جابه‌جایی کالا از مبادی قزوین ۱۵درصد افزایش یافت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: اردیبهشت ماه امسال جابه‌جایی کالا از مبادی استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵.۱۴ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ جواد حق‌لطفی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: اردیبهشت ماه امسال یک میلیون و ۱۰۱هزار و ۴۰۳تن کالا از مبادی استان قزوین توسط ناوگان حمل و نقل جاده ای جابه‌جا شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵.۱۴ درصدافزایش داشته است.

حق‌لطفی ادامه داد: در این مدت ۷۴ هزار و ۸۸۱ برگ بارنامه حمل کالا در استان صادر شده که در مقایسه با اردیبهشت ماه سال گذشته ۱۷.۶۱ درصد رشد داشته است.

وی اضافه کرد: خاک معدنی، میلگرد، انواع نوشابه، خاک کاشی، آهن‌آلات و مواد پاک‌کننده عمده کالاهای جابه‌جا شده توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان بوده است.

جواد حق‌لطفی در ادامه گفت: ۱۰۹ شرکت حمل و نقل داخلی و یک شرکت بین المللی حمل و نقل کالا با ۱۱ هزار و ۸۲۹ دستگاه ناوگان و ۱۳ هزار و ۶۳۸ راننده دارای کارت هوشمند در حمل ونقل کالای استان سهیم هستند.

46

وی گفت: ناوگان وانت‌بار استان نیز با چهار هزار و ۳۹۶ دستگاه دارای کارت هوشمند از ابتدای امسال تاکنون ۲۹۱ تن کالا را به مقاصد مختلف حمل کرده که نسبت به تاریخ مشابه در سال گذشته هزار و ۱۹ درصد رشد نشان می‌دهد.

به گفته حق‌لطفی میزان مواد معدنی حمل شده توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین نیز از ابتدای سال جاری تاکنون با رشدی ۴۰.۲۳ درصدی نسبت به سال گذشته ۵۲۸.۷ هزار تن بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: مردم می‌توانند شکایات و انتقادات خود از عملکرد شرکت‌ها و رانندگان را از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای به این اداره کل اطلاع دهند تا در سریع‌ترین زمان ممکن در کمیسیون‌های حمل و نقل رسیدگی شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1912244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =