دیگر جایی باقی نمانده که شما نتوانید آنلاین شوید البته به جز یک جا؛ زیر دوش حمام!

newscientist نوشت: چه کسی دلش می خواهد آی‌پد نو و درخشانش را خیس کند؟ با کمک گجت‌های ضد آب که یکی از جالب توجه‌ترین موضوعات نمایشگاه CES امسال در لاس وگاس هستند، حمام ها دیگر منطقه مرده محسوب نمی‌شوند. اولین کمپانی که قدم در این راه گذاشته شرکت Connecticut با نام قابل پیش‌بینیiShower است این کمپانی سازنده لوازم جانبی با نام iDevices است که می توان انها را به دیواره حمام متصل کرد.
این دستگاه می‌تواند از طریق بلوتوث موسیقی را از تلفن همراه یا تبلتی که در فاصله 60 متری قرار دارد در حمام پخش کند. این دستگاه‌ها مسلما ضد آب هستند iDevices گفته‌اند که این اسپیکر را نمونه جدید رادیوهای کلاسیک دوش‌های حمام است در ماه مارچ با قیمت 99 دلار عرضه خواهند کرد.
Fujitsu ژاپنی هم یک آکواریوم پر از اسمارت‌فون و تبلت‌های ضد آب را در معرض نمایش گذاشت. این دستگاه‌ها دارای یک پوشش نامرئی محافظت کننده بودند که آنها را از آسیب دیدن به وسیله آب در امان نگاه می‌داشت. کلیه اتصالات برقی هم به همین طریق مهر و موم می شوند و آب به هیچ عنوان نمی تواند داخل آنها نفوذ کند.
سخنگوی Fujitsu گفت که این محصولات در حال حاضر در ژاپن وجود دارند ولی ما می‌خواهیم ببینیم که در آمریکای شمالی هم طرفدار دارند یا نه؟
HzO هم دنبال مشتری برای تکنولوژی ضد آبش می‌گشت، یک پوشش محافظ نانو که باید در فرایند تولید محصول به کار گرفته شود. این شرکت به دنبال تولیدکنندگان اسمارت فون‌ها می‌گردد و در CES اعلام کرد که Horizon تا کنون 3 میلیون دلار روی این فن‌آوری سرمایه گذاری کرده است. HzO به خبرگزاری‌ها گفت این محصول به شما این امکان را می دهد که در جکوزی با آی‌فون خود صحبت کنید یا در هنگام شنا کردن در استخر یا اسکی رو آب با آی پاد خود موسیقی گوش کنید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 194054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =