خودروی همراهان استاندار هرمزگان در غرب بندرعباس دچار حادثه شد

خودروی پژو همراه استاندار هرمزگان شامل همراهان و محافظ در جریان بازدید مهدی دوستی از پل گچین در غرب بندرعباس دچار سانحه می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، خودروی حامل همراهان استاندار هرمزگان از جمله محافظین وی در جریان بازدید مهدی دوستی از منطقه و پل گچین دچار حادثه می‌شود.به گفته همراهان استاندار، حال مصدومان وخیم نیست.مجروحان ۳ نفر هستند که برای درمان به بیمارستان منتقل شده‌اند و اکنون به گفته فرخنده جلالی مدیر روابط عمومی استانداری هرمزگان، حالشان مساعد است اما اقدامات لازم از جمله سی تی اسکن و ... برای آنان در حال انجام است.

دراین بازدید پیمانکار و ناظران پروژه، مدیرکل راه و شهرسازی و فرماندار بندرخمیر گزارشی از روند اجرا و دلایل رکود پروژه ارائه کردند، در این بازدید و بررسی میدانی استاندار هرمزگان وضعیت ساخت را نیازمند ارزیابی جدی دانست.

احداث پل‌های دوقلو و کنار گذر محور گچین به بندر که قراربود از منحصربفردترین پل‌های کشور به شمار روند و شاهکار مهندسی برای استقامت عبور محموله های ترافیکی سنگین و فوق سنگین تا بیش از هزار تن باشند و همچنین حذف نقطه حادثه خیز محور بندرعباس – بندرخمیر را به مردم هدیه کنند، از سال1380 شروع و تقریبا ساخت پل‌ها و دهانه‌ها انجام اما عملیات تکمیلی آن باقی مانده است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1913199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =