ترین افرادی که می توانست بیانه گام دوم انقلاب را پیاده سازی و در کشور و حتی درجهان بشریت به منصه ظهور برساند، رئیس جمهور شهید و مظلوم ما خادم الرضا حضرت آیت الله ریسی بود.

این مقام مسئول گفت: وقتی به عملکرد ایشان توجه می کنیم و در مجموعه عملکردی سه ساله اخیر دولت مداقه کنیم می بینیم که ایشان چقدر جامع الاطراف و چند وجهی به مسائل مختلف کشور ورود داشته است. شاید کسی بگوید این شان و خاصیت رئیس جمهور است؛ بله ولی با این شدت و حدت کمتر کسی انجام وظیفه کرده است.

آیت الله رئیسی سمبل و مصداق تلاش خستگی‌ناپذیر بود

وی افزود: مقام معظم رهبری در پیامشان به مناسبت شهادت رئیس جمهور شهید کشورمان چندین عبارت و کلماتی را با شدت و حدت و صیغه مبالغه بیان کرده است و البته همین یک جمله که "رییسی عزیز خستگی نمی شناسد" کفایت می کند.

براتی اظهار کرد: به تاسی از شهید رئیسی هریک از ما در هر شان و منزلت و منصبی که هستیم چه اداری و چه غیر اداری می بایست در راه انجام وظیفه مان به هیچ وجه خسته نشده و فوق العاده وقت بگذاریم و تنها نباید به تایم اداری بسنده کنیم بلکه برای آبادانی و عزت کشور باید تماما وقت گذاشت.

وی گفت: سمبل و مصداق این تلاش خستگی ناپذیر رییس جمهور کشورمان بود که جلوی چشم ما تجسم یافت و جاودانه شد و به عزت ابدی دست یافت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در پایان ابراز کرد: در برابر روح پاک و مطهر همه شهدا و در راس آنان رئیس جمهور محبوب و مردمی مان خادم الرضا و همراهان خدومشان سر تعظیم فرود آورده و عرض ادبی با اخلاص دلی به ساحت قدسی همه آن عزیزان خواهیم داشت و امیدواریم که اینگونه جلسات ذخیره ای برای آخرت و راهی روشن برای آینده شخصی و اجتماعی‌مان باشد.

در ادامه مراسم سید محمدحسین ابوترابی شاعر هم استانی و مطرح کشوری در پی شهادت آیت الله رییسی شعری با عنوان "در سوگ خدمتگزار" سرود.

آیت الله رئیسی سمبل و مصداق تلاش خستگی‌ناپذیر بود

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1911823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =