این کلاهبرداران برای جلب اعتماد مشتریان خود شماره تلفن همراه ثابتی را معرفی کرده بودند .

رئیس پلیس فتا سردار هادیان فر می گوید چندی پیش باندی 14 نفره و سازمان یافته اقدام به تبلیغ فروش توکن های ماهواره با قیمت 90 هزار تومان برای دریافت شبکه های ماهواره ای بدون نیاز به دیش و ریسیور می کرد دستگیر شدند . این افراد برای جلب اعتماد مشتریان خود شماره تلفن همراه ثابتی را معرفی کرده بودند اما وقتی پس از ارسال پول، فلشی برای آنها ارسال نمی شد و مالباختگان موضوع را پیگیری می کردند، کلاهبرداران مدعی می شدند که بسته را از طریق پست ارسال کرده اند اما آنها خانه نبودند و برای دریافت مجدد باید 15 هزار تومان پرداخت کنند.

رئیس پلیس فتا تأکید کرد: پس از دستگیری اعضای این باند ماموران موفق شدند سرشبکه این باند را که در هتلی گرانقیمت در تهران حضور داشت شناسایی کنند. سرشبکه با راه اندازی فشینگ های تقلبی بار دیگر اقدام به کلاهبرداری کرده بود که از سوی پلیس دستگیر شد. اعضای این باند تاکنون به 200 میلیون تومان کلاهبرداری از شهروندان اعتراف کرده اند.
45282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 196437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
    28 2
    اخه من نمیدونم چرا بعضی ها نمیفهمند که امواج ماهواره با دیش به زور میگیره حالا با یک فلش میگیره من موندم اصلا امواج موبایل دکلش هم بغل خونتون باشه به زور آنتن میده چه برسه به امواج ماهواره وایمکس هم بغلش یک تقویت کننده داره
  • بدون نام IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
    6 0
    تكنيك دريافت ماهواره از طريق فلش يا USB هيچ چيز عجيب و غريبي نيست! در واقع يك سافتور اينترنت تي وي روي يك فلش نصب است كه در صورت داشتن اينترنت با سرعت بالاي 2 مگ واقعي نه اسمي امكان دريافت كانالها را بصورت ديجيتال فراهم ميكند. لازم بذكر است در صورت داشتن اينترنتي با اين سرعت كاربر ميتواند سافتور مربوطه را مستقيما" بر روي هارد نصب و اجرا كند! در واقع وسيله اي كه به اين عنوان فوخته ميشود يك فلش ساده است كه يك سافتور از قبل روي آن نصب گرديده است و با توجه به سرعت پايين اينترنت در ايران هيچگونه كاربردي ندارد.