اجرای طرح نهضت ملی مسکن درشش شهر شهرستان بروجن

فرماندار بروجن چهارمحال و بختیاری گفت: طرح نهضت ملی مسکن هم‌ اکنون در تمامی شش شهر این شهرستان در حال اجرا است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین چهارمحال وبختیاری، فتاح کرمی در حاشیه بازدید از طرح‌های نهضت ملی مسکن در شهرهای شهرستان بروجن تأکید کرد: بیشتر طرح‌های این پروژه در مرحله انعقاد قرارداد و صدور پروانه ساخت قرار دارد.

وی افزود: برای مطالبات مردم در حوزه جوانی جمعیت و فرزندآوری در تمامی شهرهای شهرستان بروجن به محض پایان آماده‌سازی‌ این سایت‌ها، نسبت به تحویل زمین به متقاضیان جوانی جمعیت و فرزندآوری اقدام می‌شود.

کرمی به حجم بالای کار در این پروژه اشاره و تصریح کرد: افزایش دستگاه‌های مورد نیاز و ارتقای تجهیزات به‌منظور آماده‌سازی زمین‌ها از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به‌عنوان کارگزار این طرح با هدف تسریع در روند تحویل زمین به متقاضیان واحد شرایط ضروری است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بروجن نیز با اشاره به واگذاری زمین برای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گفت: برای این طرح یک‌هزار نفر در سطح شهرستان نام‌نویسی کرده و تأیید شده‌اند.

افراسیاب علایی به آماده‌سازی سایت ۶۰ هکتاری نهضت ملی مسکن بروجن اشاره و تأکید کرد: در این سایت ۲۲۶ قطعه زمین به طرح‌های حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بروجن اختصاص یافته که در حال انعقاد قرارداد است و به محض آماده‌سازی، زمین تحویل متقاضیان می‌شود.

وی افزود: پیگیری به‌منظور تأمین زمین و الحاق ۶۲ هکتار دیگر به محدوده خدماتی شهر بروجن برای بقیه افراد ثبت‌نامی در طرح‌های حمایت از خانواده، جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن در حال انجام است.

کرمی تصریح کرد: در شهرهای فرادنبه، سفیددشت، نقنه، گندمان و بلداجی نیز زمین در حال تأمین و آماده‌سازی است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1912990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =