در اردوگاه اصولگرایان: پایگاه اطلاع‌رسانی جبهه متحد رونمایی شد. در اردوگاه اصلاح‌طلبان: دعوت حزب مردم‌سالاری از واجدین شرایط برای ثبت نام در انتخابات.

به گزارش خبرآنلاین امروز و در اردوگاه اصولگرایان علی اکبر ولایتی سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان از پایگاه رسمی جبهه متحد اصولگرایان به آدرس (www.jebhemottahed.ir) رونمایی کرد. ولایتی ضمن تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی سریع در فعالیت های سیاسی و اجتماعی، گفت: بهره مندی از امکاناتی که بتوان با سرعت بیشتری دسترسی به اطلاعات و اخبار را در سرتاسر کشور میسر کرد، امری ضروری است که بر همین اساس، تاسیس پایگاه اینترنتی جبهه متحد یک ضرورت غیرقابل انکار است.
 وی با اشاره به سرنوشت ساز بودن فعالیت جبهه متحد اصولگرایان برای آینده کشور گفت: یکی از اصلی ترین وظایف پایگاه اطلاع رسانی جبهه متحد، تلاش در جهت مشارکت گسترده و دعوت از همه اقشار مردم شریف ایران برای شرکت موثر در انتخابات آینده است.
در همین حال در اردوگاه اصلا‌ح‌طلبان حزب مردم‌سالاری از عموم نخبگان به ویژه اصلاح‌طلبان واجد شرایط دعوت کرد تا برای انتخابات مجلس نهم ثبت‌نام کنند. در بخش‌هایی از متن فراخوان حزب مردم‌سالاری آمده است:
حزب مردم‌سالاری وظیفه‌ خویش می‌داند توجه عموم نیروهای دلسوز و مردم عزیز را به این نکته جلب کند. نخبگان دلسوز کشور برای عقب راندن وکیل‌الدوله‌ها فرصت ثبت نام را از دست ندهند. حزب مردم‌سالاری اعتقاد دارد که اگر مشارکت عموم نخبگان و مردم شکل بگیرد می‌توان علی‌رغم محدودیت‌های احتمالی، رویای مجلسی یکدست و شکل گرفته با وکیل‌الدوله‌ها را بدون تعبیر بگذارد و جناح‌های مختلف را صاحب نمایندگان و فراکسیون‌های پرقدرتی در مجلس آینده نماید تا ان‌شا‌ء‌الله شاهد پیگیری دقیق‌تر و قدرتمندتر مطالبات مردم باشیم و به همین جهت اعلام کرده است در صورت برخورداری از داوطلبان تایید شده برای 150 کرسی مجلس حتما لیست سراسری ارایه خواهد داد.
219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 191240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =