در یک نوار ویدئویی جدید تصاویر دلخراشی از شدت جراحات یک نوعروس 15 ساله افغانی که از سوی شوهرش در خانه زندانی و به شدت شکنجه شده بود، منتشر شده است. <BR>

اين نوعروس نوجوان که «سحرگل» نام دارد، چندين ماه توسط شوهر و خانواده همسرش در خانه محبوس بوده و مورد شكنجه و بدرفتاري قرار داشته است.
ماموران پليس، «سحرگل» را در زيرزمين خانه پدرشوهرش پيدا کردند. خانواده «سحرگل» به پليس مراجعه كرده و از ماه‌ها بي‌خبري از وضعيت دخترشان ابراز نگراني کرده بودند. پليس پس از پيداكردن سحرگل متوجه شد كه ناخن‌ها و موهاي سر دختر بيچاره کشيده شده‌اند و گوشت و پوست قسمت‌هايي از بدنش نيز با انبرکنده شده‌اند. به گزارش بي بي سي، سحرگل هفت ماه پيش زماني که هنوز 14 سال داشت به عقد يک مرد 30 ساله درآمد.
به گفته يکي از مقامات پليس در استان شمالي بغلان، ماموران اين دختر را از يک اتاق تاريک و بدون پنجره نجات دادند. سحرگل در بيمارستان در حالي که روي صندلي چرخدار بود، شوهر، پدر و مادر و برادر همسرش را عامل شکنجه خود عنوان کرد. به گفته مقامات بغلان، علت حبس و شکنجه سحرگل، راضي نشدن او به تن‌فروشي به خواسته خانواده شوهرش بوده است اما شواهدي براي اثبات اين ادعا در دست نيست.
رحیمه ظریفی رییس امور زنان استان بغلان می گوید که سحر گل از لحاظ جسمی و روحی به شدت شکنجه شده و ممکن است عذاب روحی ناشی از این شکنجه، تا پایان عمر با وی بماند.
پلیس اعضای خانواده شوهر سحر گل را دستگیر کرده اما همسرش موفق به فرار شده است.
 4545
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 191773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =