به تجربه بازیکنان پرسپولیس باختیم/با این شرایط نمی‌مانم

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین گفت: ما بازی را به تجربه بازیکنان پرسپولیس باختیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ سعید دقیقی، سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین پس از شکست مقابل پرسپولیس در هفته بیست و نهم لیگ برتر در کنفرانس خبری گفت: پرسپولیس بازیکنان باتجربه ای دارد که کار را برای این تیم در می آورند و در حقیقت ما امروز به تجربه بالای این تیم باختیم.

دقیقی با تاکید براینکه تیمش هنوز به بلوغ تاکتیکی نرسیده است افزود: بازیکنانم علیرغم تلاشی که دارند هنوز تجربه کافی را در اختیار ندارند و همین امر موجب بروز اشتباهات زیادی مقابل پرسپولیس شد.

وی اذعان کرد: در مقابل پرسپولیس بازیکنانی دارد که در سطح ملی هستند و حتی فضای جام جهانی را هم تجربه کرده اند و واقعا با دست خالی نمی توان به مصاف تیم های قوی مثل پرسپولیس رفت.

دقیقی با اشاره به ایجاد فضای شور و نشاط در قزوین در مدت زمان دو و نیم سال تیمداری شمس آذر گفت: خوشبختانه در این مدت عملکرد خوبی داشتیم و به کمک خدا شرایطی را رقم زدیم که حتی در لیگ های پایین هم در قزوین شاهد آن نبودیم.

وی با تاکید بر لزوم حمایت بهتر ارگان های متولی گفت: مجموعه شورای شهر و شهرداری و نمایندگان مجلس می توانستند حمایت بهتری از شمس آذر داشته باشند چراکه چه چیزی بهتر از فوتبال به رونق گردشگری و کاهش بزه و جرم در جامعه کمک می کند.

وی با انتقاد از اینکه از دست دادن بازیکنان کلیدی در نیم فصل کار را برای تیمش سخت کرده افزود: اگر بازیکنان کلیدی خود را در اختیار داشتیم قطعا الان شرایط بهتربود و واقعا ۲۰-۳۰ میلیارد در فوتبال کنونی رقم خنده داری است که به خاطر آن مجبور به فروش ستاره های خود شدیم.

وی ادامه داد: این درحالیست که تیمی مثل فولاد خوزستان با ۵۰۰-۶۰۰میلیارد تومان هزینه الان برای نیفتادن سکته می کند و استقلال خوزستان که تنها در نیم فصل ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه کرده اکنون واهمه سقوط دارد ولی ما تنها با ۷۰-۸۰میلیارد تومان این عملکرد را داشته ایم.

دقیقی در پایان ضمن خداحافظی تلویحی از هواداران گفت: با این شرایط قطعا نمی مانم چراکه ما امسال بین رتبه پنجم و ششم قرار می‌گیریم و انتظار از ما برای فصل بعد قرار گرفتن در رده های سوم و چهارم است که امکانات خاص خود را می طلبد.

به تجربه بازیکنان پرسپولیس باختیم/با این شرایط نمی‌مانم

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1913083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =