کیهان باز هم نگران شد: چرا دختران اوباما امنیت داشته باشند و دختران ایرانی نداشته باشند؟

روزنامه کیهان که از هر بهانه ای برای درخواست مسدود کردن فضای مجازی استفاده می کند، این بار دختران اوباما را دستاویز قرار داد.

به گزارش خبرآنلاین این روزنامه نوشت: آیا انصاف است که دختران اوباما در جامعه ولنگار آمریکا، تأمین امنیت شوند و حریم داشته باشند، اما دختران و بانوان و جوانان شریف ایرانی، از حداقل امنیت و مصونیت اخلاقی در فضای مجازی محروم باشند؟ با این بی‌تدبیری در برابر فضای مجازی بی‌در و پیکر که در دهه نود پایه‌گذاری شد و الان خواستار یله و رهاتر شدن آن هم هستید چه پاسخی در دادگاه عدل الهی خواهید داد؟

23302

کد خبر 1929429

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 225
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 164
  • IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    هر کس جوابگو اعمال خودش هس
    • عشقم وطنم♥🇮🇷 IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
      بشرطی که در محضر جامعه نباشه اونوقت بله هرکس جوابگو اعمال خودش هس ..یک حریم خوصوصی دارم یک حریم عمومی
    • حمید IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
      میلیاردرها تومن بودجه از بیت المال بودجه میگیری شما به فکر خودت باش
    • آلرز IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
      25 55
      همه مادر یک کشتی هستیم واگر کسی به خیال آزادی محل خودش را سوراخ کند و کشتی راغرق کند ...جامعه را به فنا نمیدهد .. کاش امثال شما همتون در یک کشور وبه دور از انسانیت بودید واینقد راحت لجن پرستی وآزادی را به قیمت باختن آرامش روح وجان انسانها نمی فروختید ...
    • IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
      76 20
      این قدر جامعه جامعه نکنید. اگه جامعه با این افراد مشکل داشته باشه اونها رو طرد میکنه! مردم بارها نشون دادن که شما اقلیت هستید ولی شماها برای اینکه نشون بدید که این موضوع خواست جامعه هست هی مردم مردم میکنید. این دختران تو کوچه و خیابون توسط همین مردم مشاهده میشن از کنارشون رد میشن باهاشون برخورد دارن و هیچ قشری از مردم به جز اون اشخاص با تفکرات تندرو اقلیت هستند که مزاحمت ایجاد می کنند وگرنه مابقی جامعه با این تنوع پوشش مشکلی ندارن! دلیل این ترستون هم مشخصه که از کجا نشات میگیره!
  • علی IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    جناب کیهان نگرانی های زیادی هست و نگرانی حجاب جزوی از آن ولی چرا مشکلات دیگر جامعه را اینقد پررنگ نمیکنید مشکلاتی که حجاب در برابر آن هیچ است ... چرا کشورهای مسلمان دیگر به غیر از چند کشور مسلمان اینقد حساس نیستند یعنی علمای آنها نمیفهمند و فقط شما میفهمید؟ کی میخواین به خودتان بیاید
    • اکبر ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
      بالاخره کیهان هم باید نان بخوره
    • IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
      23 25
      دمت گرم
    • مهدی IR ۰۳:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
      15 51
      بخاطر اینکه اون کشورها ادای مسلمان بودن رو در میارن.
  • آرمان رحمانی نیشابور IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    بسم الله الرحمن الرحیم آیا این انصاف است که مردم آمریکا میتوانید آزادانه و بدون احتیاج به فیلترشکن از اینترنت استفاده کنند، آنوقت مردم ایران از اینترنت محدود با قیمت چندبرابر استفاده می کنند؟! دختران ایران خانواده دارند، خانواده هایشان خودشان حواسشان هست. جدا از این؛ مگر دختران ایران خودشان نمی توانند از خودشان صیانت کنند؟! مگر حق انتخاب ندارند؟!
  • HU ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    والا اونی که امنیت دختران ایرانی رو به خطر انداخته خود شمایید. برین از ۱۰۰۰ تا دختر ایرانی بپرسین از مواجهه با چه کسانی بیشتر واهمه دارن ببینین چه جوابی بهتون میدن
    • Ziba IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
      عجب حرف حقی
    • عشقم وطنم🇮🇷 IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
      فضای مجازی باعث امنیت دختران میشه؟هنوز نمیدونید بی بندوباری بزرگترین مشکل یک جامعست؟! هنوز نمیدونید بی بندباری باعث ازهم پاشیدن خانواده، فراوانی طلاق، فساد اخلاقی، بچه های طلاق میشه
    • حسین IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
      78 21
      اون مردی که با دیدن چهارتا دختر از زنش بدش بیاد از دوران هزار سال پیش که زنها نقاب پوش می زدند بوده از ده نود به بعد شروع نشده برو نگرانیت رو که از بابت ویژگی این پلتفرم که مردم همدیگه رو پیدا می کنند یک عمر خودتون رو زیاد جلوه می دادید ۸۰ درصد به تفکر شما نه گفتند
    • IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
      84 11
      یکی از دوستان کیهان اعلام کرده بود که همین اینترنت باعث بارداری شده بود! دیگه چه انتظاری از خود کیهان دارید.
  • سجاد IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    تو باید به دادگاه عدل الهی پاسخگو باشی که اینقدر حمایت .... میکردی اقای شریعتمداری
  • S.gh IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    ملت از دست شما دور باشند، خودش بالاترین امنیت هست
    • DE ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
      واللا. یکی نیست بگه آیا انصاف است که دختران اوباما در جامعه این همه احترام داشته باشند اما دختران ما در خیابان کتک بخورند
    • حرف حق IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
      دختر شما قانون رو رعایت کنه تا مشکلی براش پیش نیاد
  • محمد IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    کیهان رو ببندند یه ۲ میلیون به رایشون اضافه میشه
  • اصالت IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    اگه‌حیا‌وشرف‌وغیرت‌نباشه‌کوه‌طلا‌هم‌باشه‌ارزشی‌نداره‌چرا‌‌بعضیها‌همه‌چیز‌رادر‌اقتصاد‌ودیگر‌موارد‌میبینند؟اخه‌وقتی‌بیغیرتی‌وبی‌حیایی‌به‌اوج‌رسید‌برکت‌خداوند‌ازهمه‌جا‌میره‌چرا‌نمی‌فهمید؟
    • نوید IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
      56 7
      خسته نباشی آقای فهمیده
    • IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
      97 8
      برکت خدا زمانی رفت که دروغ و چاپلوسی و از بین رفتن اموال بیت المال و اختلاس و ووووو تو جامعه رواج یافت
    • افشار IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
      32 3
      چرا غیرتتون واسه اختلاس.دزدی.کشتن جوونها و کارهای عراقی ها در مشهد بجوش نمیاد بعد ..... میگه چون از کربلا اومدن ثواب داره.یکم خجالت بکشید آخه . فقط شماها باغیرتید هشتاد درصد مردم که مخالف شما هستن بی‌غیرت؟
  • یحیی IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    14 83
    ما‌مسلمان‌هستیم‌از‌اول‌تولد‌تو‌گوشمون‌اذان‌گفتند‌این‌که‌حجاب‌دارن‌یا‌ندارن‌همچون‌گناهی‌هست‌که‌روزه‌نگیریم‌نماز‌نخوانیم‌بیت‌المال‌بخوریم‌اختلاص‌بکنیم‌گناه‌بی‌حجابی‌مثل‌همینهاست‌از‌مسلمانی‌بگیم‌از‌ایران‌ما‌ترکیه‌مصر‌اندونزی‌امارات‌صد‌برابر‌اعتقادشون‌بیشتر‌ازماست‌از‌نظر‌اسلام‌چرا‌اونا‌اینقدر‌گیر‌نمیدن‌که‌اسلام‌آنها‌حفظ‌کردن
  • IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    بقول شهید مطهری اگر تو هیز نباشی و چهار چشمی نگاه نکنی مشکلی پیش نمیاد الان با فیلتر شکن فجیع ترین فیلمها و میبینن ،پرنده درقفس بسیار آسیب پذیر تراز پرنده آزاد است
    • فضل الله IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
      8 23
      سلام همراهان همیشگی . ما باید غیرت را در مرده زنده کنیم اگر مرد غیرت داشته باشد اجازه نمی دهد دخترش . زنش . خواهرش در خیابانها خود را به نمایش بگذارد . بر خانم های ارجمند خانوتده سخت نگیرید بیایید غیرت و مردانگی خود احیا کنید . همه چیز در ست می شود .
  • IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    خیلی خوبه کاملا درست میگن خواهشا کل شرایط دختران ایرانی رو مثل دختران اوباما کنند. و ترجیحا پسران هم مثل ترامپ بایدن یا هر آمریکایی دیگه ای. واقعا خجالت نمیکشند؟ آنقدر بی انصاف و بی منطق؟
  • IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    95 9
    اسید پاشی نکند
  • حسین IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    69 23
    راست میگه کسانی که مخالف نظر این روزنامه هستن جاهل ونادان هستن
  • رضا IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    54 5
    واااای از دست تو.....
  • IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    147 4
    از زمانیکه فیلترینگ تو ایران شروع شد و به دنبالش انواع و اقسام فیلترشکن ها روی گوشی ها نصب شد اولا گوشی های ایرانی ها شد آلوده ترین گوشی ها در دنیا که به راحتی قابل هک شدن هستن و دوما بچه ها با فیلترشکن به تمام سایتهای غیر اخلاقی و مستهجن که قبلا خود حکومت مسدود کرده بود دسترسی پیدا کردن ، این بود دستاورد فیلترینگ ، البته درآمد هزاران هزار میلیارد تومانی هم برای متولیان و بانیان فیلترینگ داشت
    • فضل الله عالی پور بندر دیر IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
      12 0
      سلام . ما باید با دنیا بروز باشیم . هیچ سلبی بدون ایجابی جواب نداده و نمی دهد اگر می گوییم فلان برنامه نبینید باید اولا دلیل متقاعد عقلانی برای آن به نمایش عموم بگذاریم و ثانیا به فکر برنامه جایگزین برای آن باشیم .
  • IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    77 9
    خوب برو امریکا اگه نگرانی
  • IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    118 9
    جالبه امنیت، به اسم امنیت وحجاب دختر ویا زن مردم را با آن هیکل میگیره و بزور داخل ون می‌اندازه بعد حرف از اسلام هم میزنه، در قرآن راجع به حجاب فقط فقط بصورت توسیع کرده نه اجباری ونه حدی برای‌ آن تعیین کرده باشه. ولی می‌بینیم کسانی برای این مسئله هم جریمه نقدی، هم توقیف خودرو، هم زندان.
  • ندایی پور IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    آقای حسین شریعتمداری عزیز این 16 میلیون نفری که به آقای پزشکیان رای دادند+ 30 میلیون نفری که پای صندوق رای نیامدندخواهان تغییر وضعیت موجود هستند حالا دختران اوباما امنیت دارند یا ندارند به ما ربطی ندارد لطفا در این خصوص صحبت کنید تا ما بیشتر روشن شویم
    • بچه خوب IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
      13 64
      از طرف خودت بگو،،،
    • IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
      22 5
      واقعا شما زبون سی میلیون نفرید..
  • اسماعیل IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    67 5
    اقا همه ویااکثرمقامات ودولتی هاتوکانال x حرفهایشان رامیزنندوپیغام میدهندآنوقت انتظارداری بقیه مردم بافیلترشکن هم استفاده نکنند شمااین دیوارهارابردارید هرکی نگرانه برای دخترهاش ازگوشی های قدیمی بخره که هیچ چی نداره
  • US ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    90 5
    یه شعبه کیهان تو امریکا بزن مطمئنا امنیت اونا هم به هم میریزه
  • محمد US ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    46 4
    سلام اگه به درخت میوه به موقع کود ، آب و آفتاب ندی و در برابر حشرات مزاحم سمپاشی نکنی نه تنها میوه نمیده بلکه درخت ممکنه از آفت خشک بشه و از بین بره ، هر کدوم از ملزومات اولیه نباشه بازم نتیجه خوب حاصل نمیشه ، در خصوص نوجوانان و جوانان هم باید به همه ملزومات اولیه برای رشد و مثمر ثمر بودنشون و آینده و جامعه توجه بشه ، نباید کار به برخورد اجباری برسه ، عدالت و دانایی رمز موفقیت و خوشبختی تمام مردم جامعه
  • امین IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    51 7
    دادگاه عدل الهی ؟؟! نگران عدل الهی هستین؟؟ کیهانیهای عزیز، دائم چه تصاویری و صحنه هایی را به شماها نشون میدن که اینطوری حرف می زنید؟؟!
  • US ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    73 3
    عدل الهی میگه عقیده ونظر خودت را به مردم تحمیل کردن خوب است؟ میگه یک عده فلیتر کنند بعد فلیتر شکن بفروشند خوبه؟ میگه پول وثروت مردم برود تو جیب یک عده معدودی خوبه؟ عدل الهی بزند تو کمر دروغ گویان وریا کاران وحقه بازها
  • IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    48 7
    جرا دختران نتانیاهو امنیت داشته باشند دختران ایران نداشته باشند
  • IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    86 6
    مثلا چرا در جامعه ما جلیلی امنیت انجام هر کاری مثل هوا کردن برجام و اف ای تی اف را داشته باشد یا کیهان به هر کسی خواست تهمت بزند ولی من نتوانم درمورد لایحه حجاب سوال بپرسم؟
  • IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    67 3
    مشکل شما یکی اینه که تفکراتتون در جهان امروز جواب نمیدهد! کار نمیکند! دومی اینه که با هیچ دلیل و مدرکی قانع نمیشید. اصولا قانع شدن رو باخت میدونید، شاید جالب باشه بدونید وقتی با این فرض با کسی بحث میکنید نمیتونید پیروز بشید. یه برندۀ خوب، خوبم بلده ببازه. شما هیچ باختیو قبول نمیکنید و همواره در حال مشت محکم زدن به دهان اطرافیان هستید.
  • مهدی IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    52 3
    شما لازم نیست اینقدر نگران ما باشید
  • ناشناس IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    72 5
    تو چکاره خانواده های ایرانی هستی که صلاح اونا رو تشخیص میدی؟ میخوای از حالا واسه تحقق وعده دکتر پزشکیان عزیز مانع تراشی کنی ؟ ...
    • IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
      9 37
      بعد از پیاده شدن تز شما مبنی بر بی بندوباری در پوشش وضعیت خانواده ها بهتر شد یا بدتر؟خانواده ها یکی یکی دارن از هم می‌پاشند جوان‌ها گرفتار انواع انحرافات. متاسفانه کانالهای ماهواره ای هر چی به مغزتون تزریق کردند مثل یک کارشناس يا يک روشنفکر بیان میکنید
  • IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    60 3
    اون مدیر مسئول کیهان از هر موجود دیگری برای دختران و زنانه ایران زمین خطرناکتر است. خنده دار است که حالا دم از امنیت زنان میزنید.؟؟؟
  • کاظم IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    80 2
    آقای شریعت مداری تا کی میخوای مدعی العموم باشی چرا این همه دزدی و فساد و باند بازی را نمیبینی؟ چرا این همه تورم و فقر و فساد اذیتت نمیکنه؟ بخدا ریشه ی همه ی مشکلات و بد بختی های کشور رفتار و کردار امثال شماست
    • ش.س IR ۰۳:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
      2 6
      دزدی و فساد و باندبازی را نمی بینه؟!!
  • بهرام IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    59 2
    مگه تو وکیل مردمی؟
  • GR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    59 5
    من نمی دونم واقعا مردم چطور باید بهتون بفهمونن که شما و تفکرات شما رو نمی‌خوان! آقا شما برین بهشت نمیخواد نگران ما باشین!
  • IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    49 4
    این دید غلط از زمان ظهور سینما تلویزیون ویدیو سی دی و....توسط بعضی کاسه های داغتر از آش منتشر شد وناشی از این دید غلط است که از اول مردم را منحرف محسوب میکنند ونتیجه میگیرند که شما نباید به اینا دسترسی داشته باشی وبه خودت آسیب میرسانی
  • بابک IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    63 3
    این صدمیلیون باره که ما مردم میگیم ساکت.اگه تونستی جلو نزولخواری و اختلاصهای نجومی وخیانت در امانتهای روزانه رو بگیری اونوقت این بحث رو پیش بکش. مردم اونطرف مثل کشورهای اسکاندیناوی چرا باید امنیت شغل و وام بدون بهره داشته باشند و ما نه.خجالت نمیکشید وقتی کشورهای نروژ وهمسایه هاش بابت وام ۴درصدکارمزدمیگیرند؟باید سر بزارید زمین آب شید از خجالت وقتی ببینید وام گیرنده اگر مسلمان باشد اون۴درصد روهم نمیگیرند درحالیکه کارمزده نه نزول.امابه احترام قرآن میگن اونم نگیرید.
  • علیرضا IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    59 3
    بهتر کیهان بفکر پاسخگویی خود بابت تهمتهای ناروای خود به اشخاص در دادگاه عدل الهی باشه.
  • محمود IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    57 3
    خسارت روزنامه کیهان برای این کشور بسیار زیاد است.
  • محمد NL ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    35 2
    در فضای مجازی هیچ کس مقصر. نیست جز. بزرگ. هر خانه. یک مسئول نمی تواند نگهبان تک تک نفرات باشد. پدر و مادر. باید. مراقبت کنند. و مواد سمی را در دسترس اطفال نگذارند. که آنها فکر کنند شکولات است. و. بخورند. وبمیرند. هیچ کس نمی تواند برای همیشه با امکانات علمی مقابله تحجر. آمیز داشته باشد. خودرو ساخته. شده. دیگر. کسی با اخلاق. جابجا. نمی شود. علم. را باید پذیرفت. ودرست. استفاده. کرد
  • محمد IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    44 4
    شما اگه نگرانید برای دخترای خودت گوشی ۱۱۰۰ بگیر تا اصلا فضای مجازی نداشته باشند و در امنیت کامل به سر ببرن. اگه ۱۱۰۰ پیدا نکردی به خودم زنگ بزن برات جور میکنم
  • محمود IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    41 4
    دختران ایران از شما تندروها بیشتر می‌ترسند و احساس خطر میکنند تا مردم عادی کوچه و خیابان .
  • محسن IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    36 2
    خیلی ناراضیم از شرایط، هر کسی برای خودش تو این کشور هر چی میفهمه و تریبون داره هر چی دوس داره میگه و حتی به سرانجام هم میرسونه و هیچ کس هم تو دهن خیلی ها نمیزنه،
  • علی IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    36 2
    شما نگران دختران خودت باش . فرزندان ایران مراقب خودشون هستن.فضای مجازی خیلی چیزهای خوبی هم دارد ولی گویا شما فقط ....
  • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    4 25
    اینها سیاه پوست هستند بارها شنیدم که سیاه پوستان در سرزمین کفر از حقوق شهروندی برخوردار نیست
    • IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
      20 3
      علامه پس بخاطر همینه که اوباما ریس جمهور شد. اصلا تو می دونی حقوق شهروندی چیه؟
  • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    9 34
    جناب کیهان شما از گردنت رد کن و حرف های حق رو بزن. نگاه نکن که جاهلان زمانه چی میگن.
  • باطل نابود خواهد شد IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    13 5
    روایتی داریم که مسلمانان ۱۲۷ فرقه خواهند شد که فقط یک فرقه از انان اهل بهشتند
    • رضا IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
      10 1
      اگر کسی بهشت نخواست باید به زور بفرستید خود پیامبر اسلام می‌گفت در زندگی مردم تجسس نکنید شما دیگر کی هستی.
  • الف IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    39 2
    رای دادن آنهایی که رای دادند و نیمی از مردم که رای ندادند پاسخ به متعصبانی مانند تو است.
  • IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    33 2
    جواب من در دادگاه عدل الهی اینه که عامل فساد وجود کیهان و هم فکرانش است .مردم حسین شریعتمداری را می‌بینند و یقین پیدا میکنند که فساد کجاست.
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    29 3
    همین که کیهان به یک مطلب می تازد برای مردم بهترین دلیل برای خوب بودن آن مطلب شمرده می شود. پس کیهان اگر قیم مابی را کنار بگذارد بهتر خواهد بود.
  • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    28 2
    جناب کیهان اگر کمی کتابهای شهید مطهری را مطالعه بفرمایند متوجه میشوند امر به معروف حق مردم برگردن حاکمیت است نه برعکس وحجاب هم پوششی نیست برای انحراف اذهان عمومی از تخلفات گسترده دوستان وپشتش نمیشه سنگر گرفت
  • IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    27 2
    دادگاه عدل الهی: منشور مقدس قران کریم، و منویات دانایی ده، و شرارت سوز علی(ع)، در نهج البلاغه است... کجای قرآن‌کریم، و نهج البلاغه امیر مومنان علی(ع)، از مردم آزاری صحبت کرده است؟؟.. زنان و دختران در هر جامعه ای ناموس و عزت مردم هستند و وظیفه دولتها و حاکمیت ها، دفاع و مفتخر سازی، و حفظ امنیت و شرافت ملی آنهاست..نه مزاحمت و بی احترامی و تحقیر و توهین، به آنها....
  • حسن IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    34 3
    اعتقادات اقلیت 10 -20 درصدی روزگار اکثریت 80-90 درصدی رو سیاه کرده
  • حرف حق IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    21 4
    تا افرادی مثل ح.ش وجود داشته باشد امنیت محازی در ایران معنا نخواهد داشت وقتی شما بین بانوی مسلمان و فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی و مبتذل غرب و آمریکا هنوز تفاوتی قائل نیستی معلومه حس بدی برای بانوان ایرانی احساس می کنی ؟!!!!
  • خودم IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    13 1
    یعنی مثلاً کسی ویروسی را وارد مملکت می کنه ، عده ای مبتلا می شن.آیا خود این مبتلایان مسوولن یاوارد کنندگان ؟؟؟! توی نخبه جواب بده!
  • IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    5 32
    مشخص شد و اتمام حجت شکل گرفته است؟! خداوند حکیم شاهد و ناظر است گویا با این حمایت از بی حیایی و بی غیرتی خودتان را آماده عذاب الهی کرده اید، این خواسته کیهان خواسته و دستور الهی است مخالفت نکنید هر جا خلاف دین حرف زد مخالفت کنید ولی با احکام دین و اسلام بازی نکنید که مکافات آن تر و خشک را با هم می سوزاند
  • IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    20 2
    اقای شریعتمداری نگران جواب در درگاه الهی نباشید چون هر کسی خودش باید جوابگو باشد! دوم اینکه محافظت از دختران مملکت با کتک و زور نمیشود ،سوم انکه بایدفرهنگ فرهنگ سازی درست انجام شود کاری شود که به ذایقه نسل جدید که به روز هم باشد انجام شود ! که هم امنیت اجتمایی و هم امنیت فرهنگی با دل خوش صورت گیرد
  • یک شهروند IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    28 2
    اگه می خواید دختران ایرانی آرامش داشته باشند اولیش خود شما لطفا بروید توو افق محو شوید
  • IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    26 1
    اقای عزیز شما فرهنگ سازیتون که درست در نیامد بعد از چهل سال ! و مقصر تندروهایی نطیر خودتان بوده! اول باید از روانشناسان متبحر استفاده میکردید که نکردید چون زبان زور و کتک و بگیر ببند نتیجه ش همینه که امروز میبینید! چون کار کارشناسی علمی نکردید یعنی اعتقادی به این کار ندارید.الان هم به بهانه نگرانی میخواهید همانند زمان اقای خاتمی فضا را بر جوانان بیشتر محدود کنید و دوباره بگیر وببند در قشر جوان و بانوان نجیب مملکت راه بندازید و تقصیر را به گردن دولت جدید بیندازید.چرا اینقدر بر دو قطبی سازی مردم اصرار دارید؟ خداشاهده نفاق انداختن مملکت را به بیراه میکشاند!
  • ناشناس IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    22 2
    لطفا شما سکوت کن از عملکرد خودت باید در این سالها دفاع کنید.
  • محمد IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    28 6
    ما مردم خواستار رفع فیلترینگ اجباری و برداشتن محدودیت های اجتماعی هستیم تا به زندگی عادی برگردیم
  • ع IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    16 2
    مقایسه فیلترینگ تیک تاک با فیلترینگ اینستا ووتساپ در ایران عوام فریبی محض است..مردم عزیزم همه دیدیم و جهان دید مخالفان تیک تاک مجلس آمریکا گفتند این نرم افزار هیچ حد و مرزی ندارد ... وکه قطعا شدت اینها در اینستا کمه یا وجود ندارد و گفتند این نر افزار یا پیام‌رسان فرزندانمان را تا سیزده سالگی تهدید می کند فیلمش هستن برید ببینید اما آنوه داخلی را نگران کرده برعکس اینها نمی خواهند فساد فساد فساد دروغ دروغ دروغ وخیانتشان به کشور و ملت رو نشود نشود نشود وازآن جهت نگران هست.
  • Ziba IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    21 1
    ما از مسائل مهمتری می ترسیم توی خیابون
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    17 2
    جناب شریعتمداری مسؤلان وقت در مورد ولنگاری فضای مجازی در داد گاه الهی همان جوابی دارند که شما در آن دادگاه دارید.
  • علی IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    26 3
    معلوم شد کی مافیای vpn فروش رو می گردونه.باید قوه قضاییه تحقیق کنه تا بساط این دزدان جیب مردم رو جمع کنه.
  • علی IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    24 2
    کیهان از بودجه مردم منتشر میشه کارش فقط شده رو اعصاب مردم راه رفتن نفرت پراکنی بین مردم
  • کاظم US ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    23 2
    آقای شریعتمداری خدا فقط بتوعقل نداده به همه مون عقل داده است هرکس هم خودش و خانواده اش بلدهستندچگونه زندگی کنند که آسیب نبینند
  • IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    26 1
    گشت ارشاد نیویورک رو به زودی افتتاح کنید که اونها هم امنیت نداشته باشند
  • شهرام رودپیما ی IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    21 2
    بقول دکتر پزشکیان ، رییس جمهور واقعی منتحب مردم ، بعضی ها فکر میکنند که عقل کل هستند و بقیه نمی فهمند .... در صورتی که فقر فرهنگی و بدبختی و گرفتاری و مشکلات وحشتناک اقتصادی پدر ملت در آورده و ما را به این روز گرفتار کرده .....
  • IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    30 3
    تندروترین و بی منطق ترین رسانه ایرانی کیهانه
  • IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    23 5
    الان چه ربطی به دختران اوباما داشت این رای نیاوردن جلیلی را نتیجه فضای مجازی میداند
  • sajjad IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    12 3
    اگه امنیت ازنوع دختران اوبا ما میخایی گوشی رو ازدست ناموست بگیر براش گوشی نخر اگه امنیت ازنوع خمینی میخایی ایمان ناموست رو قوی کن
  • ناشناس IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    17 1
    جواب این سوال را کیهان و شریعتمداری باید بدهند
  • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    14 1
    بله نظر شما کاملاً اشتباه هست. فقط میخوای خودت باشی. کیهان
  • محمد قربانی IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    19 0
    دخترای اوباما هم فیلتر شدن!!؟
  • IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    17 1
    والا از این دادگاه ناعادل کیهان جون سالم بدر ببریم میشه با دادگاه عدل الهی کنار اومد!
  • حسن IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    10 1
    کیهان نیز باید متوجه بشود با توجه به رشد جمعیت ما به هرس کردن احتیاج داریم،
  • امین IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    3 13
    باید تدابیری اتخاذ شود که حتی با فیلتر شکن هم کانالهای ضد ارزشی نتوانند جوانانه این مرزو بوم را به بی‌بندوباری و ابتذال بکشاند .
  • اباصلت IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    16 2
    شریعتمداری کی می خواهی بفهمی! همان آمریکا چهرسال است مدام ترامپ را محاکمه می کند. شما دزدان و اختلاسگرها و باغ ازگل و چای دبش و ........رها کردی به حجاب چسبیدی!
  • IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    10 1
    روزنامه فکاهی کیهان را هر روز صبح برای فرح خاطر می کنم آن هم اینترنتی.
  • افشین IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    7 2
    کیهان عزیز در زمان سرخوشی و مستی از باده بودن کسی معنای این نوشته را نمیفهمد...در زمان داشتن امنیت کسی معنای نبود امنیت را نمیفهمد در زمان وفور نعمت کسی معنای قحطی رو نمی فهمد..در زمان سلامت کسی معنای بیماری را نمی فهمد...در زمان شلوغی کسی معنای تنهایی را نمی فهمد...در زمان خوشگذرانی کسی معنای بدبختی رو نمیفهمد..در زمان گناه کردن کسی معنای پاکی رو نمی فهمد..در زمان دنیای خاکی کسی درکی از دنیای لامکان را نمی فهمد..در زمان جوانی کسی معنای پیری را نمیفهمد...در زمان خوش و مست شهوت بودن کسی معنای روز داوری را نمی فهمد..در گذر زمان بودن کسی به پایان رسیدن زمان را نمی فهمد...
  • محمد IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    13 2
    جناب شریعتمداری و کیهان قافیه رو باختید ملت ایران از شما بیزارند تو رو چه به عدل الهی
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    15 3
    شریعتمداری‌خودش‌باید‌پاسخ‌گوی‌اواره‌کردن‌دختران‌ایران‌را‌در‌دنیا‌بدهد. .کلمه‌غلط‌کردم‌هم‌از‌واژگان‌ان‌دنیا‌پاک‌شده.
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    20 2
    آقای شریعتمداری مردم از نظرات ... شما به تنگ امده اند شما فکر کردی چه کاره مملکتی که در هر مسئله ای نظر میدی؟دختران اوباما پدرشان خواسته و محدودشون کرده و شما هم مواظب زن و بچه خودت باش و به بهانه ولنگاری نمیخواد درخواست فیلترینگ بدی همین الانم از زمین و زمان فیلتریم از شبکه های اجتماعی بگیر تا خودرو خوب و معیشت و آزادی بیان
  • داود IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    3 15
    اولاً که کیهان خیلی درست میگه دوم چه دستاویزی مگر ادگاه‌های آمریکا اپلیکیشن چینی که در آمریکا فعالیت داشت را به خاطر نقض حریم شخصی بچه‌ها دستور به فیلتر داد و جرم انگاری کرد و چین را ر دادگاه‌های آمریکا پاسخگو به قول قدیمی‌ها یه سوزن به خودت بزن یه جوالدوز به رفیقت شما دم از ایران پرستی می‌زنید دشمنان ایران هستید نه دلسوز
  • محمد DE ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    10 2
    جنابان کیهانیان. ظاهرا در این دنیای بی در و پیکر مطلع تر و آگاهتر و و دلسوزتر و متعهد تر و وووووووتر دراین کره خاکی پیدا نمی شود مگر خداوند نفرموده ما شما را گروه .گروه ودسته دسته آفریدیم....و......لطفا شما جواب گوی خودتان باشید .
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    9 4
    آقای حسین شریعتمداری که درباره هر چیزی اظهار فضل می‌کنی بترس از روز قیامت بترس از خدا یقین داشته باش آخرتی هست که باید پاسخگو باشی و باشید
  • ابو مشکور IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    7 1
    سلام . یکی از دلایل اصلی استفاده نوجوان و جوان از فضای خیلی باز فضای مجازی ، نبود امکانات حداقلی مشروع برای این قشر است. در مرکز استانی که حداقل یک سینما ،سالن ورزشی ارزان ، پارک تفریحی و سرگرمی مناسب ، استخر شنا و ... نیست استفاده از فضای مجازی به( قول نویسنده ولنگار ) پیر و جوان نمی‌شناسد . اصولاً دشمن برای این رقم فضا ها برنامه فضای مجازی ر ا رواج میدهد ، جوان و نوجوان سرشار انرژی هستنداگر دلسوز هستید برای رفاه این قشر قلم دلسوزانه بزنید . ادعای عدم امنیت یعنی .... برای رضایت خدا قلم بزنید
  • بیکار IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    6 1
    اییییی بابا کیهان جون آخه دخترای اوباما را کی نگا میکنه.....تو دیگه چرا 🤔🤔🙄
  • ایران IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    9 2
    کاش شریعتمداری یه کمی به فکر مردم تحت فشار تورم بود به خودتون بیایین اون دنیا باید پاسخگو باشید اگر به قیامت اعتقاد دارید
  • بابک IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    1 5
    والدین آمریکایی بابت همین ولنگاری اینترنت که دولت برای پیشرفت اقتصاد مجبور است تن دهد..حالا به روز ترین والدین دنیا هستن. بچه‌ها سعی می‌کنند که قفل کودک که والدین در وای فای منزل نصب کردن .را دور بزنند. حالا والدین هم باید روزانه آموزش دیده تا از دست رسی بچه‌ها به فضایه پورن جلوگیری کنند..برای همین آنها بروزترین والدین دنیا هستن. عدو شود سبب خیر.
  • مهرداد IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    6 0
    قدری تامل کنیم و سفسطه نکنیم ؛ حرف و کار خوب را ولو اگر از دشمنانمان یاد بگیریم ضرر نمی کنیم . زنده باد حقیقت
  • رحیم IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    9 2
    چرا نگران معیشت مردم نیستید ؟ چرا به حدیث نبوی احتجاج نمی کنی که فرمودند فقر از هر دری وارد شود ایمان از در دیگر می رود. چرا نگران فساد دختران و پسرانی که سن ازدواج آنها گذشته و نمی توانند تشکیل خانواده دهند نیستید!
  • سقا IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    9 3
    این محدودیت اینترنت و فضای مجازی برای دختران جناب کیهان هم وجود دارد یا فیلترشکن مافوق سرعت دارند؟؟؟؟؟ مشکل معیشتی مردم رو به ستوه آورده
  • جعفر IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    9 2
    چه احتیاجی هست که روزنامه کیهان برای دختران ما نگران باشد ،بگذارید دخترها خودشان نگران خود باشند .پدرومادر دارند هر طور صلاحشان است ،،گشتها موجب فساد وازار ودلخوری هست .وصرف هزینه برای جمهوری اسلامی ایران .مسئول روزنامه پیر شده ونمیتواند مثل جوانها احساس داشته باشد وفرهنگ سازی هم در حد اجبار بوده ،پس جوانها حق دارند .
  • اسماعیل IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    3 1
    بلاخره ما موندیم توش که غرب الگو هست یا نه کسی تفسیر به رای را می دونه چیه؟
  • IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    1 0
    از خودتان بپرسید ؟
  • پزشک IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    6 4
    بذاروضعیت پدران ایرانی خوب بشه وبتونن دختراشون رابه تفریح سالم ببرن ولباس وکفش شیک براشون بخرن،بعدپدرودختردوست ورفیق میشن وهیچ پدری نیست که ازدخترش محافظت نکنه.چرااین شریعتمداری همه چیزرابدمیفهمه،یامیخودبدبفهمه.صدای مردم که هیچ،شیپورصوراسرافیل هم او راازخوب غفلت بیدارنمیکنه. حسین شریعتمداری دست ازسرایران بردار.
  • IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    6 1
    یک رانت و فسادی در اردیبهشت ماه سال گذشته صورت گرفت. همان موقع در تلویزیون و رسانه ها اعلام‌ کردند که به پرونده متخلفین و رانت خواران حداکثر یک ماهه رسیدگی خواهد شد و اسامی رانت خواران اعلام‌ خواهد شد. اکنون بعد از گذشت حدود یک سال و ۲ ماه هنوز اسامی رانت خواران و متخلفین بورس نه اعلام شده و نه علام خواهد شد . این آقایان باید قبل از پایان دولت پاسخگوی علت و چرایی اون رانت صورت گرفته و همین طور علت و چرایی رسیدگی نشدن و اعلام نشدن اسامی رانت خواران باشند . صمن اینکه فرض بر اعلام اسامی رانت خواران هیچگونه دردی را از متضرین بورس و پودر شدن سرمایه های آنها درمان نخواهد کرد .
  • حیدرعلی اسدی IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    3 3
    اگربی غرض به این مطلب نگاه کنیم بایدگفت که اکثرکشورها باجدی شدن سرعت اینترنت درزندگی روزمره ضمن فرهنگ سازی فضای مجازیبرای جامعه شروع به ایجادزیرساخت های بومی نمودندوتاحدی زیادی توانستند ازآسیب های ان جلوگیری نمایند. اماحضرت قلم واعیان وانصارش ازآشکارشدن حقایق پشت پرده بیم دارندوگرنه این جماعت هرگز آسیب های فضای مجازی برزندکی شهروندان الخصوص نسل جوان برایشان اهمیت ندارد
  • ناشناس IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    5 3
    کسی که از عدل الهی باید بترسد خودت هستی
  • KR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    5 3
    دلیلش اینه که در امریکا قانون برای همه یکسان است خواه اوباما باشی یا ترامپ
  • اکبر IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    8 1
    پیروان مسیح داشتند زنی را سنگ میزدن .حصرت گفت هرکس گناه نکرده حق داره بزنه واون زن نجات پیدا کرد .حالا اگر راست میگید کسی میتونه دختر مردم رو تو ون بکنه که گناه نکرده ....
  • IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    7 2
    کی گفته که به خاطر سبک زندگی دیگری تو را باز خواست میکنیم؟؟؟؟
  • AE ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    8 2
    شما بهتره نگران عاقبت بخیری خودت باشی، نمیخواد نگران دختران شجاع این سرزمین باشی، بترس از روزی که خبر درگذشتت، بهترین خبر عمر تمام ایرانی ها بشه.
  • رضا IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    4 5
    هیچکس حق ندارددرجامعه هنجارشکنی کندقانون بایدبشدت برخوردکندمصلحت ومماشات راکناربزند
    • یک شهروند IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
      2 1
      ۱-از نظر شما ناهنجاری فقط مبحث حجاب را دربر می گیرد؟ ۲-اگر خود قانون دچار مشکل شد،چه باید کرد؟ هموطن،تو طعنه به می زنی که من می نخورم صد کار گنه کنی که می غلام اوست به اعتقاد بنده اگر روزنامه کیهان را باید ببندند و بودجه آن را به فقرا بدهند،هم ثواب دارد و هم نتیجه بهتری!
  • شبگرد بیدار IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    5 2
    حسین شریعتمداری و واژه عدل الهی. اصلآ با هم همخوانی نداره.
  • IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    2 1
    دیگر مشکلات جوانان من جمله امنیت مالی شغلی مسکن تسهیل شرایط ازدواج را نمی بینید فقط فضای مجازی را میبینید
  • IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    5 1
    مشخصه نگران دختر و خانواده و زن ایرانی نیستید
  • IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    4 2
    حالا چی شد الگوتون دختران اوباما شد؟
  • US ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    5 1
    من موافقم. به شرطی که واقعا اینترنت ما مثل اینترنت آمریکا بشه. نه کمتر نه بیشتر
  • هادی IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    5 1
    آقای شریعتمداری و همفکران این آقا لیاقت صحبت در مورد جوانان مارو نداشته و ندارند، راهکارهای کنترل نوجوانان و جوانان روشنه و وقتی جوانان فکر آزاد، عدم نگرانی از آینده ، انواع دسترسی آسان و ارزان به تفریحات سالم،ورزشگاهها،سینما ها،تاتر ،موزیک و کنسرت،موزه ها و مراکز علم و فناوری رشد و توسعه داشته باشند فکر می‌کنی وقت دارن یا علاقه که دنبال فضای مجازیغباشند شما در این ۴۵سال چه کردید برای بچه‌ها ؟
  • رزمنده US ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    2 1
    باسلام آیا کسی درقران معنی پوشش حجاب را می داند منظوراز ججاب؟؟؟
  • ناشناس IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    2 0
    اوباما چه کارداری بابا ترامپ و بگو
  • جواد US ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    2 1
    این کیهان چرا تا دولت جدید نیومده سر کار داره شکاف ایحاد میکنه مگر حضرت اقا نفرمودن از دوقطبی بپرهیزید ولی اقای کیهان همیشه به تقسیم جامعه به خودی و غیر خودی به نظرمن روز نامه کیهان به غیراز دو قطبی کردن جامعه هیچ نفعی برا کشور ما نداره
  • IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    8 1
    کیهان!!! از خودت بپرس چرا!!؟ دختران و نوامیس ایرانی از دست تو و امثال تو و و عربده کشان امنیت ندارند!! تمام خانواده های ایرانی، از زمان خروج دختران شان از منزل تا زمان ورودشان به منزل، از ترس تو و امثال تو نیمه جان میشوند!! راستی، چرا باید امنیت دختران و زنان ایرانی بازیچه شماها بشوند!!؟
  • IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    6 0
    دلش برای فروشنده فیلترشکنها سوخته؟!!
  • IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    6 0
    فضای مجازی بی دروپیکرنیست افراداستفاده کننده بی درو پیکرند فضای مجازی بزرگترین دانشگاه رایگان برای همه مردم دنیاست اخلاق ورفتار نادرست افرادمریض را با پای اینترنت نزاریم اینترنت یک دانشگاه است
  • خان IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    2 4
    من در حمایت از کیهان میگویم...باید فضای مجازی کنترل شدید شود...و همینطور دختران ایرانی همینطور که کوروش بزرگ حفظشون کرد وحتی در قصرش به خاطر اینکه پای دختران ایران زمین ساق پایشان معلوم نشود...پله های آن را نزدیک به هم ساخت...ما هم باید این دختران ایران را به شدت کنترل کنیم و حجاب را بر سرشان قرار دهیم...نمی‌گذاریم کسی از دختران ایران سو استفاده کند...باید همه تان حجاب بر سر کنید ..تمام شد رفت...دیگه بحث نباشه
    • IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
      6 0
      تو و همفکرانت کی هستین که بخواین برای دختران این سرزمین تصمیم بگیرین
  • ایران IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    5 0
    هم خدا و هم مردم و هم خود شما بهتر میدانید که اصلی ترین خطر برای زنان و دختران ایرانی شما و همفکرهایتان هستید
  • DE ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    4 1
    تامین امنیت فرزندان مربوط به تربیت و تدابیر والدین و خانواده اطفال می شود که چطوری تامین کنند، نه مربوط قوه قهریه دولت
  • رضا DE ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    3 0
    لطفا" نظرات امثال شریعتمداری ( ها) رو تو سایت تون نزارید. مردم انتظاری از اینها ندارن ، از شما بعنوان یک رسانه انتظار دارند.
  • IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    6 0
    اگر آمریکا بی بند و باره ،چرا دوستان و همفکران شما که توش میرن به شما رای میدن اونجا هستن ،ایران چرا نمیمونن مگه چشه ،اگر میخواید ببندید اینترنتو روی خودتونم ببندید چرا باید مسئولین راحت توییت بدن یا توی اینستا کلیپ آپلود کنن ولی ما نتونیم یک یوتوب هم ببینیم
  • NL ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    2 0
    تجربه چهل و پنج سال انقلاب نشان می دهد هر موقع مردم از کاری نهی و مجازات می‌شوند بیشتر به طرف آن می‌روند.مثل ممنوع بودن نوار کاست دو ممنوع بودن داشتن دستگاه ویدیو و نوارآهنگ وفیلم همان دستگاه.سوم استفاده از دیش ماهواره...اما بعد از اینکه دولتمردان در کنترل این همه ناامید شدند مردم دیدندوشنیدند والان توجهی به آن ندارند و اکثراً خودشان کنار گذاشتن
  • بهرام IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    0 3
    جناب خبر آنلاین، می‌دونم که اینو تایید نمی‌کنی، ولی حق خبرنگاری اینه که موضوع را کامل بیان کنید و بعد تحلیل روش بزاری. قسمتی از خبر را بصورت ناقص بیان می‌کنی و روی آن هم مانور میدی. اگر خبر کامل بگی خیلی ها اونو قبول خواهند کرد. دختران اوباما را هم مثل زده.
  • m.s IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    3 0
    ازقدیم گفتن درجامعه ای که فقروارد بشه فحشا وکفرمیاد بیرون شما این درنظربگیر جوابگو خدا باش
  • حسین IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    4 0
    نمی فهمم ملت رو محدود می کنی بعد منت سر خودشون می گذارید یعنی چی صیانت از مردم این عین با پنبه سر بریدنه خوب اینجا که خیابون نیست بدت میاد نیا توش نصف مذهبی ها فیلترشکن می زنند میان توش
  • ایرانی IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    4 0
    می شه یکی بگه این منظورش از این حرف چیه ،مردم ازخنده به خدا
  • یک هم وطن IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    1 0
    شما دسترسی به اینترنا و کل فضای مجازی دارید آیا منحرف شده اید اگر شده اید ضعف از شماست و اگر نشده اید بله شما اخلاقا" قوی هستید.یک مثال شما در آشپزخانه کارد کوچک و بزرگ دارید برای انجام امور پخت و پز آیا آن را برداشته و در شکم خانواده و هر کسی که وارد آن خانه میشود فرو میکنید.طبعا" نه جناب این فرد است که چگونه از دنیای مجازی و سایتها استفاده میکند و آیا شما در منزل خود جلو اتاق خواب خود و همسرتان سیم خاردار نصب کرده اید تا کسی بدون اطلاع وارد نشود یا اینکه فرزندانتان را هموخته اید که آنجا حریم من و مادرتان است .پس آموزش و ظرفیت دادن به مردم خود باعث ایجاد حریم و دوری از انحراف میشود.
  • IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    0 0
    نگران زنده بودن کدامیک شده است در امریکا همه در موقعیت مساوی از امکانات جامعه استفاده می کنند .در جامعه ما استفاده از همه امکانات فقط شایسته از مابهتران است و سفره شان جدای از سفره مردم عادی جامعه است.!!!!!!!!!!!
    • فضل الله عالی پور بندر دیر IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
      1 1
      سلام . خیلی بی انصافیه . من نمی خوام بگم همه چی در ایران گل و بلبله . ولی در امریکا هم میلیون ها بی خانمان وجود داره . در آمریکا سر کوب پلیس وحشتناکه و خیلی چیز هایی دیگه .
  • حسین شرافت IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    0 0
    جناب اقتصاد شما نمیخواد تو اب گل الود ماهی بگیری ؟؟؟ شما اگه راست می گید و درد اقشاره جامعه را درک می کنید خواست و مطالبات و نظرات اقشاره جامعه را حده اقل سانسور نکنید اگه پیگیری نمی کنید فکر نکنم کاره سختی باشد ؟؟؟ تو کشوری که چهل سال پیش جنگ بود حمله و تجاوز و اشغال بود. و جوانانی رفتند و عده ای شهید شدند و عده ای مجروح و صدها اسیب دیدند و بعده چهل سال همان مجروحان جنگی از شددت فقر و اوارگی ... این لکه ننگ بزرگ را پیگری و انعکاس دهید نمیخواد دغدغه دختران اوباما را بهانه کنید اگه جامعه را ب تهه دره فقر و فلاکت نیفکنده بودند دختران ما خودشان نمونه شعور و شرافتند ولی خیانت ها جامعه را ب فنا داد اگه گوشه کنار ناهنجاری هایی مشاهده میشود نتیجه کارکرد اقایون و حضرات است
  • م ر IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    1 0
    جناب پیر دانا نگرانی های زیادی هست و نگرانی حجاب جزوی از آن ولی چرا مشکلات دیگر جامعه را اینقد پررنگ نمیکنید مشکلاتی که حجاب در برابر آن هیچ است چرا معیشت مردم بزرگترین مشکل کشور است دغدغه شما نیست شاید چون شکم شما واطرافیانتان پر است وشکم سیر از گرسنه چه میفهمد ... چرا کشورهای مسلمان دیگر به غیر از چند کشور مسلمان اینقد حساس نیستند یعنی علمای ومراجع آنها نمیفهمند و فقط شما میفهمید؟ کی میخواین به خودتان بیاید و درد واقعی مردم را بفهمید جوانی که این همه از شما ها دروغ شنیده سعی میکند مخالف رفتار گفتار شما باشد پس خودتان را اصلاح کنید اگر شما بیغمان هم مثل مردم عادی زندگی کردید عکس العمل مردم راخواهید دید به امید آنروز
  • IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    1 0
    آقای شریعتمداری مدیر روزنامه کیهان چرا بفکر دختران گرسنه کشورش نیست،که توخیابونا ،تو سطل آشغالا،وسر چهار راها ووووو دنباله یه لقمه نون هستن.
  • اوباما GB ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    0 0
    بخاطر اینکه مسئولین کشوراوباما احساس مسئولیت میکنند دربرابرقانون و ملتشان
  • علی IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    1 0
    این همه دزدی و غارت، جواب اینها را می دهید؟ در محضر خدا نمیترسید ؟ این همه جوان را بدبخت کردین وگرنه فضای مجازی برای آگاه کردن ملت از دزدی ها است تف به شیطان صفتانی که نگذاشتید جوان ازدواج کند و آواره روزگار کردین هزار بلا بر سرش آوردین
  • ایران IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    0 0
    شما نگران جواب خدا نباش
  • البرزبختیاری بزرگ IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    0 0
    دادگاه عدل مگر راه خدا نیست آیا راه خدا در حال پیاده کردن است چرا فلانی ماشین چند ملیاردی سوار میشود دیگری نمیتواند غذا برای بچه اش تهیه کند داد بیداد از کاسه های داغ تر از اش
  • IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    1 0
    آخه اونا واسه هرچیزی قبلش فرهنگ سازی می کنند
  • حجت IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    0 0
    آنچه بی بند باری میاره خانواده ها روازهم می‌پاشند فقره بیکاریه گرونیه تورم هشتصددرصدی ضرف سه ساله امنیت روایناازبین میبره. نه موی دخترا
  • IR ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    0 0
    به کیهان مربوط نیست ما خودمان عقل شعور داریم و بلدیم استفاده ی مناسب از این فضا داشته باشیم
  • بهروز IR ۰۲:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    1 0
    تو نگران عدل الهی نباش نگران فساد و فقر و بدبختی مردم باش
  • جمیل اسماعیلی IR ۰۲:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    2 0
    فتنه دیگر بس است،اقای شریعتمداری شما از کجا به عکس دختران سرلخت اوباما دسترسی پیدا کردی ؟چرا شما بتوانید و مردم نتوانند،
  • جمیل اسماعیلی IR ۰۲:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    0 0
    تعجب میکنم شریعتمداری با این همه قدرت چرا دختراشو نمیبره آمریکا بزرگ کنه. هر چه زودتر برو آمریکا تا دختران ما هم در امنیت باشند، دختران ایران از دست شماها امنیت ندارند.
  • IR ۰۳:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    0 0
    راست میگه! احتمالا تو فرزندنداری
  • ناشناس US ۰۳:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    2 0
    آنچه برای خود میپسندی برای دیگران هم بپسند چطور مسئولین ازاینترنت با سرعت بدون نیاز به فیلتر شکن استفاده کنن ولی مردم نه نمونش تویئت آقای جلیلی در شبکه ایکس که وایرال شد همین آقا از عوامل فیلترینگ هستن
  • ایرانی IR ۰۴:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    1 1
    من کار به نظام ندارم شما ها مگر مسلمان وشیعه ی حضرت علی نیستید مگر قرآن رو قبول ندارید باید طبق دستور قرآن وعرف اسلامی در جامعه باشید ویک سری قوانین حجاب که در قرآن آمده رعایت کنید چکار به دختر اوباما ودیگران دارید سوره نور در قرآن رو با معنی بخوانید به سراحت گفته حجاب باید چگونه باشد حالا شما می خواهید مثل نا مسلمان ها رفتار کنید امری دیگر است
  • حسین IR ۰۵:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    1 0
    حسین شریعتمداری . حالا دیگر ول کن دیگر حنای تو رنگی نداره مردم خواستار رفع فیلترینگ هستند و بس .
  • مسعود IR ۰۵:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    1 0
    البته جامعه ولنگار آمریکا مواظب خیلی چیزها هست مثل سن ازدواج مثل تغذیه مثل مسکن مثل شادی مردمش مثل درصد افسردگی مثل اعتیاد مثل فرار نخبه ها مثل خیانت به کشورشون مثل وعده های دروغین مثل خودروهای ماقبل تاریخ و البته فساد مسولانش حتی در بالاترین رده.
  • سلام IR ۰۶:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    0 0
    عارفی شب زنده داری میگرد فرزندش همراه پدرش بیدار شد پدر مشغول عبادت ولی فرزند از پنچره به بیرون نگاه کرد همه جا خاموش وسالکت بود به پدر گفت همه خفته اند انگاره کسی زنده نیست پدر گفت تو نیز بخوابی ثوابش بهتر از اینکه به پوستین خلق بیوفتی تو بخواب، بیداریت مضرات برای کشور است‌
  • محمدرضا US ۰۶:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    0 0
    همیشه همینطور بوده کاسه داغ تر از آش
  • ایران من IR ۰۶:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    0 0
    خدایا مرا از شر دوستانم حفظ کن. از دشمنان باکی ندارم
  • IR ۰۶:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    1 0
    نگران باش. اما، نگران اوضاع اقتصادی، که مردم بین چرخ دندهای دلالان و چپاولگران بیت المال گیر افتادن، برای نگران شدن خیلی دلایل بسیار مهمتری وجود داره که عمدا" چشمای خودتون رو بستید
  • محمد IR ۰۶:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    0 0
    نظر کیهان کاملا محترم هست و دغدغه تمام کسایی هست که سعی میکنند اصالت خودشون رو حفظ کنن
  • فرهنگی IR ۰۶:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    1 0
    منفورترین روزنامه ها کیهان است. اقای شریعتمداری فردای قیامت خیلی باید پاسخگو دربرابر عدل خداوند باشی خیای تهمت زدی ب زمین وزمان ازبس تندرو هستی از مردم حلالیت بخواه از خدا بخواه گناهانت ببخشه خیلی خیلی حق الناس تو گردنته بس کن
  • ناشناس IR ۰۶:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    1 0
    کلا اینترنت و جمع کنید بابا ، بزارید خیال اینا راحت شه ... مردم هم راحت میشن دیگه جایی نیست گندکاری و فساد اینا دیده و مطرح شه ملت هم حرص بخورن ، ملت سرشون میره تو کار خودشون مافیا هم اونور مشغول چپاول همه شاد و خوشحال ،این هم میاد مطلب میزاره ما در فلان حوزه رشد هزار درصدی داشتیم تو اون حوزه اول شدیم تو جام جهانی هم اول شدیم
  • محسن IR ۰۶:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    2 0
    آیا انصاف است کیهان به خاطر چند سطر اظهار نظر بودجه چند صد میلیاردی و هر سال بودجه افزایشی برایشان رقم بخورد ولی .اما.آنوقت یارانه مردم چندین سال است همان ۴۵هزارتومان باشد .....کیهان جواب حق الناس بودجه دولت رو که به خاطر پیگیری معیشت و اقتصاد و در آخر فرهنگ رو که بیشتر و قوی تر پیگیر هستی رو چطور میخوای بدی کیهان قرارداد ۲۵ساله چین و روسیه رو پیگیر نشدی چطور میخوای جواب خدا رو مردم رو بدی کیهان چطور پیگیر خودروی بی کیفیت که باعث هزاران مرگ جوانان و مردان و زنان ایران میشه سالی ۱۷۰۰۰نفر نگرانت نکرد کیهان و میدونی کیفیت اینترنت از کشورهای بدبخت آفریقایی بدتره نگرانت نکرد
  • IR ۰۷:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    0 0
    آقای کیهان لطفاً به آخرت دیگران کاری نداشته باشید
  • Arya IR ۰۷:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    0 1
    آقای شریعتمداری هر کس مسئول اعمال خویش است یعنی به تو ربطی ندارد، فهمیدی؟
  • رسول IR ۰۷:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    0 2
    عجیبه..... چه اصرار ی دارند این جماعت به فساد و اشاعه ان.... اقای شریعتمداری به عنوان یک پدر دلسوز.... یه مطلب ساده ای را برای جماعت باز نموده اند..... اوباما که رئیس جمهور امریکا که قبله گاه این جماعت مایل به فساد هست.... از دخترانش در مقابل فساد در انترنت صیانت می کند و این وظیفه هر پدر دلسوزی هست..... و فکر کردن به اینکه این کار اشتباه است و اسمان ریسمان بافتن برای ان فقط در در توان و استعداد جماعت بی بند و باری است که فساد را اشاعه و از بی غیرتی لذت می برند.
  • ابی۱۲ IR ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    1 1
    باز آقای پزشکیان آمد سنگ اندازی شروع شد
  • ناشناس IR ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    1 0
    دشمن های کشور ما همان هایی هستند که در داخل مثل یک خوره افتادند به جان مردم افرادی که غرب گرا هستند و ادعا می‌کنند که غربی ها می‌توانند به ما کمک کنند واقعا برای این دید تفکر واقعا متاسفم
  • IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    1 0
    آیا این انصاف که مردم عرب با غربی ها بهترین زندگی دارند ولی مردم ایران درفقر دست پا میزنند این همه دزدی رو کی جواب میده؟ امثال کیهان؟ شماها فقط برا این از فضای مجازی بدتون میاد که مردم از دزدی های شما خبر دار میشوند
  • خلیل IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    0 0
    خود کرده را تدبیر نیست
  • رضا IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    0 0
    نکنه اشتباهی صورت گرفته و اسم شما از صندوق بیرون اومده ؟
  • محمدرضا IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    2 0
    با عرض سلام و احترام به همه کسانی که این متن را می‌خوانند می‌رسانم روزنامه کیهان کاملا درست می‌گویند از لحاظ حجاب و جامعه لجن که برای ایران ساخته‌اند بسیار وحشتناک است همه ما می‌دانیم کسانی در این دنیا وجود داشتند و هنوز هم وجود دارند که تمام ثروت‌های دنیا را در دستانشان قرار دهیم و بگوییم تن خود را بفروشید هرگز چنین کاری را نخواهند کرد
  • IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    2 0
    آقای کیهان؛اولا" نه اینکه نگرانی شما دربحث فیلترینگ ازبابت حجاب نیست،بلکه ازبالارفتن سطح آگاهی جامعه میترسین که این آگاهی از برکات شبکه های اجتماعی فراوانی ست که دردنیا پدیدآمده وامروز سطح دانش وآگاهی کسی که توسیاه چادر زندگی میکنه باکسی که پایتخت نشینه دریک حد واندازه است وراه دیکتاتوری ویکه تازی امثال شماها رامسدود نموده،دوم اینکه اطمینان دارم کسانی که درداخل برطبل محدودیت شبکه های اجتماعی وگزینه فیلترینگ می کوبند ،خود ازفروشندگان وذینفعان فیلترشکن درکشورند.
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    0 0
    کیهانیهای دلسوز از اینکه همیشه مراقب دختران اوباما هستید سپاسگزارم
  • محمود IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    0 0
    شما وکیل وصی کل ملت نیستی حواست به خانواده خودت باشه کافیه
  • IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    0 0
    آخه کی به کیهان اهمیت میده اینا همون کیهانی فکر میکنن
  • داریوش US ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    0 0
    ایکاش افرادی که تا کمر توی سطل آشغال خم‌شدن رو‌هم تامین امنیت کنید !!!!
  • IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    1 1
    تندروی محترم ،حریم را خود شما شکستید وقتی سانسور کردید و فیلتر شکن فروختید و فیلترینگ را برای استحصال منافع بکار گرفتید معامل یا جهان را قطع و بجایش اعمال خودپستد ارایه دادید،خود شما فساد را گسترش دادید و حاشیه امنیت برای خود ساختید،کشور نباید بسته شود تعامل کنید تا امنیت بسازید،دشمنی دشمنی میآورد
  • IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    0 0
    کیهان نگران مسولین هست که دستشون رو نشه ،،والا از فضای محازی میشه به صورت سالم و در امنیت کامل استفاده کرد ،،سعی کنید ذهن های مریض تون را درمان کنید ،،
  • IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    0 0
    کیهان هنوز دولت رئیسی به دولت پزشکیان منتقل نشده شما یه یکماه زود شروع کردی.
  • کاردر IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    1 0
    جوانان را از کودکی باید به باید ها و نباید های دین و قرآن آشنا میکردید حالا با بستن و بگیر و ببند طبقه متوسط به پایین جامعه و ایجاد ناامنی اجتماعی جز ۲۰ درصد آرا در دور بعد چیزی حاصل نمیکنید
    • فضل الله عالی پور بندر دیر IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
      0 0
      احسنت . علاج واقعه را قبل از وقوع باید کرد . فرزند را برای زندگی کردن بای پرورش داد . پدر و مادر گرامی اگر در فکر باشی که فرزندان شما پدر و مادر های آینده ساز جامعه هستند قبل از آموزش باید به فکر پرورش آنها باشی انسان سالم جامعه سالم می سازد . که متاسفانه پدر های ما فقط نان آورند .
  • سیلوانا IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    0 0
    در هر عرصه ای که آزادانه بشه صحبت کرد و متوجه شد .یکیش همین انتخابات هستند که نشون میده عده قلیل و اقلیت شمایید و از همین عده قلیل تعدادانگشت شماری هستند که تمام مشکلات ملت رو نمی‌بینند غیر از حجاب رو ... لطفا اگه دلسوز ملت هستید یه انتقادی از مسولان بنویس که ملت بهت افتخار کنند نه اینکه تف و لعنت کنند . کشورهای عربی که قرآن نازل شد پیامبر و امامان ب دنیا اومدن خیلی عالی دارن دینشون و آیین خودشون رو ترویج و اجرا می‌کنند. تعجب می‌کنم تو و امثال تو طوری صحبت می‌کنید که انگار همه کشورها اشتباه میرن غیر شما و اینکه شما اسلام رو ترویج دادی حالا بقیه کج میرن
  • IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    0 0
    درود بر هموطنان فهیم و فرهیخته پاینده باد ایران و ایرانی
  • عباس IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    0 0
    خودشون که نیازی به فیلتر شکن ندارن چون براخودشون آزاده برامردوم حرومه اینونگن چی بگن
  • عدالت IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    0 0
    جناب شما دقیقا به کدام قبیله خارجی هستی که هنوز ریس جمهور نامده تیشه به ریشه مردم و کشور میزنی شما مگر پیششون هستی؟! ملت نون ندارن بخورن دارن از طریق اینترنت زندگی میکنن بعد ذهن شما به سمت فقط انحراف کشیده میشه ؟!!! بسه دیگه تمومش کنید مطمئن باشید حرف ناحقی بزنید آخرت باید جوابگو باشید...
  • محمد IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    0 0
    رو دست راست بخواب کیهان به قلبت فشار بیاد
  • IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    0 0
    آدم، ایرانی و خارجی نداره
  • IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    0 0
    واقعا یک ماجرا مشابه اون ایران باید توی آمریکا راه افتاد از نظر من زن ترامپ مثلاً امنیت نداشت و تابستان پارسال مرد . واقعا دوتا کشور را باهم مقایسه می‌کنه باید ارجاع بدهیم به ترامپ .
  • حمیرا IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    0 0
    خودتون میگید دختران اوباما رئیس جمهور امریکا معلومه که باید امنیت داشته باشند درست مثل دختران نمایندگان مجلس ایران یا دولتمردان دیگر که در هر حالی محافظ دارند افراد سرشناس باید محافط و امنیت داشته باشند
  • IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    0 0
    منظور از کشور ولنگار همونه که بچه های تمامی زحمت کشان کشور ما در آنجا هستن دیگه؟ قطعایک مزیت خیلی بزرگی داره که این عزیزان بچه هاشونه بین این همه کشورمیفرستن آنجادیگه ولی مشکل اینه که خودتونو زدید بخواب بیدار کردنتون بخاطر اینه که غیرممکنه بخواب عزیز بخواب
  • محمد IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    0 0
    نظر شما چیه ؟ شما نگران نیستید ؟ البته بعید می‌دانم ناموس پرست باشید و نگران نباشید .
  • ناصر IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    1 0
    این روزنامه توباغ نیست.برای خودش مینویسه
    • نوری زاده IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
      0 0
      پوشش جدا ،،ازاد بودن هم جدا،،،این دوتا کاملا مشخص است ،ازاد بودن به معنایی بی عفافی نیست،،بی عفافی وبی بندوباری علت داره علت شم فقر ،عدم تامین معاش عدم داشتن درآمد کافی ست،صددر صد در هر شهر محل هایی وجود دارند،،،که اینگونه بی عفاف ها تردد دارند،،،جامعه شناسی کنید روان شناسی کنید،،از بدبختی وفقر تن به ذلت میدهند،،،تامین وحمایت بشوند عمرا. ذلت را نمی پذیرند،،از ،حضرت علی ع ،نقل میشه که فرمودند فقر که از درب وارد بشه ایمان از پنجره بیرون می‌ره ،،،این کاملا باعقل ومنطق جوره
  • IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    1 0
    تو مراقب دختران خودت باش نگران دختران ایران نباش
  • علی IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    0 0
    آفرین به شریعت مداری با این همه هوش و ذکاوت. که به فک زنان ایرانی هستی.
  • IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    2 1
    نمیدونم با دیدن نظرات گریه کنم یا بخندم ،فاجعه شدیم ،کاری به کیهان ندارم ولی خدایی از وقتی پای ماهواره و فضای مجازی به زندگی ما باز شد خانواده دیگه خانواده نشد ،چشم هم چشمی، رقابت در بی بندوباری، فاصله گرفتن از خود ایرانی و تقلید از الگوهای غربی و بازیگران زیاد شد ،یکی از عزیزان گفت ما خودمون مواظب خانواده مون هستیم ،واقعا هستید؟میتونی با فرزندانت اگه دارید دو کلمه حرف بزنی و امیدوار باشید اون گوش کنه و نگه نسل شما مارو درک نمیکنه؟خانواده حالا با سگ و گربه به عنوان فرزند زیاد شده،اینقدر همه چیز رو باهم قاطی نکنید اختلاس ،دزدی و.....بدهست ولی دلیل نمیشه هرچیز رو به اینها ربط داد و خودمون و عزیزانمون رو توی مسیر آلودگی فکری قرار بدیم،امیدوارم واقعا نه فقط به حرف یادمون بیفته ما به اروپا و امریکا از نظر قدمت فرهنگی سر هستیم و اگر مسوولان نتونستن خودمون دیگه بازیچه فرهنگ غریبه نشیم
  • ف صفایی IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    1 1
    شما چه طور می خواهی جواب خدارو بدی . درکشورایران زنان امنیت ندارند ؟ پس کورهستی که ببینی درآمریکا با زنان چگونه رفتار می‌کنند. الهی چشمانت شفا پیداکند بعد امنیت زنان ایران راببینی وتاابدخودت ونسلهایت به ایران افتخارکنید . ایران جان من ووطن من است
  • حسام IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    0 0
    چرا نمی خواهید .اقعیت ها را ببینید ! چرا خطی به مسائل نگاه می کنیددوری فرزندان اوباما و خیلی دیگر از شخصیت های سیاسی خارجی بلحاظ اطلاع و علم آنان است ،لیکن شما بعضی رسانه ها هنوز متوجه نیستید و صرفا سیاسی نگاه می کنید تا علمی و دلسوزانه،
  • حیدر IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    0 0
    .خداعاقبت‌کشورمان‌رابخیرکند.
  • مژگان IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    0 0
    متاسفانه برخی از مردم تو نظراتشون بی انصاف هستند با وجود فضای مجازی که همه در گیر ش هستند وزندگیشون وتحت تاثیر قرار داده ومدل زندگیشون وعوض کرده زهی خیال باطل اکثرا متوجه نیستن
  • حسن US ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    1 0
    آقای دوستدار فیلتر،اوباما این محدودیت را برای فرزندان خود اعمال کرده برادر،تفسیر به نفع خودت یا عقاید تاریخ گذشته خودت نکن،کسی توی دادگاه عدل الهی یقه تورا نمیگیرد...اوباما برا سیصد میلیون آمریکایی هیچوقت محدودیت قائل نشده است.
  • محمود IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    0 0
    ارام باش دوران تندروها بسر آمد در ضمن مردم خودشان حواسشان به خانواده خودشون هست @ اره باباجان
  • باراک اوباما US ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    0 0
    چه پاسخی در دادگاه عدل الهی خواهید داد؟ پاسخ اینه که مردم خودشون خواستن.
  • A IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    0 0
    مگه نمی گوییم جوان گرایی ؟چرا در کیهان همراه با مردم جوان گرایی اجراء نمی شود تا کی باید شریعتمداری در این پست باشد و همیشه عقب تر از جوانان این مرز بوم حرکت کند .
  • صدرا IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    2 0
    وای بر نگرانیهای این آقایان...مگه شما وکیل مدافع ملت هستید اگر کسی نگرانی شما را نخواهد چکار باید کرد ؟؟؟چی شده حالا الگویت شده دختران ابواما؟؟؟؟خجالت بکشید ؟؟بس کنید لطفا ...بقیه مسائل آمریکا را هم ببینید لطفا ...
  • مسلم IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    0 0
    اعمال هر کسی به خودش مربوطه قرار نیست شما تو قبر من بخوابید شما تندروها کاری کردید که امنیت مالی تو کشور نداریم نه آینده شغلی و این هدفرزندانمون . شما با فیلتر کردن فضای مجازی ضربه بزرگی به کشور زدید قبل از قضایای فیلترینگ خیلی‌ها نمی‌دونستن فیلتر شکن چیه ، الان با دستر سی آسان به فیلتر شکن خیلی راحت بچه ها به همه چی دسترسی دارن و نمیشه کنترلشون کرد . نسل آینده کشور رو شما با تدابیر غلط و اشتباهتون نابود کردید . شمایید که باید جواب خدا رو بدید نه ما
  • اکبر IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    0 0
    کیهان جون غصه نخور

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین