جابر قاسمعلی رئیس کانون فیلمنامه نویسان خانه سینما با نگارش نامه‌ای سرگشاده به جواد شمقدری معاون سینمایی ارشاد از او خواسته که نگذارد خانواده سینما از هم بپاشد.

او در اين متن كه در اختيار خبر آنلاين قرار داده نوشته :« شما را مقام محترم معاونت نمي‌خوانم؛ كه هستيد. بيش از هر چيز شما را فيلمساز مي‌دانم، از قبيله سينما، اما ضمناً كسي كه اين فرصت را يافته تا در جايگاه «پدر» سينماي ايران بنشيند. پدر در ميان خانه و خانواده معنا مي‌يابد. اين خانه و خانواده را دريابيد. تخريب اين خانه آوار را بر سر اهالي آن فرو‌مي‌ريزد. راضي نشويد خانواده سينماي ايران از هم بپاشد؛ آن هم در هنگامه سي‌‌امين سال تولدش، سي‌سالگي يعني اوج جواني و برومندي. نگذاريد شيريني كيك تولد سي‌سالگي سينماي ايران پس از انقلاب اسلامي، به كام خانواده تلخ شود.  آقاي شمقدري، مي‌دانم كه دلسوزيد. دلسوزانه براي سينماي برومند ايران پدري كنيد. دوستدار سينماي ايران و شما / جابر قاسمعلي»

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 192652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام US ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۴
    2 35
    آقای قاسمعلی این خانه باید از نو بنا شود ومطمئن باشید بهتر از گذشته ساخته میشود.نوسازی برای بناهای فرسوده ای که خطرات جانی زیادی برای جامعه فرهنگی وهنری ایران بدنبال دارد یک ضرورت انکار ناپذیر است.
  • شهر آرزوها IR ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۵
    5 41
    وقتی فیلمهای سینما آبکی هستن پس خانه ی سینما میخوایم چیکار ؟
  • بدون نام IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۵
    3 35
    مظلوم نمايي ممنوع! خانه ي سينما يا خانه ي اپوزوسيون اسلام و جمهوري اسلامي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • سمانه IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۵
    30 4
    جناب قاسمعلی ، آقای شمقدری دقیقاً به دنبال از هم پاشاندن خانواده سینماست . شما خودت را خسته نکن .
  • lمحسن IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۵
    3 23
    همون بهتر که کلا جمش کنن از بقیه نهادها چه خیری دیدیم که از سینما ببینیم 30سال یادر جا زدیم یاهر چی از انطرف (قبله آمال بعضیها)اومد قر قره کردیم تو هر چیزی همینطوری بودیم...
  • مانا IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۵
    14 2
    دلسورند؟ کدوم دلسوزی برادر من؟
  • بدون نام IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۵
    3 18
    خدا یکیست وحرفش هم یکی وشمقدری هم مرد قول است وعمل البته الهام گرفته از رییس جمهور محبوبمان ووزیر ارشادمان اینها تصمیم دارند جامعه را از کفر نجات دهند که سینما یکی از نمادهای کفر است کشیدن صورت یک زن کفر است چه برسد فیلم برداری کردن ونشان دادن ان اقای شمقری دیگر تحمل این بیدینی را ندارد که در روز روشن اسلام ازبین برود وسینما پایدار بماند مرگ بر سینما وسینماگر ودرود بر شمقدری موئمن وانقلابی شما فکر کنید اگر نبودند انسانهایی مانند شمقری از اسلام چه میماند ؟ما بیچاره میشدیم
    • بدون نام IR ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۵
      1 16
      خانه سینما شده بود پاتوق یک عده ای خاص که گردانندگان آن هم توجهی به خاصه های به حق صنوف هم نمی کردند.باید این خانه از نو ساخته شود.