حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی در جمع سفرا و روسای نمایندگی‌های ایران در خارج از کشور، وزیر خارجه و معاونانش سخنرانی کرد.

به گزارش خبرآنلاين تا زمان انتشار اين خبر مشروح اين ديدار منتشر نشده است.
 بنا بر خبري که وب سايت جماران منتشر کرد سفرای و روسای نمایندگی های ایران در خارج از کشور شامگاه چهارشنبه در مرقد مطهر امام راحل حاضر شده و با آرمانهای حضرت امام (ره) تجدید میثاق کردند.
 در این مراسم که با حضور یادگار امام راحل و وزیر و معاونین امورخارجه برگزار شد سفرای و روسای نمایندگی های ایران در خارج از کشور نماز مغرب و عشا را به امامت حجت الاسلام سید حسن خمینی اقامه کردند.
 
ايسنا نيز درباره اين ديدار نوشت:
حجت‌الاسلام والمسلمين سيدحسن خميني تاكيد كرد: بايد بيداري اسلامي را از آفت افراط دور نگاه داشت. 
حجت‌الاسلام سيدحسن خميني كه در جمع سفرا و روساي نمايندگي‌هاي ايران در خارج از كشور، وزير خارجه و معاونانش در حرم امام خميني (ره) سخن مي‌گفت، با بررسي ابعادي از بيداري اسلامي خاطر نشان كرد: افراط بزرگترين آفت براي از بين بردن هر چيز است.
يادگار امام راحل گفت: آنچه امروز در جهان اسلام با عنوان بحث طالبان و طالبان‌گري شاهد هستيم يك آفت است. اگر مراقب نباشيم مدعيان اين بيداري تير خلاص به همه مي‌زنند لذا هميشه بايد مراقب اين باشيم كه بزرگترين ضربه از افراطيون خورده مي‌شود.
نوه امام خميني(ره) تاكيد كرد: افراط در يك مساله آفت دروني است.
وي ضمن تاكيد بر ضرورت رعايت اخلاق گفت: روح بيداري اسلامي اين است كه انسان‌ها بهتر شوند همانطور كه پيامبر اسلام اعلام كرد براي تمام كردن مكارم اخلاق آمده است لذا اخلاق را بايد به عنوان درس و پيام بيداري اسلامي به جهانيان ارائه دهيم ضمن آنكه بيداري اسلامي در درون خود بيداري اخلاق است.
/2727
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 191635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۸
    33 1
    ای بابا آقا سید کو گوش شنوا