فارس نوشت:

با توجه به اینکه به دلیل افزایش نرخ سکه اردیبشهت ماه در بازار جبرانی شنبه این معاملات ابطال و امروز صبح انجام شد و در زمان چهارم فروشنده‌گان حاضر به فروش سکه به نرخ حدود 930 هزار تومان شدند این رقم در ابتدای شروع بازار جبرانی 892 هزار تومان بود.

 

در بازار جبرانی که امروز برای اردیبهشت ماه برگزار شد، ابتدا فروشنده‌ای وجود نداشت ولی در زمان چهارم بازار جبرانی، فروشندگان توانستند قراردادهای خود را بفروشند.

قیمت‌هایی که در بازار جبرانی معامله شد حدود 930 تا940 هزار تومان بود. معاملات امروز نیز ساعت 2 با قیمت ‌های تسویه روز شنبه که برای اسفند با نرخ 769 هزار تومان، اردیبهشت 797 و تیر نیز 830 هزار تومان بود، شروع می‌شود.
بر اساس این گزارش قیمت بازار جبرانی در قیمت‌ها تسویه اثری ندارد. همچنین نرخ سکه اردیبشهت ماه در ابتدای شروع بازار جبراین 892 هزار تومان بود که کسی حاضر به فروش با این نرخ نبود ولی با افزایش درصد نوسان در زمان چهارم این قرارداد به قیمت 930 هزار تومان فروخته و به نتیجه رسید. 

در بازار جبرانی که روز شنبه برگزار شد به دلیل افزایش قیمت سکه اردیبهشت ماه به یک میلیون و 300 هزار تومان معاملات باطل و مجدد بازار جبرانی امروز برگزار شد. در بازار جبرانی شنبه قیمت سکه تیر ماه 970 هزار تومان بود که نشان می‌داد قیمت اسفند و تیر ماه متعادل بوده بنابراین نرخ‌های این دو قرارداد پذیرفته شد ولی برای ادیبهشت ماه بازار جبرانی مجدد برگزار شد.
 

/3131

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 195353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =