رییس‌جمهور گفت: به سران برخی از کشورهای منطقه گفته‌ام که آمریکا می‌خواهد به دست شما سوریه را بزند و وقتی این اتفاق افتاد فردا نوبت شماست.

به گزارش خبرآنلاين، محمود احمدي‌نژاد در اجلاس جهاني جوانان و بيداري اسلامي با طرح اين پرسش كه عدالت و آزادي چه زماني مستقر و محقق مي‌شود؟ گفت: در سايه دو عامل كه البته از يك جنس و حقيقت هستند اين موضوع محقق مي‌شود، عامل اول عبارت است از توحيد و يگانه‌پرستي. عامل دوم عشق و محبت به انسان‌ها است. زماني عدالت مستقر مي‌شود كه انسان‌ها نسبت به يكديگر محبت و عشق داشته باشد. پايه عدالت و آزادي عشق به خوبي‌ها، عشق به خدا و عشق به انسان‌ها است. پيامبران الهي عاشق‌ترين عاشق‌ها نسبت به انسان‌ها بودند، پيامبر عزيز اسلام تجسم عشق به انسان‌ها بود همه وجودش عشق و محبت به انسان‌ها بود.
گزيده سخنان وي را در ادامه بخوانيد:
·         ريشه همه مشكلات جامعه بشري در طول تاريخ عبارت است از حاكميت انسان‌هاي ناصالح. آن‌ها در برابر پيامبران و اهدافي كه پيامبران دنبال كرده‌اند قد علم كرده‌اند و ملت‌ها را به سلطه كشيده‌اند و امروز همه وضع دنيا را مي‌بينيم مشكلاتي كه در دنيا وجود دارد از كجاست، آيا جز از ناحيه دولت‌هاي سلطه‌گر، قدرت‌هايي كه 400 سال برده‌داري يعني زشت‌ترين عمل ضد بشري را انجام‌ داده‌اند و ميليون‌ها نفر را از خانه و كاشانه خود و از خانواده خود با زور جدا كرده‌اند و به بردگي كشيده‌اند، براي اين‌كه آباداني، رفاه و قدرت خود را تثبيت كنند همين‌ها در طي آن دوره استعمار را ايجاد كرده‌اند.
·         چه كسي رژيم منحوس و جعلي صهيونيستي‌ را در قلب خاورميانه به ملت‌ها تحميل كرد و براي چه اين كار را كرد. آن‌ها مقدمه اين موضوع را فراهم كردند، وگرنه مردم منطقه خاورميانه نقشي در جنگ اول و دوم جهاني نداشتند. آن‌ها رژيم صهيونيستي را براي تسلط بر خاورميانه و نفت آن در اين منطقه حاكم كرده‌اند، براي تسلط بر خيزش‌هاي مردمي و انقلابي مردم منطقه خاورميانه براي تسلط بر خاستگاه اصلي تمام انبياء الهي؛ معلوم بود كه اين يك طراحي تاريخي است. مي‌بينيد كه چگونه از اين رژيم حمايت مي‌كنند. در اروپا توهين و انتقاد كردن به خدا و حضرت مسيح آزاد است، اما سوال در مورد رژيم صهيونيستي محكوم است و جزاي آن زندان و شكنجه است.
·         پنج سال قبل يكي از همكاران من به يكي از كشورهاي اروپايي كه در واقع يك قدرت اتمي است و مدعي است و اين روزها عليه كشورهاي منطقه و ايران فعاليت مي‌كند رفت و با رييس‌جمهور آنجا ملاقات كرد، در آنجا رييس‌جمهور كه از مدعيان قدرت بود تقاضا كرد كه جلسه خصوصي شود و وقتي اين اتفاق افتاد به همكار ما گفته بود چرا شما اين‌قدر عليه رژيم صهيونيستي صحبت مي‌كنيد و همكار ما جواب ايشان را داده بود. رييس اين دولت بزرگ اروپايي به همكار ما گفته بود كه ما يك خواهش از شما داريم شما به روساي كشورهاي اروپايي هرچه مي‌خواهيد بگوييد، اما به صهيونيست‌ها چيزي نگوييد شما وقتي به صهيونيست‌ها حمله مي‌كنيد و عليه آن‌ها حرف مي‌زنيد ما در برابر آن‌ها شرمنده مي‌شويم.
·         ريشه مشكلات ما وجود رژيم صهيونيستي و نظام سلطه است. اگر در منطقه ما و بعضي مناطق ديكتاتورهايي حاكم بودند و در برخي از مناطق حاكم هستند، چرا بايد در دخالت‌هاي نظام سلطه و رژيم صهيونيستي جستجو كرد چه كساني از ديكتاتورها حمايت و آن‌ها را مستقر كردند، در برابر موج اراده ملت‌ها. ديكتاتورها با چه كساني جلسات خصوصي و محفل‌هاي دوستانه داشتند چه كساني ديكتاتورها را مسلح كردند.
·         كجا در آمريكا دموكراسي است بيش از صد سال است كه دو حزب در اين كشور حاكم هستند هر كدام چقدر عضو دارد، آمريكا 300 ميليون جمعيت دارد. اين دو حزب در واقع دو عروسك خيمه بازي جلوي صحنه هستند و پشت صحنه دست صهيونيست‌هاست. اين حزب مي‌رود و آن حزب مي‌آيد و هر كدام نقش قبلي را ايفا مي‌كنند و فقط رنگ عوض مي‌كنند.
·         كدام كانديداي مستقلي در آمريكا امكان راي آوردن دارد در شرايطي كه هر يك از اين دو حزب براي انتخابات ميلياردها دلار هزينه مي‌كند كدام آزادي و دموكراسي، در كجاي اروپا دموكراسي است، سوال مي‌كنم مردم اروپا براي اين‌كه بگويند از اين حاكمان خوششان نمي‌آيد و آن‌ها را قبول ندارند ديگر چه كار بايد كنند به كي بايد پناه ببرند. آيا در آمريكا و اروپا فريادرسي است. همه اين‌ها بازي‌هاي سياسي و فريب است اين‌ها چطور مي‌خواهند به ديگران دموكراسي و آزادي بدهند معلوم است كه يك فريب جديد است و ما همه بايد در منطقه هوشيار باشيم. ببينيد چقدر در منطقه ما اسلحه فروختند بيش از 60 ميليارد دلار در سال گذشته به كشورهاي منطقه ما سلاح فروختند، اين سلاح‌ها براي چيست. آيا براي صلح و آزادي و دموكراسي است و يا براي كشتار و جنگ و ايجاد اختلاف.
·         يكي از صحنه‌هاي بسيار تلخ و البته مضحك اين است كه در منطقه ما كساني كه در فرهنگ آن‌ها انتخابات و آزادي معنا ندارد دور هم جمع شده‌اند و براي ديگران فرمان دموكراسي و آزادي صادر مي‌كنند.
·         من قبلا نيز اعلام كردم كه غربي‌ها مي‌خواهند در منطقه ما درگيري و اختلاف ايجاد كنند و هدف آن‌ها نجات رژيم صهيونيستي است و ما همه بايد در اين زمينه هوشيار باشيم. آن‌ها مي‌خواهند در منطقه اختلاف مذهبي و نژادي ايجاد كنند و به دست يكي ديگري را از بين ببرند. به سران برخي از كشورهاي منطقه گفته‌ام كه آمريكا مي‌خواهد به دست شما سوريه را بزند و وقتي اين اتفاق افتاد فردا نوبت شماست.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 196256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عمار IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۹
    21 63
    درود بر دكتر احمدي نژاد كه مثل هميشه حرفهاي بنيادي و چالش برانگيزي براي اروپائيان مطرح مينمايد.