دعوای کار کردن زنها در خارج از خانه و کمک خرجی بودن آنها در زندگی، احتمالا به اندازه مدرن شدن جامعه ایرانی سابقه دارد. اما چرا این دعوا تمام نمی شود؟

خبر این قدر به زنهای ماشین نویس شهرداری حقوق ندهید/بفرستیدشان خانه تا شوهرداری کنند با واکنش های مختلفی مواجه شد. زنان و مردان مختلفی درباره این خبر نظر دادند و الببته با هم بگو مگو کردند.

یکی از کاربران که ظاهرا خانم است، نوشته: "ببخشیدا اگه خانما کار نکنن ، آقایون به تنهایی از پس هزینه های زندگی بر می آن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ با این اجاره ها و مخارج بالا ، باید حتما خانما کار کنن تا مردا شرمنده زناشون نشن از بی پولی"
کابر دیگری هم نوشته: "کی گفته خونه خانم ها یشاغل درهم وبرهم است من یک شاغلم که سال تا سر سال هم کار بیرون می کنم هم بچه داری و شب ها تا تموم کار ها یخون رو انجام ندهم نم یخوابم تازه هر چند شب یکبار باید مهمون داری هم بکنم اون هم از نوع فامیل شوهر."

اما نظراتی مانند این پاسخ های مردانه هم دارد. مثلا: "به خدا قسم عمده طلاقهایی که وجود دارد بدلیل این است که زنها سر کار هستند و توقعاتشان از زندگی بالا رفته و کار منزل نمی کنند و همین استقلا ل مالی که پیدا کرده اند تمکین نمی کنند"

و کاربر دیگری هم نوشته: "دیدید که هر روز هم چه سرکوفتی به شوهراشون می زنن که خونه دارا این می کنن و خونه دارا.... خونه خونه دار و کارمندا رو با همیگه مقایسه کردین؟ خونه دارا خونه هایی تمیز و شسته رفته. کارمندا خونه ای درهم وبرهم و ..."

برای خواندن نظرات بیشتر، رای و پاسخ به نظرات اینجا را بخوانید.

نکته: نظراتی که در خبر اصلی منتشر شده اند و یا در این خبر می بینید، هیچ کدام نظر و عقیده خبرآنلاین نیست. خبرآنلاین تنها نظرات کاربران خود را منتشر می کند.

4747

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 193265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 47
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۹
    95 45
    من یک زنم. از 8 صبح تا 6 بعدازظهر سرکار هستم. مجبورم این ساعت رو سرکار باشم و دور از فرزندم که نصف روز در خانه تنهاست. نه اهل اسرافم و نه خانه ام بی نظم است ، نه به قول آقایان ! مهریه طلب کرده ام . 14 سال دویدم و از تنم مایه گذاشتم تا همسرم ، فرزندم ، خانه ام در آسایش باشند .. من زنم. همسرم . مادرم . کارمندم. همه ی این مسئولیت ها رو با هم دارم. همسرم از 8 تا 11 شب کار می کند. با این همه دویدن ، باید به خاطر وضع جامعه - تورم - نگران رساندن حقوق به آخر ماه، قسط ها و اجاره خانه و قبوض باشیم. اگر حقوق همسرم کافی بود ، نیمه وقت سرکار می رفتم که نه دچار روزمرگی شوم و نه از فرزندم دور بمانم... فکر می کنید با این وضع جامعه ، هر دوی ما با همین وضع پا به پای هم تلاش کنیم ، به جایی می رسیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • بدون نام IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۹
      19 10
      خانم محترم یادتون نره تو همین جامعه ای که توصیفشو میکنید یه عده هم هستند که اصلا کاری براشون وجود نداره که بخان زندگی تشکیل بدن چه برسه به اینکه اون زندگی را با همه اون مخارج و تورمی که میفرمایید تا اخر ماه راه ببرن
    • بدون نام IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۰
      17 3
      البته این که عده ای کار ندارند مقصرش خانمهای شاغل نیستند. مگر ایران تنها کشوری است که خانمها کار می کنند. مگر در کشورهایی که مشکل اقتصادی و بیکاری ندارند خانمها را از کار بیکار کرده اند؟
  • سهیل IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۹
    40 15
    "اما نظراتی مانند این پاسخ های مردانه هم دارد. مثلا: "به خدا قسم عمده طلاقهایی که وجود دارد بدلیل این است که زنها سر کار هستند و توقعاتشان از زندگی بالا رفته و کار منزل نمی کنند و همین استقلا ل مالی که پیدا کرده اند تمکین نمی کنند" نمیدانم.....ولی من پترجیح میدهم الکی قسم جلاله نخورم.حتی اگر مطمئن باشم.
  • بدون نام IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۹
    73 7
    اقا با تمام ارادتی که دارم این خبر اصلا" قابل قبول نیست معتمد ترین پشتیبان برای زنها مردها هستند ومحکم ترین حامی مردها زن ها مطمئن باشید
  • بدون نام IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۹
    50 7
    بابا اينقدر بين اين دو جنسيت را خراب نكنيد
  • بدون نام IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۹
    76 75
    اگر قرار باشه زنها بیرون کار کنن دیگه ازدواج دائم حماقته فقط موقت. زنی که پایبندی و هدف اصلی زندگیش اداره امور خانواده و خانه نباشه به درد ازدواج دائم نمیخوره
    • سارا IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۹
      27 12
      حیف که نمیشه یهو 1000 تا منفی داد. کاش میشد.
    • بدون نام IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۹
      26 15
      نه آقا کوچولو . الان چون سنت کمه هیجان زده ای . صیغه موقت آرزوی همه مردای ایرانیه که با وجود شرافت زنهای ایران به گور می برن
    • بدون نام IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۹
      26 5
      آقای محترم این دیدگاه عصر حجری را از کجا آورده اید . اگر تنوع طلب هستید و به دنبال ازدواج موقت بهتر است زنانی را که شاغل هستند و در خانه نیز وظایفشان را انجام می دهند زیر سوال نبرید . اگر توانستید یکروز مثل این زنان سرکار بروید و بعد هم در منزل کار کنید و کم نیاورید آنوقت اظهار نظر بفرمایید .
    • سارا IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۹
      17 7
      کاش میشد یهو 1000 تا منفی داد به این نظر. ماشاا... ازدواج موقت چقد طرفدار داره.............................. 50 تا مثبت گرفته تا الان
    • بدون نام IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۰
      8 4
      کی گفته که کار کردن خواهران و مادران ما منافاتی با هدف والای اداره امور خانواده و خانه داره. شما مشکلات خودت رو توجیه نکن.
    • میهن IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۰
      9 4
      چقدر راحت زنهای بدبخت شاغل رو زیر سوال می برید!!!!!!!!! اگر مادر و خواهر خودتون هو شاغل بودن بازم همین نظر رو داشتین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • بدون نام IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
      2 1
      واقعاً بدبختی که همچین حرفیو میزنی
  • سوگل PL ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۹
    18 21
    سلام.واقعا اکثر مردها گداگشنه شدن.خواستگاری میان اولین چیزی که میپرسن اینه شما خانم شغلتون چیه؟کم مونده بپرسن پایه حقوقتون چقدره؟اخه مگه وظیفه زنه که خرجی مردها رو بدهد؟!!!!!کاردرخانه مال زن کار بیرون از خانه مال مرد.همونطور که پیامبر گرامی اسلام مقررکردن.غیر از این از بیغیرتی مردهاست.تمام.
    • بدون نام IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۹
      21 8
      مردای حالا گدا گشنه نیستند خانم محترم.خیلی جالبه وقتی نوبت به مقایسه که می رسه خانوما همش میگند نگاه به خارج بکنید که مرد و زن با هم برابرند و زنها هم بهمون مقدار آزادی دارند و چه و چه و چه ولی وقتی پای حساب و کتاب و خرج و مخارج که میشه دیگه حالا فقط آقایون وظیفشونه و بانوان محترم هزار و یک دلیل شرعی و عرفی میارند که نان آوری فقط وظیفه مرده و انگار نه انگار تو همون خارج حتی گاهی مردا خانه دارند و خانوم شاغل .... با اینحال حرفی نیست اگه خانمها حاضر باشند به حقوق مردشون اکتفا کنند و بسازند چرا که نه؟ ولی انتظار نداشته باشند که مردها ماشین پول سازی باشند و هی سرکوفت در و همسایه و باجناق و... رو به مرد بزنند که چرا مثلاً فلانی این و اونو داره و اینا ندارند. خلاصه شتر سواری دولا دولا نمیشه
    • بدون نام IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۰
      10 5
      پیامبر گرامی اسلام کجا همچین چیزی مقرر کردن. چرا نسبت ناروا میدهید؟ کدام یک از علما فتوایی در زمینه ممنوع کردن کار بانوان در خارج از خانه دارند؟
  • آزاد IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۹
    16 1
    ربطی به زنهایامردهانداره. مشکلات و تغییرات اجتماعی و گذر جامعه ایرانی ازیک جامعه سنتی به مدرنیته باعث شده که شکل و شمایل اجتماع و رابطه ها تغییرکنه . نوعی جسابگری و چرتکه به دستی دررابطه ها چه زن چه مرد بوجوداومده . باخوندن نظرات متوجه شدم مسائل اقتصادی باعث تیره شدن ارتباط زنها و شوهرهاست .
  • امير IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۹
    17 2
    اكثر خانم هايي كه بيرون از خانه شاغل هستند براي كمك به خرج خانه كار مي كنند و در اين چرخه كاري فرسوده مي شوند، مطمئن باشيد هيچكسي از استراحت بيشتر بدش نمي آيد ولي چه كنيم كه حقوقي كه بايد به يك مرد داده شود در جامعه بين دو نفر يعني مرد و زن تقسيم شده است و دليل سر پا ماندن خيلي از خانواده ها همين كمك مالي خانم هاست هر چند كه اين كار هزينه هاي مادي و معنوي خودش را بر جا مي گذارد
  • سوگل IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۹
    4 15
    سلام.این یعنی چی که خواستگاری میاد اولین سوالش اینه که شغلتون چیه خانم؟کم مونده بپرسن پایه حقوقتون چقدره؟مردی که خرجی نداره بدهد نباید ازدواج کنه وکسی دیگه رو هم بدبخت کنه.پیامبرگرامی اسلام کاردر خانه را برای زن مقررکردن و کاردربیرون خانه را واسه مرد.غیر ا ای از بیغیرتی مردهاست.لطفا نظر منو هم بذارید و حذفش نکنیداگه واقعا یکطرفه نظرات رو نمیذارید.تمام.
  • روحش شاد IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۹
    9 12
    من نمیدونم این خانمیایی که میگن ما صبح تا شب کار میکنیم و خونمون هم مثل دسته گله و به همسر و بچه هامون هم میرسیم چه برداشتی از رسیدگی همسر و فرزند دارن ؟ البته احتمالا همسر و بچههاشون هم همینطورند ! درسته که خرج بالاست و در بعضی موارد باید حتما زن و مرد با هم کار کنند اما اکثر این زور زدنها از توقع زیادیه .. همه میخان ماشین دار باشند .همه میخان خونه مجلل داشته باشند و خیلی چیزای دیگه که واجبات زندگی نیست .در عوض اکثر خانمها فراموش کردند که وظیفه اصلیشون بعنوان مادر تربیت درست فرزند ( به عنوان یک انسان مفید برای جامعه آینده) و بعنوان همسر فراهم کردن آسایش و محفل انس در خانواده هست ( امثال دکتر حسابی و ادیسون رو همچین مادرهایی بزرگ کردند ) ... مردها هم که دیگه مرد توشون کم پیدا میشه ...
    • سارا IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۹
      12 5
      این وظیفه تربیت فرزند چرا با خانوماست فقط؟؟؟
    • بدون نام IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۰
      10 6
      لطفاً قیاس به نفس نکنید. شاید شما به خاطر ماشین و خونه مجلل کار می کنید. ولی خیلی از مادرها به خاطر این که بچه هاشون به مدارج عالی علمی برسند و انسان مفیدی برای جامعه باشند کار می کنند. مگر چون مادر مرحوم پروفسور حسابی شاغل نبوده ( اگه نبوده) دلیل میشه که بقیه مادرها کار نکنند. هزاران مثال از زنان و مردان موفق روزگار می توان زد که مادرشان هم شاغل بوده. مگر استیو جابز کم خدمت کرد به بشریت؟
  • بدون نام US ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۹
    33 3
    نه زن ها توقع شان بالا رفته، نه مردها عرضه ندارند، فرهنگ و اقتصاد ما به قهقرا رفته!
    • بدون نام IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۵
      0 6
      فرهنگ واقتصاد شما بله اما ما ایرانیها نه
  • ardalan IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۹
    24 12
    واقعا یه دکتر روانشناس برو!زنی که کار میکنه نمیشه باهاش ازدواج دائم کرد!شما معلوم شد دیدتون به زن چیه!!بهتره اقامت تایلند رو بگیرید!.......
  • بدون نام IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۹
    10 17
    حماقت محض است که کسی بگذارد زنش کار بکند برای اینکه حقوقش مال خودش است وبدبختیها مال مرد به محض اینکه وضع مالیش خوب شد دیگر تمکین نمی کند .البته همه اینجور نیستند.
  • حامد IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۹
    13 16
    اصلا یکی از عوامل بیکاری جوونا همین خانماهستند اگه خانما بیخیال کار بشن اولا اسمشون ازاماربیکاری میاد بیرون در نتیجه اماربیکاری کاهش چشمگیری پیدامیکنه ثانیااگه اونایی که سر کار هستن اخراج بشن تعداد زیادی از پسرای بیکار سر کار میرن در نتیجه امار بیکاری یه کاهش چشمگیرتر دیگه پیدا میکنه اونوقت دیگه نیاز نیست دولت به خودش زحمت بده سالی دو و نیم میلیون شغل ایجاد کنه ثالثا تمام انرژی شون رو صرف همسر و بچه هاشون میکنن و کانون گرم خونشون گرمتر میشه و بسیاری از مشکلات اجتماعی جامعه کمتر میشه ما فقط اعا میکنیم الگومون حضرت علی و حضرت فاطمه هست ببینید تقسیم وظایف کردند کار خونه با حضرت فاطمه کار بیرون با حضرت علی شاید بعضیا بگن این تفکر قدیمیه اما یادمون نره انها فقط الگو برای مردم زمان خودشون نبودن
  • بدون نام US ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۹
    21 6
    تا 40 سال قبل در اسپانیا یه مرد حق داشت زنش رو در ملا عام کتک بزنه... ولی الان اکثریت کابینه اسپانیا دست زنان هست. این اتفاق ( بها دادن به زنها در عرصه کار و تجارت ) دیر یا زود در ایران هم رخ میده و هر چقدر شدید تر باهاش مقابله بشه شدیدتر اجرا خواهد شد.
  • سارا IR ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۹
    13 10
    کاش میشد یهو 1000 تا منفی داد به این نظر. ماشاا... ازدواج موقت چقد طرفدار داره..............................
    • سارا IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۹
      14 9
      اینو راجع به اون آقای بدون نامی گفتم که طرفدار ازدواج موقته. به قول آقای اردلان برو اقامت تایلند بگیر برادر
    • سهيل IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۹
      7 22
      بسمه تعالي هدفتان از تكرار مكرر اين مطلب چيست خانم سارا؟ ازدواج موقت سنت حسنه اي است كه توسط رسول خدا حلال گرديد و سپس عمر مدتي آن را حرام اعلام كرد و برخي هم دنباله رو همان نظر عمربن خطابند. بحث در مورد ازدواج موقت مجال ديگري ميطلبد.صيغه موقت(متعه به هيچ وجه تنوع طلبي نيست. «فمن يوق شح نفسه فأولئك هم المفلحون» گرچه سخن آن آقا درست نبود، ولي به اعتقاد بنده پاسخها به ايشان نيز صحيح نيست!
    • سارا IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۰
      9 7
      چون منتشر نشده بود چند بار ارسال کردم آقای سهیل و باید بگم که 100% مخالف شما و این سنت حسنه هستم
  • بدون نام IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۹
    30 4
    من یه زنم یه زن 35 ساله که از 10 صبح تا 10 شب دو جا کار می‌کنم. بخاطر کرایه خونه، خرج تحصیل پسرم، مخارج زندگی که شوهرم عرضه نداره از پسش بربیاد و هیچ بریز و بپاشی هم ندارم حتی به اندازه خانم‌های خانه‌دار هم اهل خرید کردن نیستم. انقدر از خودم کم گذاشتم که دیگه خودم رو یادم رفته. می‌خواستم بگم که اگر شوهرم کمی غیرت داشت لااقل اونم به اندازه من زحمت می‌کشید تا من دو تا بچه رو از صبح تا شب پیش مادرم نگذارم که بخوام کار کنم. واقعاً خسته‌ام خیلی
  • بدون نام IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۹
    9 3
    حالا تو این اوضاع بد زندگی و بیکاری کی خواست زن بگیره؟
  • بدون نام IR ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۹
    5 1
    بهتون آب نبات دادن سر گرم شید
  • س ع ی د US ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۹
    6 19
    بیاید زندگی کردها رو ببینید من خودم واقعا حسادت میکنم زنهاشون هم کار هم بجه داری هم شوهر داری احتی خودشون میرن برا شوهرشون زن می گیرند (جدی میگم) ولی شما تهرونی ها برای اوردن یک چای هم برای شوهرتون منت می گذارید اینم اخرش جمعیت ایران سقوط می کنه کلاهش هم اخر سر خودتون میره!!!
    • سارا IR ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۹
      17 3
      همین امروز خبر آنلاین آماری منتشر کرد مبنی بر اینکه 3 استان کرد نشین کشور بالاترین آمار خودکشی زنان رو دارن دوست عزیز
  • شیرزاد IR ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۹
    14 5
    والا ما که کار میکنیم با شوهرم هیچ مشکلی ندارم.خونه عین دسته گل واقعاااااااااااااااااا دیگه هم تو نظرا اسم ازدواج موقت ننویسید خواهشا.بد آموزی داره.
  • بنده خدا IR ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۹
    11 14
    به نظر اینجانب اول باید شغل برای آقایان باشد سپس خانم ها .یکی از موارد گسترش فساد در جامعه بیکاری آقایان است مادمی که این امر درست نشود با اعدام میلونها نفر نیز مسئله فساد قابل حل نیست .شما حساب کنید زنی که از 8 صبح می رود سرکار تا 8شب و مردی که بیکار ست باید توقع چه چیزی داشته باشیم جز فساد و فحشا.اگر خام های عزیز کمتر آرایشگاه های آنچنانی که پول نجومی می خواهد بروند باور کنید می شود زندگی کرد .من افرادی سراغ دارم که با حقوق زیر دویست هزار تومان در ماه زندگی می کنند و در خانه اجاره ای نیز هستند پس نگویی چرخ زندگی نمی چرخد شما توقعدارید خانه آنچنانی ماشین آنچنانی داشته باشید برای همین حریصید و زن و مرد تا 9 شب کار می کنند .
  • سهیل IR ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۹
    9 11
    بسمه تعالي بايد عرض خسته نباشيد خدمت خانمهاي با تحصيلات كه در اينجا نظر دادند داشته باشم و عرض كنم اگر ميرفتيد معنايعرضه نداشتن و بي غيرتي را در لغت نامه يك بررسي ميكرديد بهتر از ليسانس و فوق ليسانس بود. شما ديگر چه جور موجوداتي هستيد كه ميگوييد شوهرمان عرضه ندارد و بي غيرت است و ...؟يعني شما انقدر هم عرضه نداشتيد شوهر با عرضه پيدا كنيد؟ولي چنانچه خودتان با عرضه باشيدشوهرتان حداقل زن با عرضه اي پيدا كرد؛كاري كه شما نتوانستيد! در عوض مدام لاف عرضه تان را ميزنيد! كار نيست عزيزانم!نيست!همه پار تي و ... ندارند بروند در شغلهاي پردرآمد.زنها هم كمي فكرهاي پرخرج دارند و البته فكر نميكنند كه نان در آوردن در اين جامعه كمي سخت است.
    • میهن IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۰
      7 7
      فعلا که یکی از همین خانوم های بی عرضه (به قول شما) یکی از صندلی های وزارت رو اشغال کرده!!!!!! پس می بینین، اینقدرها هم خانوم ها بی عرضه نیستن که شما تصور می کنین، شما برو ماستت رو بخور برادر.......
  • کتایون IR ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۰
    14 7
    والا برای مردای این دوره زمونه حیفه بری کار کنی اخر ماه هم اسکناس بذاری کف دستشون.از طرفی هم لیاقت ندارن بشینی خونه آداب همسر داری و خونه داری بجا بیاری مجردی رو عشقه
  • saeedeh IR ۰۱:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۰
    12 5
    باسلام هیچ مشکلی نیست که زن شاغله لااقل خرج چیزایی که دوستداره رو درمیاره و کمی توخرجو هزینه های زندگی شریک شوهرش هست و چون زنها با احساسات لطیف هستند تا زمانی که تو زندگی زناشوییشون مرد قدر دان زن باشه همونطور که مسلما زن قدر دان هست زن با کمال میل مالش رو تو زندگی خرج میکنه و خیلی هوای همسرش رو داره و هیچ احساس ناراحتی نداره ولی مردی که قدر زن زحمتکش رو ندونه وزبان تشکرش رو به کار نبره کمکم زن مالش و درامدش رو به مرد نمیده و خرج رندگی نمیکنه خواهشن مردا زبون شیرین تشکر از زنهاتون که خصوصا شاغلن به کار بندازید تا خانومتون با مال و جانشون شما رو حمایت کنه دلشو خوش کنه که شوهرش قدرشو میدونه همین
    • شاهین IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۴
      3 1
      این شد یه حرف حسابی و منطقی کاملا موافقم
  • مهدی IR ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۰
    15 10
    در یک دهه اخیر کار آفرینهای محترم که اکثرا" آقایون هستند برای ارزان بودن نیروی کار خانومهای محترم و استثمار اونها از استخدام آقایون خودداری میکنن.
  • ss IR ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    1 2
    بسته به شرایط هر خانواده فرق میکنه اگه مرد معتاد یا از کار افتاده باشه و زنش به فکر حفظ زندگیش نباشه ان زن بی عرضه است واگر تامین باشه باز هم دنبال کار بیرون از منزل باشه حریص و پرتوقع هست . داشتن قناعت و مشاغل خانگی باعث کمتر شدن مشکلات میشه .