فارس نوشت:

 مراسم تشییع پیکر مطهر شهید رضا قشقایی با حضور خانواده شهدا و جمع کثیری از اقشار مردم در شهرری آغاز شد.
دقایقی پیش پیکر مطهر رضا قشقایی همراه شهید مصطفی احمدی‌ روشن که در حادثه تروریستی روز چهارشنبه به دست دشمنان انقلاب اسلامی ایران به فیض شهادت نائل آمد با حضور جمع کثیری از اقشار مختلف جامعه در شهرری آغاز شد.
پیکر مطهر شهید قشقایی از دقایقی پیش در فضای آکنده از غم و اندوه بر دوش خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و عاشقان راه ایثار و شهادت از درب منزل این شهید بزرگوار در حال تشییع است.
مردم شهید‌پرور و همیشه در صحنه ایران اسلامی با دود کردن اسپند و پاشیدن گلاب و ذکر یاحسین یاحسین این پیکر مطهر را همراهی می‌کنند.
مردم شرکت کننده در مراسم تشییع یکی از فرزندان غیور ایران اسلامی یک‌صدا شعار سر می‌دادند که «این گل پرپر شده هدیه به رهبر شده» و با ذکر صلوات و یاحسین و یا زهرا فضای روحانی ایجاد شده را معنوی‌تر می‌کردند.
پیکر مطهر این شهید بزرگوار تا دقایقی دیگر به آستان شیخ صدوق منتقل و در آن مکان مقدس طواف داده می‌شود.
مسئولان ارشد استان تهران و شهرستان ری در فضای آکنده از اندوه و قم دوشادوش امت حزب‌الله و همیشه در صحنه ایران اسلامی در این مراسم حضور پررنگی داشتند.
ازدحام جمعیت و حضور باشکوه و توصیف‌ناپذیر ملت غیور و شهید‌پرور و قهرمان شهرستان ری به حدی بود که در این مسیر بارها و بارها حرکت پیکر مطهر این شهید بزرگوار متوقف شد.
پیکر مطهر شهید رضا قشقایی بعد از تشییع در شهرری به دانشگاه تهران منتقل می‌شود و پس از تشییع مجدد از سردر دانشگاه تهران تا میدان انقلاب به آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) منتقل شده و در باغ طوطی حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به خاک سپرده می‌شود.
مراسم تشییع پیکر مطهر رضا قشقایی با حضور پرشور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، امیرحسین باقرنژاد فرماندار شهرستان ری، جمعی از مسئولان ارشد استان تهران و شهرستان ری و امت همیشه در صحنه و شهیدپرور این خطه که بیش از 2 هزار و 730 شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، برگزار شد.
شهید رضا قشقایی متولد 1357 و پرورش یافته شهرستان ری است و یک پسر 10 ساله به نام محمدحسین از این شهید بزرگوار به یادگار مانده است.
45282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 193918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =