قائم مقام حزب موتلفه اسلامی دلیل تحریم‌های اخیر را این دانست که اطراف دولت از مشاوران قوی و مسئولانی که قبلا داشت خالی شد.

به گزارش خبرآنلاین، اسدالله بادامچیان در اجلاس مقدماتی اولین همایش جبهه متحد اصولگرایان استان قم که در دفتر حجت‌الاسلام بنایی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد؛ با بیان اینکه دشمنان نمی‌خواهند مجلس ما پر از انسان‌های عاقل و فهمیده و عادل باشد گفت: آنها می‌خواهند یک مشت آدم‌های شعاری افراطی تند وارد مجلس شوند ولی این آدم‌ها به درد اداره مملکت نمی‌خورند.
 
گزیده سخنان وی را در ادامه به نقل از مهر بخوانید:
* غربی‌ها در فتنه 88 کوشیدند که با دو برنامه اوضاع ایران را بهم بریزند؛ یکی اینکه کار را به دست امثال میرحسین‌های موسوی و کروبی بسپارند. آنها مگر نمی‌دانند کروبی آدمی نیست که دارای توانمندی باشد؟ آنها می‌خواستند کسی را پیدا کنند که نتواند اداره کند والا کروبی به راه‌های خلاف رسید ولی واقعیش این است که آنها انتظاری از کروبی نداشتند و خودشان هم می‌دانند که کروبی مرد میدان مدیریت کشور نیست.
* غربی‌ها عنصری مثل میرحسین موسوی را با فریب و نیرنگ به صحنهآوردند و در این مسیر از هر چیزی از جمله تصاویر میرحسین موسوی در کنار امام و مقام معظم رهبری و... استفاده کردند اما در حماسه 9 دی ملت مثل سیلاب سنگین این فتنه انگیزی‌ها را شستند.
* آنها تصمیم گرفتند که با ما جنگ کنند اما از عهده آن بر نیامدند، یعنی ابتکارات نظامی ایران اسلامی به گونه‌ای بود که آنها نمی‌توانستند به این سادگی بر ما جنگی را تحمیل کنند.
* اسرار هواپیماهای جاسوسی آمریکا در اختیار ایران است. این مسئله در ابعاد گوناگون آمریکا را در هم ریخته است و آنها آنقدر عصبانی شدند که اوباما مجبور التماس کند که این هواپیمای جاسوسی را به آنها برگردانیم و این اقتدار جمهوری اسلامی را نشان می‌دهد.
* تغییر و براندازی نظام جمهوری اسلامی و تغییر رفتار نظام دو استراتژی غرب است که امکان تحقق این دو هدف غیرممکن است . استراتژی اول آنها به بن بست خورد و استراتژی تغییر رفتار نظام با وجود ولایت فقیه و مسئولان اصلی کشور امکان پذیر نیست.
*استحاله از درون انقلاب استراتژی سوم دشمنان است. می‌گویند ما امیدی به کارگردانان اصلی نظام نداریم و می‌دانیم که با بودن ولایت فقیه تغییراتی در کشور ایجاد نمی‌شود پس باید بدنه را عوض کنیم و وقتی بدنه عوض شد اداره بدنه جامعه توسط ولایت سخت می‌شود و بنابراین می‌توانیم مقاصد خودمان را از این طریق برآورده کنیم. در کشور ما جریان انحرافی، تجمل گرایی، مکتب ایرانی، ابهام زایی در مسائل دینی، تشریفات و تجمل، سوء استفاده‌های گوناگون، بهم زدن اخلاق و... پدید می‌آید که رفتار بدنه جامعه را عوض کنند و سعی کنند کسانی مسئولیت‌ها را به عهده بگیرند که خط منهای فقاهت و اسلام خالص و خط منهای ارزشها و شعارهای اسلامی را پیگیری کنند.
* در روزنامه دولتی همانهایی که تا دیروز عناصری بودند که جنگ فقر و غنا و اسلام آمریکایی سر داده بودند حالا هر هفته نشریه‌ای به نام آرایه می‌دهندکه یک زندگی پر از تجمل غرب‌زده را ترویج می‌دهد.
* مکتب ایرانی نوشته می‌شود، خاتون منتشر می‌شود و بعد به او می‌گوئید همه مراجع می‌گویند این خلاف است، تقدس زدایی و احترام زدایی از مراجع را مطرح می‌کند. صحبت از نشریه نیست، بلکه می‌خواهد پوششی را ترویج کند که از فقاهت دور است و بر روی این مسئله کار می کنند. مسئله ساده‌ای نیست که ما خیال کنیم می‌شود این را ندیده بگیریم.
* آدم‌های انقلابی معتدل قوی فهیم خوش سابقه‌ای که نشان دادند در این 32 سال انقلاب اهل دنیا نبودند و کوشیدند که یک مورد مسائل اخلاقی برای آنها پدید نیاید و با درایت و لیاقت و تدبیر کار می‌کنند باید در مجلس باشند و آن روز که امانت را تحویل دادند مثل شهید لاجوردی در زیرزمین منزلش کار می‌کند و نه مصاحبه می‌کند و نه دعوا. برخی‌ها نمی‌خواهند که این افراد وارد مجلس شوند. آنها می‌خواهند آدمی وارد مجلس شود که برای رسیدن به نمایندگی مجلس سر از پا نشناسد؛ از این و آن پول بگیرد.
* ما بارها به دولت محترم گفتیم که اگر می‌خواهید به مسجد و امام جماعت پول بدهید به مرکز رسیدگی به امور مساجد بدهید، چرا شما به برخی از نمایندگان چند میلیون تومان پول می‌دهد و به آنها می‌گوئید این پول را به مسجد بدهید. وقتی شما می‌خواهید از طریق نماینده پول بدهید همان می‌شود که این آقا به بعضی‌ها پول بدهد و به بعضی دیگر ندهد. این سوء استفاده از بیت المال تلقی می‌شود. یک عده هم دعوا می‌کنند و فلان آقا سیلی به فلان آقا زد.
* چرا در کشور به بهانه اینکه می‌خواهند فتنه را بکوبند همه را می‌کوبند که این شخص اصولگرا نیست. بعد که به آنها بگوئید این خط با آهنگ ولایت همخوانی ندارد این کار را انجام می‌دهد و به عنوان ارزشها و ضد فتنه و ضد دیگران گروه‌گرایی می‌کند و تشکیلات گوناگون پدید می‌آورد و دعوا راه می‌اندازد و هر روز آدم‌های خدوم که در این مملکت خدمت کرده‌اند را تخریب می‌کند. بعد زیر بال بزرگان و علمای ما می‌روند.
*اصلاح طلبان نه حرفی برای گفتن دارند و نه چهره‌ای برای انتخابات مطرح کردند. اصلاح‌طلبان نمی‌میرند و آدم‌های آنها سر جایشان هستند، بلکه اصلاح طلبی و شعار آنها مرده است.
* یک گروه از اصلاح طلبان می‌گویند که اگر بیایند قبول کردند که انتخابات رسمی است و همه حرف‌هایی که در دفعه قبلی زدند خلاف بود، یک عده هم می‌گویند اگر وارد انتخابات نشوند چیزی از آنها باقی نمی‌ماند. یک عده هم می‌گویند می‌خواهند در این مملکت زندگی کنند و به دیدار آقای هاشمی رفسنجانی رفتند که شما کاری بکنید ما حتما در صحنه باشیم. آقای هاشمی هم خیلی صریح به آنها گفت که این حرفها چیست که شما می‌زنید؟ بالاخره می‌خواهید در این مملکت زندگی کنید یا نه؟ اگر می‌خواهید در این مملکت زندگی کنید طبق قانون اساسی زندگی کنید و از این قانون اساسی بهتر هم نصیب شما نمی‌شود. در مورد اصل ولایت و ولی فقیه هم از مقام معظم رهبری بهتر پیدا نمی‌شود. بالاخره این مردم هم طرفدار قانون اساسی و قرآن و ولایت هستند. ول کنید و بروید خودتان را از این ملت اینقدر دور نکنید.
*دشمنان تمام توان خودشان را به کار گرفته‌‌اند که مجلس نهم از تیپ عناصری که برای آنها خطر ندارد و یا از تیپ عناصر انحرافی پر شود.تمام وجودشان این است که خط انحرافی را روی صحنه بیاورند و در این دوره از انتخابات ارزش‌های ما را بهم بریزند. استفاده از پول و قدرت برای ورود نمایندگان به مجلس شورای اسلامی آنقدر شایع شده که به تواتر رسیده که جریان انحرافی می‌خواهد در این مملکت پول خرج کند و آدم‌هایی را با پول و قدرت به مجلس بفرستد.
* در ایام انتخابات بعید ندانید که دشمنان بخواهند شیطنت‌های گوناگون انجام دهند؛ به قول خودشان بمب‌های تخریبی منفجر کنند.
* آیت‌الله مهدوی کنی و آیت‌الله یزدی با این وضعیتی که دارند وارد صحنه شدند تا بتوانند وحدت را نگه دارند و جلوی فتنه‌ها را بگیرند تا مجلس آینده مجلسی بشود که این نظام مقتدر ایران اسلامی را با قدرت بیشتر پیش ببرد و جلوی فتنه‌ها را بگیرد و حضور ملت را در صحنه‌ها بیشتر کند و انتخابات مجلس نهم را از شایسته ترین‌ها انجام دهد و گروه‌های جریان انحرافی و فتنه‌گر و التقاطی و لیبرالی و آدم‌های داغ افراطی بی‌منطق و کسانی که بی‌تجربه و شعاربده هستند را طرد کند.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 192690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حامد IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۵
    19 4
    حالا آنها که اینقدر به آقای هاشمی تهمت و افتراء زدند که از رهبری فاصله گرفته و می خواهد خودش رهبر باشد و قدرت طلب است و چه و چه، بشنوند و ببینند، بخصوص اصول گراهایی که خیلی هم داغ هستند. ببینید هاشمی همان هاشمی سابق است و هیچ فرق نکرده است همیشه همراه و همسنگر رهبری است.هاشمی رگ و پوست و خونش با انقلاب و نظام گره خورده است چگونه ممکن است از نظام جدا شود؟ ولی ممکن است آنطور که بعضی از آقایان فکر می کنند، فکر نکند، هاشمی افق دید بلند و وسیعی دارد و تحلیل ها و پیش بینی اش معمولا مصداق پیدا می کند. به قول یکی از بزرگان کشور عیب هاشمی این است که حرفی که می زند ما چند سال بعد آن را می فهمیم. من از همه دلسوزان نظام تمنا دارم که حریم بزرگان کشور را نگه دارند و کاری بکنند تا وحدت دوباره به کشوربرگردد
  • بدون نام IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۵
    1 30
    فقط خداکنه شورای نگهبان کوتاه نیادوگربه رودم حجله بکشه دیگه تمومه
  • hassan IR ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۵
    29 0
    خوب که چی .اخبار 2ساله ایران تو 70 خط برای ما توضیح دادی که چی بشه