فارس نوشت:

دبیرکل حزب موتفله با بیان اینکه جریان‌های فتنه و انحراف اهداف مشترکی را در انتخابات دنبال می‌کنند، گفت: شکست اصولگرایان در انتخابات آتی، هدف و خواست اصلی جریان‌های فتنه و انحراف است.
 محمدنبی حبیبی با بیان اینکه دشمن برای ضربه به انقلاب اسلامی به دنبال توطئه افکنی در انتخابات آتی است، اظهار داشت: تمامی دلسوزان انقلاب اسلامی باید برای مقابله با توطئه‌های دشمن وارد عمل شوند. حبیبی با بیان اینکه جریان‌های فتنه و انحرافی که مورد حمایت دشمن بوده‌اند برای فریب مردم از تاکتیک استفاده از مهره‌های سفید استفاده خواهند کرد، گفت: هوشیاری شورای نگهبان و دستگاه‌های نظارتی برای شناسایی مهره‌های سفید جریان فتنه و انحراف یک موضوع بسیار مهم است.
از سوی دیگر آیت‌الله حسن ممدوحی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت که فتنه‌گران خیلی پررو هستند و برای انتخابات آینده مجلس مأموریت دارند. از این رو  برای اخلال می‌آیند و مردم باید در این زمینه بسیار مراقب باشند.
این عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به توطئه دشمنان برای انتخابات آینده مجلس اشاره کرد و اظهار داشت: مردم باید به طور گسترده در انتخابات شرکت و شخصی را انتخاب کنند که در خط انقلاب و مقام معظم رهبری باشد.
 عضو مجلس خبرگان رهبری بر همین اساس به ضرورت وحدت اصولگرایان اشاره و تصریح کرد: اصولگرایان باید سعی کنند افرادی را در لیست خود قرار دهند که بعدها جاسوس و دین فروش از آب درنیایند.
 29219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 192943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =