دویست و بیست و دومین نشست هفتگی باشگاه فیلم به نمایش و نقد بررسی فیلم سینمایی «در امتداد شهر» ساخته علی عطشانی اختصاص دارد.

به گزارش روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 3و فرهنگسرای ارسباران، این برنامه یکشنبه 11 دی‌ماه در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

«در امتداد شهر» با نام قبلی «شش نفر زیر باران» در جشنواره فیلم فجر پارسال روی پرده رفت و نسخه‌ای که قرار است از این فیلم اکران عمومی شود تغییرات عمده‌ای نسبت به جشنواره دارد.

محمدرضا گلزار، آنا نعمتی، آتیلا پسیانی، امیرحسین آرمان، رضا رشیدپور، فرزاد حسنی، سارا خوئینی‌ها، حسین سلیمانی، نیکی کریمی، مهران رجبی، محمدرضا داوود‌نژاد، خاطره حاتمی، مائده طهماسبی، امیرحسین مدرس، محمد عمرانی، گوهر خیراندیش، حمیدرضا آذرنگ، شمسی فضل‌الهی، مجید شهریاری، مسعود پاکدل و فرمان فتحعلیان «در امتداد شهر» بازی می‌کنند که به صورت سه‌بعدی ساخته شده است.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: در پی سرقت از یک جواهرفروشی، محمدرضا گلزار ستاره سینما گروگان گرفته می‌شود. فیلم روایت‌هایی موازی از زندگی آدم‌هایی است که در پی این اتفاق درگیر ماجراهای خاصی می‌شوند.
جلسه پرسش و پاسخ «در امتداد شهر» بلافاصله پس از نمایش آن با حضور علی عطشانی کارگردان، مجید کریمی تهیه کننده، آتیلاپسیانی، فرزاد حسنی و امیرحسین آرمان بازیگران و علی علایی منتقد برگزار خواهد شد.
اعضای باشگاه فیلم به منظور شرکت در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالا‌تر از پل سید خندان، خیابان جلفا مراجعه کنند.

آغاز جشنواره فیلم پروین اعتصامی
مراسم افتتاحیه ششمین جشنواره فیلم پروین اعتصامی یکشنبه
11دی‌ماه ساعت 17 در سالن استاد جلیل شهناز (بتهوون سابق) در خانه هنرمندان واقع در خیابان ایرانشهر با حضور اعضای هیئت انتخاب، داوران، هنرمندان و فیلمسازان شرکت‌کننده در جشنواره برگزار می‌شود.
تشکیل کمیسیون تخصصی شورای عالی سینما
روز شنبه جلسه کمیسیون تخصصی شورای عالی سینما در دفتر معاونت امور سینمایی تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور سینمایی و سمعی وبصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در این جلسه که اکثریت اعضا در آن حضور داشتند بحث و گفت‌وگو در خصوص مسائل سینمایی بیش از سه ساعت به طول انجامید.
در این جلسه در خصوص مسائل و مشکلات صنفی خانواده سینما بحث و بررسی شد و همچنین لایحه نظام صنفی سینما که از سوی دبیرخانه شورایعالی سینما تهیه شده بود به بحث گذاشته شد.
در ادامه جلسه مباحثی در خصوص مصوبه اخیر شورای فرهنگ عمومی در خصوص غیر قانونی بودن خانه سینما مطرح شد.
در جلسه روز شنبه کمیسیون تخصصی شورای عالی سینما، پیشنهادات مهمی را به تصویب رساند که پس از موافقت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی متعاقبا اعلام خواهد شد.

5858
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 191951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =