قائم مقام مرکز پژوهش های مجلس گفت: درخواست های زیادی برای کاندیداتوری دکتر توکلی شده است.

احمد نجابت در گفت وگو با خبرآنلاین درباره اینکه آیا توکلی نماینده مردم تهران در مجلس و رئیس مرکژ پژوهش ها قصد ثبت نام برای انتخابات مجلس نهم را دارد، گفت:  برای ثبت نام ایشان اصرار شدیدی هست و به ایشان اعلام شده که ثبت نام کنند. 
وی در پاسخ به اینکه این اصرار از چه سمتی است، اظهار داشت: دوستان ایشان در این زمینه اصرار کردند.
عضو جمعیت ایثارگران در پاسخ به پرسشی درباره آخرین وضعیت لیست تهران با بیان اینکه اظلاع اصولگرایی پیشنهادات خود را  در این زمینه ارائه می کنند، افزود: نمایندگان فعلی تهران  و برخی چهره های جدید جزو نیروهای پیشنهادی هستند و بعد از معرفی، کمیته وحدت اصولگرایان، افراد را با منشور جامعتین تطبیق می دهند و در خصوص عده ای به توافق می رسند و  افراد مورد اختلاف در جلسات  کمیته داوری به بحث گذاشته می شود.
 وی در پاسخ به اینکه جمعیت ایثارگران چه افرادی را به کمیته وحدت اصولگرایان معرفی کرده است، گفت: ما تا کنون کسی را معرفی نکردیم. چرا که هنوز موضوع بررسی صلاحیت های افراد برای حضور در جبهه متحد آغاز نشده است.
وی با بیان اینکه باید اجازه داد زمان ثبت نام به پایان برسد تا بتوان درباره افراد اظهار نظرکرد، گفت: بعد از آن از مجموعه افراد یک سری که 100 درصد مورد تائید ما هستند و در مورد بقیه افراد گفت وگو می کنیم.
عضو جمعیت ایثارگران در پاسخ به اینکه این مجموعه از چه کسانی حمایت می کند، تصریح کرد: هنوز لیستی ارائه نشده است ولی افرادی مثل آقای دکتر حداد عادل، توکلی، زاکانی، سروری و کوثری مورد حمایت ما هستند.
/27212
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 191583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =