فیلم سینمایی «در امتداد شهر» با بازی محمدرضا گلزار و به کارگردانی علی عطشانی 17 آذر در گروه سینمایی قدس اکران عمومی می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، گلزار که در حال حاضر فیلم«شش و بش» را روی پرده سینما‌ها دارد، در فصل بعدی اکران نیز همچنان حضورش روی پرده ادامه خواهد یافت.
این فیلم که پیش از این با نام « شش نفر زیر باران» در جشنواره فیلم فجر سال گذشته به نمایش درآمده بود، با پایان فیلم «پرتقال خونی» سیروس الوند به روی پرده می‌رود.
 نسخه ای که قرار است از فیلم جدید عطشانی، اکران عمومی شود نسبت به نسخه ای که در جشنواره به نمایش در آمد، تغییرات عمده ای به لحاظ روایت کرده و هم چنین زمان فیلم به 80 دقیقه رسیده است.
از بازیگران فیلم در امتداد شهر می توان به محمدرضا گلزار، آنا نعمتی، نیکی کریمی، امیرحسین آرمان، فرزاد حسنی، آتیلا پسیانی، رضا رشیدپور، سارا خوئینی ها، مهران رجبی، خاطره حاتمی، حسین سلیمانی، محمدرضا داوود نژاد، محمد عمرانی، مائده طهماسبی، حمیدرضا آذرنگ، امیر حسین مدرس، مسعود پاکدل و گوهر خیراندیش با حضور افتخاری فرمان فتحعلیان اشاره کرد.
داستان فیلم درباره سرقت از یک جواهرفروشی است که در پی آن«محمدرضا گلزار» ستاره سینما گروگان گرفته می شود. فیلم روایت هایی موازی از زندگی آدم هایی است که با این اتفاق درگیر ماجراهای خاصی می شوند.
عوامل فیلم «در امتداد شهر»: نویسنده فیلمنامه: امیر علی محسنین، مدیر فیلمبرداری: مرتضی هدایی، طراح صحنه و لباس: پیام فروتن، مدیر برنامه ریزی: علی کریم، عکاس: مسعود پاکدل، مدیر تولید: عبدالرضا شهباززاده، مدیر کنترل پروژه: مهندس بیتا علائی، مجری طرح: مجید کریمی، مشاور تهیه کننده: علی علائی و تهیه کنندگان: مجید کریمی، محسن طباطبایی هستند.

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 187222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =