فارس نوشت:

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه اخراج بر هم زنندگان نظم جلسه علنی از اختیارات رئیس جلسه است، گفت که نماینده فریمان و نماینده دولت که در جلسه امروز با یکدیگر درگیر شده بودند، آشتی کردند.
 گزیده سخنان محسن کوهکن که با حضور در جمع خبرنگاران به تشریح جزئیات جلسه غیر‌علنی امروز مجلس پرداخت، به این شرح است:
·         دید واقع بینانه این است که مجلس ما مجلسی آزاد است و افراد با صراحت در آن صحبت می‌کنند که به خاطر این به پرخاش هم می‌انجامد‌ اما روی دیگر سکه این است که ملت از دولتمردان و نمایندگان انتظار ندارند که چنین اتفاقاتی بیفتد.
·         امروز پس از پایان صحبت‌های نماینده دولت، نماینده‌ای از مجلس به این صحبت‌ها اعلام اعتراض کرده و نسبت به آن عکس‌العمل نشان داد.  نماینده دولت نیز به عکس‌العمل نماینده مجلس واکنش نشان داد البته اگر کسی حرفی بزند که طرف مقابل را عصبانی کند، او هم به همان میزان مقصر است.  نماینده دولت خطاب به نماینده مجلس گفته بود که آمار شما "کوچه بازاری" است که این جمله باعث عکس‌العمل نماینده مجلس شده بود.
·         تا جایی که بحث بین دو نفر بود، رئیس جلسه درخواست کرد که آنها آرام باشند اما نماینده دولت کلمه‌ای توهین‌آمیز به مجلس گفت و لذا رئیس جلسه هم خواست که وی را برای خروج از جلسه هدایت کنند‌ در عین حال نمایندگانی از مجلس موضوع را دنبال کردند و نهایتا نمایندگان دولت و مجلس را آشتی داده و آنها با هم رو بوسی کردند.
/2929

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 191375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
    47 1
    تمام شد رفت بابا اصلا چیز مهمی نبوده. ولش کنید بچسپید به صدای اون خانم که از رادیو پخش شد!!!
    • بدون نام CH ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
      13 1
      خوب گفتی ...
    • بدون نام US ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
      20 2
      اصلا كتك كاري هم در بين نبود!!!الكي بزرگش ميكنن!!!!!!
  • صدا IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
    7 24
    ضمن تشکر از اقدام شجاعانه ریاست محترم مجلس ،جناب کوهکن لطف کنید و به «نمایندگانی از مجلس "که" موضوع را دنبال کردند و نهایتا نمایندگان دولت و مجلس را آشتی داده و آنها با هم رو بوسی کردند» بفرمایید که تا پایان دوره نمایندگی خود ، هنگام ورود و خروج از مجلس، از مقابل تندیس آیه الله مدرس عبور نکنند.