پی گیری ماجرای کوی فراز ادامه دارد

سوم آبان ماه امسال بود که وقوع حادثه ای هولناک نام منطقه سعادت آباد تهران را بر سر زبان ها انداخت. دو مرد افغان زن جوانی را که در حال عبور از یک پل عابر پیاده بود با تهدید چاقو مورد آزار و اذیت قرار دادند و اموالش را سرقت کردند.
این حادثه وقتی به پلیس گزارش شد که خانواده زنی به نام سیما بعد از ساعتی بی خبری از او، بدن نیمه جانش را در نزدیکی خانه اش در کوی فراز، واقع در سعادت آباد پیدا کردند. آثار متعدد ضرب و جرح روی بدن زن جوان به خوبی مشهود بود و نشان می داد حادثه تلخی برایش رخ داده است. ساعتی پس از این حادثه ،وقتی سیما استاد دانشگاه شرایط بهتری پیدا کرد گفت در حالی که از روی پل عابر پیاده نزدیک خانه اش عبور می کرد دو مرد افغان با تهدید چاقو او را مورد آزار و اذیت قرار داده و سپس به ساختمانی نیمه کاره در آن حوالی گریخته اند.
متاسفانه قربانی این حادثه نتوانست دو متهم را در بین ساکنان ساختمان نیمه کاره شناسایی کند. این پرونده همچنان از سوی پلیس تهران پی گیری می شود و در تازه ترین خبر، سرهنگ محسن خانچرلی رئیس پلیس پیشگیری تهران اعلام کرده است که این منطقه جزء مناطق جرم خیز و آلوده نیست اما موضوع اتباع بیگانه از طریق پلیس مهاجرت پیگیری می شود.
45232
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 193165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • لاله IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۸
    97 3
    این موضوع اتباع بیگانه خیلی وقته که داره رسیدگی میشه اما نمیدونم چرا هر روز شاهد ردپای بیشتری از این عزیزان !!! در قتل و جنایت و آدمکشی و تجاوز هستیم و مسئولین به روی خودشون هم نمیارند !!!! لابد منتظرند تا یکی از وابستگانشون مورد عنایت این عزیزان قراربگیرند تا بفهمند مردم از دست این جانی ها چه میکشند نه ؟؟؟؟؟
  • بدون نام IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۸
    76 5
    باز هم افغان باز هم افغان . اخه تا کی باید هر جنایتی یک طرفش اینا باشن . به خدا مردم دیگه خسته شدن یک فکری به حال اینا بکنین
  • آيدين IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۸
    77 3
    واقعا ماچقد بدبختيم كه اين افغانها هر چه خواستند بر سر زنان اين مملكت و حتي پسران ما آوردند هر روز بايد شاهد عمل ننگين تجاوز افغانها به زنان پاك ايراني باشيم اينها اين جرات را از كجا ميارند همه اونا را اخراج كنيد كجاي دنيا اتباع يه كشور ديگه اينهمه به خودش جرات ميده اعمال ننگين انجام بده
  • بدون نام IR ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۸
    51 2
    . . . .پليس پيشگيري به ز پليس پيگيري.. .. . . بروند ............. . . در پلهاي عابر پياده دوربين هاي مخفي نصب كنند . . لامپ هاي چراغهاي سوخته را تعوض كنند... . . . بخصوص شبها پليس نامحسوس در پل ها مستقر شوند. . . . براي پلها نگهبان مسلح بگذارند . . اطلاع رساني و آموزش و هشدار بويژه براي بانوان بر روي پلها قبل از ورود نصب كنند . . اجازه نصب تابلوهاي تبليغات كه مانع ديد از بيرون به داخل پل ميشود را ندهند. . . گشتهاي پليس و كيوسك هاي پليس در محلات و خيابانهاي شلوغ و خلوت قرار دهند . . .
  • حسین IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۸
    43 2
    چه وضعشه؟؟
  • بدون نام IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۸
    38 0
    وا مصيبتااااااا
  • بدون نام IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۸
    40 1
    پليس بايد به طور جهادي در صدد دستگيري اين تجاوز گران اقدام نمايد تا ديگر شاهد اين چنين جسارتي از سوي اتباع افغاني كه با اين كار زشت وزننده موجبات عذاب روحي وذهني جامعه را موجب گرديده اندالتيام بخشد قوه قضاِييه نيز براي اينها اشد مجازات صادر نمايد
  • بدون نام IR ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۸
    32 0
    میشه یکی بگه ما برای برخورد با این افراد چی کم داریم؟اماظاهرا یه چیزایی زیاد داریم!
  • بدون نام IR ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۸
    24 1
    لطف بیش از حد جوابی بهتر از این ندارد
  • بدون نام IR ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۹
    17 6
    چند تا دوربین جاهایی که لازمه نصب کنید . چرا نمی خوایید یه کم خرج کنید؟
  • بدون نام IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
    4 0
    آقا ترا به خدا، ترا به قرآن ما را از شر مهاجران نجات دهید. کمک. آیا کسی هست صدای مردم تهران را بشنود. آیا تهران متولی دارد؟ ای کاش می‌توانستم از تهران فرار کنم. به خدا راست می‌گویم. تهران به گند کشیده‌شده‌است. کجا هستند مدیران شهرمون.