حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای درباره پرونده فائزه هاشمی و پرونده اختلاس در میان خبرنگاران توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ سخنگوی قوه قضائیه در نشست این هفته با بیان اینکه سوم دی ماه سال جاری دادگاه فائزه هاشمی تشکیل شد گفت: وکیل متهم وقت داشته است تا در وقت تعیین شده لایحه را تحویل دهد و دادگاه بعد از آخرین دفاع وقت دارد حکم نهایی را صادر کند که فردا این بخش تمام شده و تا آخر هفته حکم صادر می شود.
حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای در مورد اتفاقات رخ داده در مجلس شورای اسلامی و درگیری میان نماینده دولت ویک نماینده مجلس گفت: هر دو طرف از یکدیگر شکایت کرده اند. شکایت ها واصل شده و هم اکنون در مجتمع دادسرای دولت پرونده باز شده است. چون هر دو طرف شاکی هستند دیگر نماینده مدعی العموم وارد نمی شود.
موضوع دیگری که در این جلسه مطرح شد دخالت بانک پاسارگاد و بانک سپه در پرونده اختلاس بود که اژه ای اظهار داشت: تاکنون گزارشی در این مورد ارائه نشده اما از بانک پاسارگاد یک نفر احضار شده که تخلف خاص خودش است و ربطی به بانک ندارد.
سخنگوی دستگاه قضا در پاسخ به این پرسش که از سوی نیروی انتظامی اعلام شده پلیسی با عنوان پلیس ضد اختلاس تشکل شده تا به فساد های بانکی مردم وارد شود افزود: من نمی دانم خبرنگار پرس تی وی این اطلاعات را از کجا آورده است سعی کنید اطلاعات و منابع دقیق باشد. من این را تکذیب می کنم.
محسنی اژه ای همچنین در مورد اظهارنظرهای برخی از فعالان سیاسی از داخل زندان یا بیرون از زندان در قالب بیانیه گفت: کسانی که بیانیه مطرح می کنند و انتخابات را تحریم کنند جز روسیایی برای آنها چیزی نمی ماند و اگر این مسائل به آرامش جامعه ضربه بزند و تهدید برای امنیت باشد جرم است و با آن برخورد می شود.
45232 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 192271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =