معاون امور سینمایی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نامه‌ای به دبیر جشنواره فجر، برج میلاد را به عنوان سالن رسانه‌ها معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور سینمایی، متن نامه جواد شمقدری به محمد خزاعی به این شرح است:‌ «سینمای اصحاب رسانه و جلسات نقد و بررسی کارشناسانه فیلم‌ها و محیط مناسب و پرنشاط برای پوشش خبری رویدادهای جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، از مهمترین بخش‌های این رویداد بزرگ سینمایی است. با توجه به تجربه دوسال گذشته و همچنین مجموعه بررسی‌های انجام شده و تمایل اصحاب رسانه به نظر می‌رسد، بهترین مکان برای تخصیص سینمای اصحاب رسانه همان سالن برج میلاد باشد. بدیهی است جنابعالی در ساماندهی امور به نحوی که سینماگران نیز بتوانند در این سالن حضور یابند تدابیر لازم را به کار خواهید بست.»
 
به گزارش خبرآنلاین، یکی از برنامه‌هایی که خزاعی بعد از پذیرش مسئولیت دبیری جشنواره پیگیری می‌کرد، تعیین سالن سینمایی غیر از برج میلاد به عنوان سینمای رسانه‌ها بود که فقط به این قشر اختصاص داشته باشد.
 
این درخواست بارها از سوی انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی و اهالی مختلف مطبوعات در محافل مختلف از جمله نشست خبری دبیر جشنواره عنوان شد و عناوین سینماهای فلسطین،‌ آزادی، ‌صحرا و پردیس ملت به عنوان گزینه‌های احتمالی نیز مطرح شد.
 
با این وجود در نهایت سینمای رسانه‌ها به همان برج میلاد که در دو سال قبل نیز به رسانه‌ها و گروه‌های دیگر اختصاص داشت بازگشت و درخواست تفکیک اهالی رسانه از سایرین نیز محقق نشد.
 
58243
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 191374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =