۳ نفر
۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۹
بازار اوزی‌های بندرعباس سنگ‌فرش شد

عصر امروز، سنگ فرش گذرگاه شهید عراقی زاده در بازار بندرعباس با حضور مدیران شهرداری بندرعباس و مردم و بازاریان شهر به بهره برداری رسید.

صبح ساحل نوشت، مهدی نوبانی، شهردار بندرعباس در آیین بهره برداری از سنگ فرش گذرگاه شهید عراقی زاده در بازار بندرعباس گفت: گذرگاه شهید عراقی زاده در قلب بازار بندرعباس بوده که مورد توجه و عنایت هم مردم و هم بازاریان بندرعباس است‌.نوبانی با اشاره به جزییات این پروژه بیان داشت: گذرگاه شهید عراقی زاده با اعتبار ۲۴ میلیارد تومان و طی مدت زمان کوتاه ۳ ماه به اجرا در آمد.
شهردار بندرعباس، مساحت گذرگاه جدید را ۷۰۰۰ متر مربع اعلام کرد و گفت: هدف اصلی شهرداری بندرعباس بهسازی و بازسازی مسیر پیاده راه جهت بالا بردن زیبایی بصری شهر و راحتی شهروندان است.این پروژه با تلاش شبانه روزی معاونت امور زیربنایی طراحی و نظارت و اجرا گردیده است.
در ادامه مراسم برخی از بازاریان از تیم شهرداری بندرعباس و مهدی نوبانی برای رسیدگی و زیباسازی این منطقه تقدیر ویژه کردند و خواستار ادامه محافظت از بافت بازار و مقابله با عوامل مزاحم در امور کسبه و بازاریان شدند. گفتنی است در این مراسم، اعضای شورای شهر بندرعباس، معاونین شهرداری و مدیران مناطق شهرداری بندرعباس حضور داشتند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1913162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =