محسن رفیقدوست در وبسایت خود نوشت:

این روزها سخن از ضرورت تکریم بصیرت مردم در سالروز  حماسه 9 دی است. بالاترین تکریم 9 دی این است که تلاشی شود تا منحرفین از کنار رئیس‌جمهور‌ کنار روند. اخباری که به گوش ما می رسد حاکی از آن است که خطای بزرگ جریان فتنه توسط جریان انحرافی در حال تکرار است.
 

یکی از دوستان من می‌گفت «من از خارج با هواپیما می‌آمدم. هواپیما نیم‌ساعتی معطل شد و با آمدن یک گروه هواپیما پرواز کرد. از آن جمع یکی از چهره های شاخص جریان انحرافی کنار من نشست. با کنایه نسبت به تاخیر اعتراض کردم. شروع کرد به صحبت کردن و مطالب نامربوط بسیاری گفت. تا اینکه گفت: «این داستان کربلا و عاشورا سابقه‌اش در ایران 300، 400 سال است. اینها را ما درست کردیم. اصل واقعه بوده، اما نه به این شکل» و تعرضاتی نسبت به بحث عصمت و شهادت و... داشت که من با او درگیری لفظی پیدا کردم»
 

از این وقیح‌تر، پارسال جلسه‌ای در وزارت راه بوده است، آن فردخاص می‌آید. موضوع صحبت عصمت حضرت زهرا(س) و شهادت امام‌حسین(ع) بوده است و آن‌قدر وقیحانه صحبت می‌کند که یکی از حضار با سابقه در جبهه‌، بلند می‌شود و فریاد می‌زند: « چی داری می‌گویی؟!!» و شلوغ می‌کند. او هم می‌گوید: «ساکت باش من وقت می‌دهم که تو جواب بدهی». وقتش که تمام می‌شود می‌گذارد و می‌رود و ایشان می‌رود پشت میکروفون جواب حرفها را می‌دهد.
29302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 191386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
    21 1
    اینها با پشتیبانی کی تونستند اینقدر قدرت بدست بیارن
  • م.ص.ش IR ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
    1 3
    با سلام به نظر من جریان انحرافی دارد کم کم و به تدریج منش و اهداف خود را پایه ریزی می کند ما باید حواسمان خیلی جمع باشد.