ایرنا نوشت:

14 داوطلب شرکت در انتخابات سومین میان دوره ای چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان های کردستان و خراسان رضوی نام نویسی کردند.
نام نویسی این انتخابات میان دوره ای از اول دی ماه شروع شده است و تاکنون 14 داوطلب ثبت نام کرده اند و به نظر می رسد تعداد آنان افزایش نیابد.
در هر صورت داوطلبان شرکت در این انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان تا ساعت 17 امروز (چهارشنبه) مهلت دارند که با مراجعه به ستاد انتخابات در وزارت کشور و یا حوزه های انتخابیه استان کردستان و خراسان رضوی نام نویسی کنند.یک نفر از استان خراسان رضوی و یک نفر از استان کردستان به مجلس خبرگان رهبری راه می یابند.
آقایان مصطفی میرجلیلی ، سید محمدعلی امین ، حسن عالمی ، غلامرضا مصباحی مقدم، داود نمازی، محسن غرویان، سیدرضا شیرازی و سید محمدباقر حسینی الموسوی از استان خراسان رضوی و آقایان انور آدمی،علیرضا مستشاری، مصطفی حیدری کردستان، اردشیرمحمدی، اقبال بهمنی و لطف الله شافعی زاده از استان کردستان داوطلب سومین انتخابات میان دوره ای چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری شده اند.
تردید حبیبی برای نامزدی در انتخابات
محمدنبی حبیبی با اعلام اینکه موضوع کاندیداتوری در انتخابات مجلس نهم را کماکان در دست بررسی دارد به مهر گفت: تا امروز تصمیم به نام‌نویسی یا عدم نام‌نویسی در انتخابات مجلس نگرفته‌ام. دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پاسخ به اینکه آیا سایر اعضای این حزب برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس نهم ثبت‌نام می‌کنند نیز گفت: اعضای دیگر حزب موتلفه نیز در حال بررسی هستند. وی افزود: اینکه چه کسی از اعضای حزب موتلفه برای انتخابات مجلس نهم ثبت نام کرده یا خیر را روز جمعه ممکن است اعلام کنیم.
29219

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 191560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =