حدود ۱۰۰ هزار دانش آموز، ویدیوهای «شب امتحان» را تماشا کردند / وقتی «شب امتحان» به استقبال آزمون نهایی دانش‌آموزان می‌رود

قابلیت «شب امتحان» فیلیمومدرسه که تنها سه روز پیش از امتحانات نهایی به کمک دانش‌آموزان آمد، تا امروز بیش از ۱ میلیون و ۶۶۳ هزار دقیقه تماشا شده است.

به گزارش خبرآنلاین، فیلیمومدرسه که به تازگی از قابلیت‌های جدیدی مانند «معلم خصوصی» و «شب امتحان» برای ترم دوم رونمایی کرده است، از میزان استقبال و تماشای دانش‌آموزان از این پلتفرم خبر داد.

این پلتفرم که اولین برنامه کمک آموزشی در سراسر ایران محسوب می‌شود، قبل از شروع فصل امتحانات ویدئو و برنامه‌های آموزشی کاربردی مخصوص دروس تخصصی دانش‌آموزان پایه پیش‌دبستانی تا نهم را طراحی و منتشر کرد و در این مدت، موفق به کسب بیش از ۱ میلیون و ۶۶۳ هزار دقیقه تماشا توسط ۹۶ هزار دانش‌آموز شده است.

فیلیمومدرسه از زمان رونمایی از قابلیت «معلم خصوصی» تا امروز یعنی طی دو هفته، بیش از هزار کلاس خصوصی نیم ساعته آنلاین برای رفع اشکال دانش‌آموزان برگزار کرده و با استقبال مخاطبان خود رو به رو شده است.

قابل ذکر است، فیلیمومدرسه برای درس‌های ریاضی، علوم، عربی و زبان انگلیسی ویدئوهای آموزشی تولید کرده که هم قسمت‌های مهم و امتحانی کتاب را آموزش می‌دهد، نمونه سوالات امتحانی را در اختیار دانش‌آموزان می‌گذارد و باحضور معلم‌های آنلاین رفع اشکال می‌کند.

23220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1911963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =