فیلم سینمایی «زندگی خصوصی آقا و خانم میم» به کارگردانی روح‌الله حجازی برای نمایش در سی‌امین جشنواره فیلم فجر پروانه نمایش موقت دریافت کرد.

به گزارش خبرآنلاین، روابط عمومی معاونت امور سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حالی خبر صدور مجوز موقت نمایش «زندگی خصوصی آقا و خانم میم» را منتشر کرد که در روزهای گذشته خبرهای مختلفی در مورد وجود مشکلاتی در مورد فیلم و روشن نبودن دلایل پذیرفته نشدن آن در جشنواره منتشر شده بود.
 
مسئولان معاونت سینمایی پیش از این در مورد صدور مجوز نمایش عمومی برای فیلم‌های حاضر در جشنواره اظهار کرده بودند فیلم‌ها در این دوره از جشنواره دارای پروانه نمایش عمومی خواهند بود، اما در روزهای اندکی که تا زمان برگزاری جشنواره فجر در تاریخ 12 بهمن‌ماه باقی مانده، 20 فیلم سینمایی مجوز نمایش موقت گرفتند.
 
یکی از این 20 فیلم «زندگی خصوصی آقا و خانم میم» است که بدون حضور در هیچ یک از بخش‌های رقابتی و غیررقابتی جشنواره فجر مجوز نمایش موقت در جشنواره گرفته است.
 
 
حمید فرخ نژاد و مهتاب کرامتی
 
این فیلم با بازی حمید فرخ‌نژاد، مهتاب کرامتی، امید روحانی، سوگل طهماسبی، کسری لبافی و با حضور ابراهیم حاتمی‌کیا ماجرای زندگی آقای میم‌ است که دچار تحولی می‌شود. این تحول در زندگی خصوصی او با خانم میم تأثیر می‌گذارد.
 
58243
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 195701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =