۰ نفر
۱۰ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۱

تعدادی از مشترکان وایمکس ایرانسل در تماس های خود با خبرآنلاین از خدمات پس از فروش این شرکت گلایه دارند.

اهم موارد مطرح در این گلایه ها بدین شرح است:
1- زمانی که با قطعی مکرر رو به رو می شوید، با پشتیبانی تماس می گیرید، اما حداقل 24 ساعت بعد برای راهنمایی تلفنی با شما تماس گرفته می شود. تازه در زمان تماس ممکن است در محل دیگری باشید و به کامپیوتر و یا مودم خود دسترسی نداشته باشید.
2- چند بار پروسه قطع خدمات و تماس با وقفه پشتیبانی  تکرار می شود، شما درخواست می کنید که کارشناسی برای برسی مشکل احتمالی قطعات شما اعزام شود. اما این اعزام پس از اعلام هزینه 8 هزارتومانی آن پس از 48 تا 72 بعد صورت می گیرد حال اگر شما یک شرکت یا مکان اداری باشید چگونه باید در این مدت کارهایی که نیاز به اینترنت دارند را انجام دهید.
3- اپراتور قسمت  پشتیبانی اصرار می کند که حتما باید فردی که سرویس وایمکس به نام او خریداری شده، تماس بگیرد و درخواست اعزام کارشناس را بدهد. حال اگر این فرد مدیر شرکتی است که در سفر خارجی است، چه باید کرد؟
4- همزمان که منتظر رفع مشکل هستید، سرویس اساسا قطع می شود. پیگیر که می شوید، اعلام می شود که اینبار اعتبار پرداخت شده شما با توجه به قطع بودن سرویس و عدم استفاده شما تمام شده است. این در شرایطی است که ایرانسل یک ماه پیش پرداخت را از تمام مشترکان وایمکس دریافت می کند و نزد خود تا پایان قرارداد نگاه می دارد ولی باز هم اقدام به قطع سرویس می کند.
5- زیانی که شرکت ها و موسسات به دلیل استفاده از سرویس مشکل دار وایمکس ایرانسل متحمل می شوند، برعهده کیست؟
6- ایرانسل هیچ تفاوتی بین مشترکانی که سرویس های پرهزینه تر را استفاده می کنند با سایرین قایل نیست. در حالی که بهتر است این دسته از مشترکان از خدمات پس از فروش بهتری استفاده کنند.
خبرآنلاین در پیگیری های شفاهی خود تاکنون به نتیجه مشخصی در این زمینه نرسیده است ولی امید می رود که شرکت محترم ایرانسل برای رفع ابهام این دسته از مشتریان خود پاسخ مکتوب و اقدام عملی قانع کننده ای داشته باشد.

/3131

کد خبر 196498

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 126
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کامران IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
    جانا شخن از دل ما گفتي
    • شهروند IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
      5 1
      عزيزان خواهشمند است اگر خواهان احقاق حقوق خود و ديگر استفاده كنندگان هستيد، حداقل شكايات خود را از طريق سامانه شكايات رگولاتوري(سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات) ثبت و پيگيري كنيد: http://bpms.cra.ir/Portal/View/Viewer.aspx?DashboardId=4794416e-9737-419c-9c75-e758b10ebf8f اميد است كه رسيدگي شود
  • بدون نام IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
    مواردی که سرعت اینترنت به چند بایت(بله بایت نه کیلوبایت) می رسد و یا آنتن دهی ضعیف می شودو این مسکل دو یا سه هفته ادامه داشته و مشترک خانگی(128 کیلوبایت) از شکایات مکرر به 707 نتیجه نمی گیرد باید از ایرانسل به کجا شکایت کند؟ نهاد ناظر به فعالیت این شرکت که مرجع پاسخگویی به مصرف کننده باشد کیست؟
    • بدون نام IR ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
      25 43
      كشوري كه فرهنگ استفاده اينترنت را ندارد چرا همه كارها را اينترنتي كرده
    • بدون نام IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۶
      19 10
      دانلود یک عکس رو زده بود سه روز طول میکشه سرعتش 90 بایت بود.
    • شهروند IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
      3 0
      مي‌توانيد شكايات خود را در سامانه شكايات سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات ثبت و پيگيري كنيد http://bpms.cra.ir/Portal/View/Viewer.aspx?DashboardId=4794416e-9737-419c-9c75-e758b10ebf8f
  • بدون نام SE ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
    آقا این ها همش تقصیر این شرکت تبلیغاتی هست که برای ایرانسل طوری تبلیغ میکنه که همه وسوسه مسند برن وایمکس بخرند تو تبلیغاتشون از این مشکل هاشون چیزی میگین؟
  • بدون نام CA ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
    افتضاحه. فقط این نیست. در کاه گذشته که سرعت اینترنت وحشتناک بود و البته هنوزم هست، سر ماه بدون کمترین تخفیفی آبونمانشون رو دریافت کردن و تازه ا یکی دو شب قبل هم مرتب قطع می شد که می گفتن دانلودتون تموم شده و باید کم کم سارژش می کردیم تا سر ماه بشه. در صورتی که با این سرعت کم چیزی نمی شد دید که حجم دانلود یه اینترنت باسرعت 512 تموم بشه. برخورد بد اپراتورها رو هم به این لیستتون اضافه کنین. که به جای عذرخواهی مرتب می گن وایمکس ایرانسل هیچ مشکلی نداره و مشکل از خودتونه. در نهایت هم می گن اگه ناراحتین شکایت کنین!
  • بدون نام US ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
    46 30
    ایرانسل که مجوز استان تهران را دارد چرا در لواسان سرویس وایمکس نمی دهد؟
    • نیما IR ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
      65 20
      همون بهتر که در لواسان سرویس نمیده!
  • بدون نام US ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
    کاش میشود ازش شکایات کرد ولی حیف دستمون به جایی بند نیست :(
  • بدون نام IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
    99 18
    ای اقا اولا هیچ گزارشی از میزان استفاده (به جزئ ) در اختیار مصرف کننده نیست و نمی دهند بنده چه استفاده بکنم چه نکنم سر دو ماه میگویند اعتبار شما تمام شده است. و نکته ظریف در شماره تلفن های خدمات است که با کد ایرانسل باید تماس بگیرید و تا به اپراتور وصل شود چند دقیقه طول میکشد و اگر از خط ثابت یا همراه اول تماس گرفته باشی چند هزار تومانی باید پول مخابرات را بدهید. من چند بار پشت سر هم که تماس گرفتم و اخر هم مشکلم حل نشد فقط یازده هزار تومان پول تلفن برای صحبت با بخش پشتیبانی دادم
  • بدون نام IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
    میخوام تغییر تعرفه بدم به این طرحی که هزینش در ماه پنج هزار تومنه,میگه نمیشه,اگه بخوای میتونی به طرح های گرونتر تغییر بدی ولی به ارزون تر نه!واقعا که!
  • حسین IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
    فکر نمی کنم حتی سرعت دایال آپ هم به بدی سرعت وایمکس باشه. به نظر من ما داریم هر ماه پول آنتن ها رو میدیم ولی ایرانسل حاضر نیست از پول ما آنتن جدید نصب کنه. تازه با زیاد شدن کاربرها هر روز سرعت بدتر میشه. با این که قیمت وایمکس جایگزین دو برابره به نظرم اون مناسب تر بود.
  • علی IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
    62 14
    باور کنید در طول مدت زمانی که مشترک وایمکس ایرانسل شده ام از کرده خودم پشیمون هستم که حد و اندازه نداره، همه انتقاداتی که دوستان اعلام کرده اند حقیقت داره و من به شخصه دارم لمس می کنم به همه پیشنهاد اصلاً سمت این نوع از خدمات اینترنتی این شرکت نرن جزء اعاب خورد کردن هیچی نداره
  • بدون نام GR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
    76 12
    قرارداد بين ايرانسل و مشترکين تفاوتي با قرارداد ترکمانچاي نداره اگر باور نداريد امتحان کنيد
  • علی IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
    60 13
    عدم صدور فاکتور برای خدمات ارائه شده - رفتار سخیف و دور از شان اپراتورهای پشتیبانی - هزینه بسیار سنگین برای ارتباط با مرکز پشتیبانی - عدم رسیدگی به قطع شدگی های گزارش شده در مهلت قانونی - و ... همه اینها مواردی بودند که من شخصا با آن روبرو شدم همانند بسیاری از همشهریان تهرانی قصد صدمه زدن بیشتر به خودم رو ندارم به محض اینکه اپراتور دیگری بجز ایرانسل و مبین نت توی بازار فعال بشه از اون استفاده خواهم کرد به نظر من سلامتی ارزش بیشتری داره نسبت به اینکه بخواهی میخ آهنی رو توی سنگ فرو کنی ، ایرانسل عزیز منتظر مهاجرت کاربرات باش
  • حامد IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
    54 13
    افتضاح
  • بدون نام IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
    50 11
    از وقتی این بحث اینترنت ملی پیش اومد حدود دو سه ماه هست که کلیه مشترکان اینترنت بیچاره شده اند پول مفت و خدمات بد . وایمکس ایرانسل هم یا قطعه با نویز داره یا اونقدر کنده که از خیرش میگذری.
  • مهدی IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
    58 12
    بعد از 6، 7 روز پیگیری که تو رو خدا بخش فنی تون با ما تماس بگیره، خانم ساعت 12 ظهر عاشورا زنگ زده می گه پشت سیستم هستید؟!!!!!! پشتیبانی شون فاجعته تر از این حرف هاست... کیفیت خطوط هم که بماند... من 512 دارم خود پشتیبانش می گه تغییر تعرفه بدین 128 کنین چون دارین پول اضافه می دین با این سرعتی که دارین....
  • مجید IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
    45 15
    سرویس نگیرید و از اینترنت ای.دی.اس.ال بهره ببرید تا ادب بشوند!
  • فارسی دانلود IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
    57 21
    سرعت دانلودش واقعا کمه هر سرعتی که بگیری تقسیم بر8 میشه برای مثال کسی که 128 داشته باشه سرعت دانلودش میشه 16 بعد هم تبلیغ می کنند پر سرعت بگذارن سر قبر پدرشون
    • حامد.و IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
      34 13
      کیفیت خدمات ایرانسل رو نمیدونم، ولی اینی که شما گفتی ربطی نداره ها ! سرعتی که تو تعرقه ها اعلام میشه بر حسب Kb (کیلو بیت) هستش. در صورتی که وقتی شما دانلود میکنید اینترنت بروزر یا دانلود منیجر سرعت لحظه ای رو بر حسب KB (کیلو بایت) اعلام میکنه. برای تبدیل این کیلو بیت به کیلو بایت باید عدد رو به 8 تقسیم کنید. پس اینترنت 64 و 128 و 256 و 512 و .... به ترتیب باید سرعت دانلودش 8 و 16 و 32 و 64 باشه. کافیه برای اینکه سرعتتون رو بدونید به سایت www.speedtest.ir برید و Step 1 و Step 2 از اونجا سرعتتون رو به کیلوبیت و کیلوبایت ببینین (البته دقت کنید سیستم هاتون در حال استفاده دیگه ای از اینترنت نباشه)
    • میلاد IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
      26 18
      واقعا متاسفم که فکر میکنی اینترنت 128kb باید با سرعت 128KB دانلود کنی. تبدیل بیت به بایت میدونی چیه؟
  • محمد US ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
    45 13
    كاش ميشد و ميتونستم از يه سرويس ديگه استفاده كنم واقعا چيزه مزخرفيه اين وايمكس پنجشنبه و جمعه كلا اگه با اينترنت كاري داشته باشم بايد برم كافي نت كاش ميشد ازش شكايت كرد
  • بدون نام IR ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
    43 11
    سرويس پشتيبانيش واقعا ضعيفه من که ناراضي يم
  • بدون نام GR ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
    57 11
    زيان شما که مهم نيست يه هفته هم قطع باشيد جزو سرويس دهي حساب ميشه ولي تاريخ ابونمانتون که تموم شه يک ثانيه هم معطل نمي کنن و سرويستون رو قطع مي کننن . به اين ميگن تکريم ارباب رجوع يا همون مشتري مداري
  • سید محسن هاشمی IR ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
    58 11
    من هم از خدماتش به ویژه در این سه ماه اخیر بسیار ناراضی ام
  • بدون نام IR ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
    55 12
    به نظر بنده استفاده از این سرویس اشتباه است پشتیبانی بسیار بسیار ضعیف دلیل بنده است در ضمن پس گرفتن مودمی هم در کار نیست !
  • بدون نام IR ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
    40 12
    من کاربر وایمکس 128 ک.ب در مشهد هستم و تا یک ماه پیش به نسبت پولی که میدادم راضی بودم اما الان یک ماهی میشه که در هر یک ساعت کار با وایمکس ایرانسل چند نوبت میشه که هیچ دیتا دانلود نمیشه و برعکس به سرعت آپلود زیاده! کلا وقتی چیزی از خارج به ایران میاد کاریکاتور میشه چون ما کلا اهل اینجور چیزا مث خدمات مشتری نبوده و نیستیم.
  • بدون نام IR ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
    41 14
    ما که شارژ اینترنتی کردیم 14 تومن هاپولی کرد و از حسابم کم کرد و هنوز هم بهم بر نگردونده و خیلی هم با 707 تماس گرفتم نتیجه ای نداشت و دیگه شارژ نکردم و ADSL گرفتم خیلی بهتر
  • alireza IR ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
    39 12
    آقا افتضاحه قطعی پشت فطعی سرعت پایین-هر وقت هم مشکلی هست زود میپرسن از فیلتر شکن استفاده میکنید؟با اینکه جواب منفی هست ولی بازم اتفاقی نمیافته
  • بدون نام IR ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
    41 13
    منهم یکی از مشترکین وابمکس ایرانسل بودم حدود 2 هفته قطع بود هر بار هم زنگ میزدم میگفتن فردا میگوئیم با شما تماس بگیرند و رفع اشکال کنند اما این فردا هیچگاه نیامد پوا 6 ماهه داده بودم اما حدود 50 روز نتوانستم استفاده کنم بعد هم به مسافرت رفتم و بعد برایم اس ام اس دادند که اگر ازسرویس 6 ماهه منصرف شدین تا4بهمن تائید کنیددرغیراینصورت سرویس شمارا یکماهه میکنیم که من به هیچکدام جواب ندادم و خودشان اتوماتیک سرویس را معلق کردند آیا پولی رل که من از خدماتشان استفاده نکردم به به این راحتی به جیب ایرانسل میرود واقعا" متاسفم که قوانین با این شرکت برخورد نمیکند واقعا سرویسهایش افتضاح است .
  • بدون نام IR ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
    46 11
    چرا با ایرانسل برخورد نمیکنند؟قثط پول میگیرد خدماتش صفر اپراتورهایش هم که فقط بلدند بگن فرم پر میکنیم با شما تماس بگیرند تا رفه اشکال کنند بعد هم میپرسند ویندوز عوض کردین وقتی جواب مثبته میگه اشکال از ویندوزه و این توهین به شعور مشتری هست که در اینحا این موارد زیاد دیده شده است.
  • رضا IR ۰۲:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
    42 10
    سلام. لطفا بررسي كنيد ببينيد كه مي تونيم از ايرانسل به خاطر كيفيت پايين سرويسش شكايت كنيم يا نه. من سرويس ٢ مگ گرفتم ازشون به لعنت خدا هم نمي ارزه. پشتيباني هم كه تعطيل. اعتراض هم بكني ميگن مشكل از زيرساخت كشوره ولي معلومه كه خودشون هم تعطيلن. هر جاي دنيا بود ميشد غرامت گرفت چه برسه كه اينجا به شكايتتم رسيدگي نميشه
  • بدون نام IR ۰۳:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
    39 13
    برخورد بد اپراتورها رو هم به این لیستتون اضافه کنین. که به جای عذرخواهی مرتب می گن وایمکس ایرانسل هیچ مشکلی نداره و مشکل از خودتونه.
  • گرفتار وايمکس IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
    40 12
    همش تبليغ الکی تو همه جا ولی خدمات وکيفيت صفر. اما قيمتا سر به فلک ميزنه يه روز شارژ اعتبارت دير بشه خيلی وقت شنا سن و به موقع قطع ميکنن موقع دادن خدمات وقتو نميشناسن
  • محمد IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
    28 14
    وایمکس هنوز در ایران جا نیافتاده، خدمات دیگر شرکت های ارائه دهنده وایمکس نیز بهتر از ایرانسل نیست. در نتیجه هنوز ADSL راه حل مناسب تمام این مشکلات است.
  • آرمان IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
    44 13
    من فكر كنم اونهايي كه منفي دادن همه از كاركنان ايرانسل هستند! چون اين نظرات رو همه قبول دارند.
  • محمد IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
    40 12
    منم با این مشکلات مواجهم. بسیار سرویس بدی دارد. با تماس شما اپراتور در اکثر موارد بهانه می آورند که سیستم کامپیوتر شما مشکل دارد!!!!!!!!
  • ارمین IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
    33 12
    یک چیز جالب هم من بگم: وقتی با یکی از خطوط تلفن اداره تماس می گیرم با پشتیبانی ایرانسل به هیچ وجه به اپراتور وصل نمیشه اما با خطوط دیگه که امتحان کردم وصل شد. گویا دوستان آنطرف سیستم بلک لیست هم دارن!!!!
  • بدون نام US ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
    33 12
    به جای این همه تبلیغ یه کم آنتن هاشونو تقویت کنن الان وسط تهران میدان وحدت اسلامی تا پل امیر بهادر آنتن شون خیلی ضعیفه فقط آنتن خارجی خوب می گیره . آخه چرا درستش نمی کنه؟
  • بدون نام US ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
    26 13
    ایرانسل یه اشکالش اینه که نمی تونی مودم یک خط را به یک خط دیگه اختصاص بدی . همش قطع می شه . مک آدرسش جور نیست . خودشون هم همکاری نمی کنن.
  • بدون نام US ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
    35 12
    چرا مودم هاشون را پس بر نمی دارن. اصلا نخواستیم برش دارن. مال خودشون.
  • دیوید IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
    26 12
    تا سه هفته بعد از تکمیل فرم ثبت نام تماس گرفته نشد،یک هفته تلاش کردم تا تونستم با پشتیبانی تماس بگیرم(هر روز ریجکت می کنند)،گفت نمی دونم ولی پول رو بریزید،می گم تو فرم ثبت نام ساعت و تاریخ اعزام کارشناس رو درخواست کردید.می گه اون نظر سنجیه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(قابل توجه جامعه شناسان محترم جهت استفاده از این متود)پول رو ریختم 2 روز بعد تونستم زنگ بزنم.میگم واریز کردم .می گه منتظر بمونید میگم چه قدر میگه معلوم نیست 10 تا 15 روز .میگم خانم یه 21 روز یه 15 روز از حسابم کم میشه که .می گه من نمیدونم وصل که شد زنگ بزنید دوباره. جالبه نه!!این همه تبلیغ این همه سر و صدا ......حتی یه مرجع نیست بابت پاسخگویی به انتقادات.برید بگردید.اگه جایی رو گیر آوردین برای تماس.
  • بدون نام IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
    24 14
    تا سه هفته بعد از تکمیل فرم ثبت نام تماس گرفته نشد،یک هفته تلاش کردم تا تونستم با پشتیبانی تماس بگیرم(هر روز ریجکت می کنند)،گفت نمی دونم ولی پول رو بریزید،می گم تو فرم ثبت نام ساعت و تاریخ اعزام کارشناس رو درخواست کردید.می گه اون نظر سنجیه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(قابل توجه جامعه شناسان محترم جهت استفاده از این متود)پول رو ریختم 2 روز بعد تونستم زنگ بزنم.میگم واریز کردم .می گه منتظر بمونید میگم چه قدر میگه معلوم نیست 10 تا 15 روز .میگم خانم یه 21 روز یه 15 روز از حسابم کم میشه که .می گه من نمیدونم وصل که شد زنگ بزنید دوباره. جالبه نه!!این همه تبلیغ این همه سر و صدا ......حتی یه مرجع نیست بابت پاسخگویی به انتقادات.برید بگردید.اگه جایی رو گیر آوردین برای تماس.
  • رضا IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
    34 9
    من از ايرانسل تا 3 هفته پیش نسبتا" راضی بودم...هرچند سرعت دانلودش نسبت به ADSL پایینتره اما کار رو راه می نداخت اما از 3 هفته پیش به این طرف افتضاحه... خود به خود قطع می شه...هيچ راهی هم نیست // با پشتيبانی هم تماس می گيري می گن مشکل سراسری و از مخابرات هست... به نظر من رفتار کارمندان پشتيبانی بد نيست... اما بهتره برای برقراری تماس با پشتيبانی ديگه هزينه ای برای مشترکين متحمل نشه... ضمنا" برای جبران خسارات وارده به مشترکين ناشی از قطعی به هر دليل (اعم از مخابرات يا خود شرکت) شارژهای یک ماهه رايگان ارائه بدن تا رضايت مشتريان بدست بياد....
  • بدون نام IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
    62 14
    نکته جالب اينجاست که حتي يک نفر هم ابراز رضايت نکرده واقعا به مسئولين ايرانسل تبريک ميگم
  • امیر احمد اکبری اسبق از تبریز IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
    39 14
    شرکت محترم ایرانسل ضرری نیم میلیون تومانی رو بخاطر قطعی های مکرر خرابی مودم آنهم درست ماه بعد از اتمام گارانتی و عدم پاسخگویی مناسب و ... به من زد اگر قیمت مودم ایرانسل 40 هزار تومن هست چرا گرانفروشی میکند چرا هیچ ارگانی رسیدگی نمیکند که ایرانسلی که مودم هایش را نهایت با هزینه کرد 10دلار به کشور وارد میکند به قیمت 80 هزار تومن بفروش می رساند و در مقابل تعمیر مودم خراب شده هم هیچ مسئولتی بر عهده نمی گیرد؟؟؟؟ من بعد از 14 ماه مشتری بودن وایمکس ایرانسل الان از ADSL استفاده میکنم و خواستار راهکاری برای طرح شکایت از ایرانسل می باشم با تشکر
    • وحید IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
      23 34
      تا اونجا که من می دونم مودم های وایمکس ایرانسل بیش از 100 هزار تومن برای این شرکت هزینه بر می داره. از سایت خبر آنلاین انتظار می رود قبل از تایید هر کامنتی از صحت ادعاهای مطرح شده در اطمینان حاصل کند.
    • بدون نام IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۶
      9 5
      واقعا فکر می کنی این شرکت 100 هزار تومان پول مودم می ده؟ اگه ایرانسل اینجور داره مودم می خره یا نمی دونه مودم چیه، یا نمیدونه 100000 چیه یا نمی دونه تومن چیه!!!
    • بدون نام IR ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۶
      12 0
      باز دست شون درد نکنه مودم 40 تومنی رو 80 تومان میدن من که رفتم همین مودم 40 تومنی رو از مبین نت خریدم 110 تومن چی بگم. یکی نیست بگه مودم که همون مودم چرا پس این قدر اختلاف قیمت وجود داره :(
    • بدون نام IR ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۶
      12 0
      سلام من از مسئولین خبر انلاین تشکر میکنم به خاطر اینکه به نظرات ما اینقدر اهمیت می دهد اگر میشه از مسئولین مبین نت درخواست کنید که بگند چرا مودم 40 تومنی رو 110 می فروشند سرم داره سوت می کشه برای اینکه 70 هزار تومن ضرر کردم
  • پیمان سلیمی IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
    34 12
    من متاسفانه حدود دو سال از سرویس 512 ایرانسل بعلت فیبر نوری بودن کابل تلفن مجبور به تحمل آن هستم تا بحال نتوانسته ام سرعت بیش از 47 کی پر سکند را تجربه کنم انشالله مسئولین بتوانند چاره کنند
  • بدون نام IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
    14 16
    برید مبین بگیرید حالشو ببرید .... 1 مگا سرعت واقعی 140 میده
    • بدون نام IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۶
      11 3
      من هم وایمکس ایرانسل استفاده کردم هم وایمکس مبین. اما مبین هم گران تر و هم از نظر کیفیتی پایین تر از وایمکس ایرانسله
  • بدون نام IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
    11 7
    از یک ماه گذشته به این طرف خیلی سریعتر مودم ارتباط برقرار می‌کنه ولی سرعت خصوصاٌ در برخی وب سایتها بسیار پایین آمده. بطور مثال ایمیل گوگل بیشتر مواقع اصلاٌ باز نمی‌شود. به نظر می‌رسد ایرانسل بطور غیر رسمی فیلترهایی را اعمال می‌کند و سرعت ارتباطها را بطور موردی به حداقل می‌رساند. بطوریکه من بعد از حدود یکسالی که مشترک وایمکس ایرانسل هستم دارم پشیمون می‌شوم و از خیرش می‌گذرم.
  • بدون نام IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
    8 10
    من سرویس 512 دارم و هر بار تست سرعت گرفتم دقیقا همونی هست که باید باشه ، ولی برای یکی از آشناهامون 128 یکساله سفارش دادم ، هر بار منو می بینی بد و بیراه میگه ، سرعت دانلودش باز 2-3 کیلوبایت بیشترنمی شه .
  • علیرضا IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
    26 7
    من نظر تمام دوستان را مطالعه کردم گلایه و شکایت دوستان به حق هست تنهادسترسی ما شماره 707 هست که یک کارمند بدون اختیار آنجا نشسته و هیچ کاری نمی تونه انجام بده تازه برای صحبت کردن با اون گاهی نیم ساعت یا بیشتر باید انتظار کشید من ضمن تشکر از مسئولین سایت خبرآنلاین از ایشان درخواست می کنم این مطالب را به نوعی به مسئولین ایرانسل منعکس کنند تا داد ملت را بشنوند ممنون و سپاسگزارم
  • علی IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
    28 9
    دست بر قضا من این وایمکس ایرانسل رو به چند نفر از دوستانم معرفی کردم و مجبورشون کردم که برن تهیه کنن الان یه ده روزی هست که فراری هستم
  • بدون نام IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
    26 7
    من پیشنهاد می کنم که با توجه به این حجم نارضایتی، خبرآنلاین یه گزارش مفصل تهیه کنه و با مسئولان وایمکس سوال ها و شکایت هارو در میون بذاره. شاید به خودشون اومدن و عوض این همه تبلیغ رنگارنگ و بی مصرف، خدماتشون رو تقویت کردن
  • بدون نام US ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
    11 4
    شرکت ایرانسل قرار بود به بورس بیاد سهامی عام بشه و بورسی بشه . چرا بورسی نمی شه؟
  • بدون نام US ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
    16 6
    دوستان در ایرانسل زیادتر از میزان پهنای باند خودشان فروش کرده اند (Oversale) و سرعت هم به همین دلیل افتضاح شده
  • بدون نام IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    19 8
    دل خوشي دارين كه دنبال شكايت كردن و به دست آوردن حق و حقوق از دست رفته مي باشيد
  • بدون نام IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    25 5
    هر جای دنیا بود وقتی اینترنت یک ماه اینطوری با اعصاب ملت بازی می کرد، شرکت ارائه دهنده سرویس مثل ایرانسل از مردم عذرخواهی می کرد، برای ماه بعد تخفیف می داد یا یه مدت رایگان می کرد خدماتش رو. اما اینجا مسئولان محترم ایرانسل که فقط پول رو می شناسن نه حقوق مشتری رو، با پررویی تمام عذرخواهی که نمی کنن هیچ، مدعی هم هستن که سرویسشون هیچ ایرادی نداره و مشکل از ماست. سر ماه هم که شد بدون اتلاف وقت، خطمون رو قطع کردن تا واسه سرویس و خدماتی که نمی گیریم و جاش هر روز اعصابمون داغون می شه 20 هزار تومن پول بدیم. ایراد اساسی تر از این حرفاست. کی از مردم عذر خواهی می کنه که اینا بکنن. کی میاد بازرسی کنه که این شرکت در قبال پولی که می گیره سرویس مناسب ارائه می کنه یا نه....
  • بدون نام IR ۰۳:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
    25 7
    در حجم نيز كم فروشي مي كنندو با نرم افزار تست كنيد متوجه مي شين كه بيشتر از اون چيزي كه استفاده مي كنيد از حسابتون كم مي كنن.
  • بدون نام IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
    9 15
    چرا در لواسان آنتن وایمکس نصب نمی کند؟!
    • بدون نام IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۶
      8 4
      دوس عزیز این همه آدم اومدن گفتن وایمکس نخرید پولتونو می ریزید دور شما می گی کی تو لواسانات نصب میشه !!!! عجبیا و قریبا !!!
  • بدون نام GB ۰۵:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
    24 9
    ایرانسل فقط تبلیغ هستش . ظرفیتش پر شده دیگه باید رفت به فکر یه جایگزین برای وایمکس ایراندق بود.
  • بدون نام IR ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
    16 8
    وضع پشتیبانی adsl بهتر از آن نیست . از دیروز اکانتم قطع شده ، امروز از ساعت 9 صبح زنگ میزنم پستیبانی مخابرات ، مرتب اشغاله . ساعت 3 بعداز ظهر خطشون آزاد شد . اما کسی تلفن را بر نمیداشت
  • بدون نام IR ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
    8 5
    برای من یک بار به دلیل اختلال در شبکه 5 روز قطع بود بعد 5 روز زنگ زدم اپراتور و گفتم میخوام خسارت بگیرم اپراتور گفت نه سرویس ما بقیه جاهای شهر وصل بوده میتونستی بری جای دیگه استفاده کنی!!!! واقعا اگه مجبور نبودم از سرویس دیگه استفاده میکردم!! اما adsl اینجا که منم هیچ شرکتی سرویس نمیده!!
  • مهدی IR ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
    17 7
    اگه تونستی به پشتیبانیش زنگ بزنی جایزه میدم بهت
  • محمد IR ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
    14 9
    به جای اپراتوراشون هم یک تکه چوب بزارن فرق نمی کنه.چون همش میگن ما از اینجا به سیستم دسترسی نداریم و نمی تونیم کاری کنیم! مواظب باشید خطی که جهت رفع اشکال گذاشتند با 0 شروع میشه و کلی هزینه تماسش است.
  • رضا IR ۰۱:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۶
    11 3
    انصافا من از خردادماه گرفتم راضی هستم
  • امیرحسین US ۰۱:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۶
    8 6
    چرا نرخ ترافیک اضافه وایمکس با توجه به نرخ مصوب از مشتریان دریافت نمیشه ؟ 6500 ایرانسل کجا و 5000 سرویس های ADSL دیگه کجا ؟ ضمنا عدم وجود ترافیک رایگان شبانه در سرویس های وایمکس و قیمتی بالاتر از دیگر سرویس ها هم جای سوال داره . من اشتباه کردم وایمکس گرفتم و یک ماهی هست برای ADSL اقدام کردم تا از شر این مشکلاتش راحت بشم
  • بدون نام IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۶
    8 5
    سزای گران فروش نخریدن هستش. دوستانی که از سرویس نامطلوب ایرانسل شاکی هستن چرا ادامه میدن اگر مدتی قید ایرانسل را بزنن و به طریق دیگری از اینترنت استفاده کنن مجبور می شوند به مشتری احترم بگذارن وسرویس بهتری بدهند.
  • سعيد IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۶
    10 0
    من از تمام كسانيكه نظر دادند تشكر ميكنم . خودم مشتري adsl آسياتك هستم ولي خوشبختانه اينقدر مشكل ندارم .نظرم اينبود كه از وايمكس استفاده كنم ولي با نظراتي كه بالا ديدم واقعا منصرف شدم و همون سيستم قبلي رو ادامه ميدم . مشتري مداري در ايران بيشتر يه شوخيه
  • یک استاد دانشگاه IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۶
    9 4
    ممنون از پیگیری مشکلات مردم و نارسایی سرویسهای خدماتی به مردم. فقط ایرانسل نیست(متاسفانه نام مبارک "ایران" را بعاریه گرفته) سایر شرکتها از جمله شرکت وایمکس مبین که تبلیغات زیادی هم در خیابانها و مجلات میکنه سرویس بسیار ناقص و نامطلوبی دارد چه کسی باید رسیدگی کند؟
  • بدون نام IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۶
    7 4
    در مورد خدمات پس از فروش تجهيزات هم سردرگمي بدي وجود دارد.
  • مهدی IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۶
    9 3
    من در منطقه نارمک زندگی می کنم. در اولین هفته راه اندازی سیستم وایمکس ایرانسل با پرداخت 110 هزار تومان بابت مودم و 70 هزار تومان هزینه های دیگر مشترک شدم. دو هفته اول با سرعت پایین وایمکس ما کار می کرد. بعد قطع شد. تماس گرفتم، گفتند شما دو هفته فرصت داشتید مودم را پس دهید. الان دو هفته گذشته و اصلا نارمک در نقشه پوشش ما نیست! (جالبه کسی که برای راه اندازی از طرف شرکت به منزل ما آمده بود، چنین چیزی را نگفت). حدود شش ماه، سیگنالی دریافت نمی شد. اما صورتحساب برای ما پیامک می شد و یک بار هم اخطار قطع آمد!!! بابت این شش ماه که ما پول پرداخت کردیم و عملا اینترنت نداشتیم هیچ کس به ما خسارت پرداخت نکرد. (برای مستند شدن سخنانم، کارکرد اینترنت ایرانسل در شش ماه نخست اشتراکم، قابل ملاحظه است).
  • بدون نام US ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۶
    12 2
    هروقت به 700 يا 707 زنگ مي زني بعد از 45 دقيقه پشت خط ماندن طرف گوشي را قطع مي كند
  • سمانه IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۶
    9 6
    اشتراک 1 ساله گرفتم حدود 200 هزار تومان مثل سگ پشیمانم
  • بدون نام IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۶
    11 6
    گلايه هاي من از وايمكس: 1- چرا پشتيبان فني همون لحظه اي كه تماس مي گيريم، حاضر نيست. شركتي با اين عريض و طويلي بايد پشتيبان فني 24 ساعته داشته باشه. 2- چرا براي تماس فقط بايد با شماره ايرانسل تماس بگيريم؟ چرا تلفن ثابت نداره؟ همه كه ايرانسل ندارن رايان بيفته. من گاها به اندازه نصف شارژ ماهانه هزينه تماس دادم. اين ديگه واقعا نوبره. 3- چرا وقتي ميزان حجمي ماهانه تموم ميشه، بدون هيچ هشداري ميره از اعتبار مشترك با هزينه آزاد استفاده ميكنه؟ ما كه مدام نمي تونيم چك كنيم ببينيم چقدر اعتبارمون باقي مونده. بايد وقتي تموم شد با اس ام اس اعلام كنه تا ما در دانلود احتياط كنيم و يا نهايتا بريم بسته حجمي بخريم. اين واقعا يك نوع فريبه و توهين به مشترك. من كه براي اولين بار احساس خيلي بدي بهم دست داد .
  • آرشیتکت US ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۶
    9 4
    مودم وایمکس من یهو سوخت و دیگه کار نکرد و با اینکه تو گارانتی بود تا 2 ماه دنبال گرفتن مودم جدید بودم اما کسی پاسخگو نبود ، آخر مجبور شدم برم جردن ساختمان امین و با کلی دعوا و نامه نگاری و بوروکراسی تونستم بعد 10 روز یه مودم دیگه بگیرم ، یعنی من نزدیک به 3 ماه بدون اینترنت بودم و تمام کارهام با تأخیر انجام میشد . به 707 هم که زنگ میزنی دست کم 45 دقیقه طول میکشه تا یه نفر جوابتو بده و بگه پیگیری میکنیم و بس !
  • بدون نام IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۶
    14 7
    یکی از بدترین سرویس دهنده های اینترنت در ایران مردم عزیز ، كاش ميشد ازش شكايت كرد پیش به سوی استفاده نکردن محصولات ایرانسل ......
  • علی IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۶
    12 8
    وایمکس ایرانسل؟ هزینه بالا سرعت و کیفیت پایین ای دی اس ال خیلی بهتره
  • بدون نام IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۶
    14 6
    من هم به اجبار بايد از سرويس وايمكس ايرانسل استفاده كنم چون ADSL رو خط تلفن ما نميدن. سرويس 512 گرفتم از ايرانسل. فقط هفته اول خوب بود. بعد از اون سرعت دانلود به 10 كيلو بايت هم نميرسه ! معلومه كه يه خط 512 را بين ده ها نفر تقسيم ميكنند! اين عين كم فروشي است و كسي هم نيست كه بر كارشون نظارت كنه!!
  • علی US ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۶
    20 6
    ایرانسل بابت فروش سیمکارت و وایمکس اونقدر فروخته و پول درآورده که نارضایتی ما هیچ ارزشی نداره احتمالا مدیریت فروش ایرانسل شبها میاد این صفحه رو می خونه ... آی میخنده .. آی میخنده به ریش ما
  • بدون نام IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۶
    17 3
    ما کلا از اینترنت راضی نیستیم چه برسه به وایمکس که هر روز تغییر سرعت داره
  • مرجان IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۶
    12 8
    واي واقعا حرف دل ما رو زديد... خدمات رسا نيشون كه افتضاح ، سرعتش كه افتضاح ، پشتيباني كه يه چيزي فراتر از افتضاح اصلا درست و حسابي جواب آدم رو نميدن!!!!!!! من نمي دونم اين همه هم تبليغهاي الكي به خورد مردم ميدن هر كي ندونه فكر ميكنه چيكار دارن مي كنن!!!!! واقعا براي شركت ايرانسل با اين افتضاحي كه تو اينترنت ايران به وجود آورده متاسفم.
  • ف.ح IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۶
    13 9
    الان اکثر سرویس دهنده های اینترنت ساعات رایگان دانلود دارند که شامل ساعاتی از شب میشه ! ولی ایرانسل هیچ گونه اقدامی در این زمینه نکرده !!! دوم اینکه بطور مثال برای 15600 تومان هزینه اشتراک باید 17000 تومان هزینه کنیم . چون برای شارژ مودم باید از کارت شارٍژهای خود این شرکت استفاده کنیم که مقداریش صرف مالیات کارت شارژها میشه ! و این اصلا منصفانه نیست !
  • مهدی US ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۶
    16 8
    خدمات ایرانسل اصلا خوب نیست . اگر این طور ادامه پیدا کند باید به فکر ای دی اس ال باشم
  • محمد IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۶
    13 10
    سلام من سرعت 512 دارم سرعت پايين ،قطعي فراوان ،هزينه بالا، به سرعت حجمش تمام ميشود ،مناطق تحت پوشش كم در سطح كشور ، پاسخ دهي افتضاح من 5-6 دفعه تماس گرفتم و قرار شده تا 72 ساعت تماس بگيرند ولي هنوز 72 ساعتش نرسيده؟؟؟
  • sina IR ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۶
    13 9
    واقعا افتضاحه........سرزیس من 2 ماه دیکه تموم میشه و تمدید هم نمیکنم
  • کیوان IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۶
    14 9
    متاسفانه علاوه برکیفیت بد ، وسرعت پایین وقطع ووصل شدن های مستمر ، هیچ قسمتی را برای پاسخگویی وگزارش مشگلات تعیین ننموده اند .
  • کاربر IR ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۶
    14 9
    به نظرم به جای اینکه ایرانسل این همه خرج تبلیغات کنه از جام ایرانسل لیگ برتر تا رو در و دیوار خیابون اگه این هزینه رو واسه خدمات پس از فروش میکرد الان وضع ما این نبود که واسه یه سوال کوچیک معلوم نیست چقدر باید پشت خط 707 بمونی و اگه خط ایرانسل نداری چقدر باید روی قبض تلفنت بیاد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ممنون از پیگیری شما /امضا:کاربر سرگردان ********************************************************************************
  • امیر US ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۷
    16 7
    من از سرویس 512 استفاده می کنم و نا محدود هم هست واقعا هم راضی هستم هر موقع مشکلی هم داشتم سریع پشتیبانی حلش کرده که البته فقط 1 بار اتفاق افتاده.نسبت به خیلی از سرویس های adsl بهتره به نظرم.
  • سپیده IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۷
    14 9
    تقریبا می تونم بگم آآآآآآ بسیار بسیار افتضاح است واقعا متاسفم که شرکت بی ثبت و سندیه وگرنه تمامی مشتریان عزیزش ازش شکایت می کردن.... بای بای ایرانسلووووووووووووووو
  • رضا IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۷
    18 9
    افتضاح افتضاح
  • ف IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
    10 0
    خب مثل اینکه دوستان ایرانسلی تعدادی رو بسیج کردن تا کامنت هارو دیسلایک کنن .... باریکلا ...
  • مهدی IR ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
    6 0
    پس از 2 سال ظلم تازه یه چا پیدا شد که ظلم ابرانسل رو نشون بده
  • سام IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
    5 0
    بهترين راحل اينه كه ايرانيل تحريم كنيم و ديگه ازش سرويس نگيريم تا به فكر حقوق از دست رفته مشترياش بيوفته
  • ناصر IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
    6 0
    يك چيزه ديگه كه جالبه اين سرويس مثلا" وايرلس هستش ولي با كمترين بارندگي در منطقه ما(خ پيروزي خ سي متري نيروي هوايي)كاملا" قطع مي شه
  • محمد IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
    6 0
    افتضاح است
  • مهرداد IR ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
    6 0
    من اینو تو این 2 روزی که مشتریش شدم فهمیدم. سرویس من 1گیگ بود که جمعه ساعت 11 شب تازه وصل شد.من حدود 2 ساعت از اینترنت استفاده کردم و خوابیدم.صبح که پا شدم دیدم 700 مگ ام رفته!!! عادت ندارم قسم بخورم ولی به خدا راست میگم.من کلا 20 مگ دانلود کردم. آخه چجوری میشه با سرعت 15 کیلوبایت،700 مگ در عرض 2ساعت استفاده کرد؟؟؟؟اگه مجبور نبودم همین فردا مودمشونو پس میفرستادم.واقعا که مملکت صاحب نداره و نظارتی توش نیست. خبر آنلاین لطفا شکایت ما رو به ایرانسل برسون.اپراتوراش که جواب نمیدن.
  • بدون نام OM ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
    7 2
    واقعا جاي تاسف است براي ايرانيا با اين ايرانسل
  • بدون نام IR ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
    4 1
    من اشتراک 6 ماهه گرفته بودم و پول انرا یکجا از طریق اینترنت واریز کردم. اما انها 4 ماهه با من حساب کردن
  • حسین US ۰۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
    4 1
    دیگه چی بگم که اینا 2 3 ساله روسه منو کشیدن از همه نظر مو دماشونم که اندازه تانک و کاتیوشاست هنوز که هنوزه هم تو کرج پوشش اندازه عدس تو مرکزیت شهره آخه بابا یه زره نگفتم زیاد یه زره از کشورای همسایتون خجالت بکشین مثل امارات ترکیه همین دورو ور نه ایالات متحده که اصلا قابل قیاس تو این زمینه با ما نیستش والا بلا این سرویسو به ما نمیدادید سنگین تر بودید .
  • بدون نام US ۰۲:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
    6 3
    دوستان اگه میبینین ریختن کامنت ها رو منفی بارون کردن واسه اینه که بعد از اینکه مودم 200 تومنی رو که بهم انداختن رو خورد و خمیرش کردم، زنگ زدم به 707 اول هر چی لیاقتشون بود نثارشون کردم و بعد گفتم فکر نکنین ولتون می کنیم. قضیه رو رسانه ایش کردیم بزودی یقتونو بدجوری می گیریم برید خبر آنلاین ببینین چه خبره. اپراتوره زبونش بند رفت... شک نکنید این منفی ها سیستماتیک از طرف خودشونه. خبر آنلاین جون هر کی دوست داری منتشر کن تا سایر دوستان با دیدن منفی های کامنت فکر نکنن وایمکس واسه بعضی ها سرویس خوب میده. همه ما سرمون کلاه رفته. دوستانی که میگن ما مشکلی نداریم لطف کنن سرعت دانلودشون رو با یک ای دی اس ال 128 معمولی مقایسه کنن.
  • ف IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۴
    5 0
    دقیقا روز 24 اسفند پول رو دادم به خدمات ایرانسل ولی 27 اسفند اس ام اس اومد که چون پول دیر ریختی به حساب پس بعد از عید وایمکس بهت میدیم در صورتی که واسه خرید من 1 روز زودتر پول دادم ، الان 14 فروردین شده اما هنوز که هنوزه خبری از وایمکس نشده ، به هرحال دزدی فقط توی خیابون یا بانک نیست ، واقعا واسه مدیر ایرانسل متاسفم
  • elham IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
    4 0
    آقا ما غلط کردیم خریدیم از یک ماه پیشم که جلو جلو هم شارژ میکنی قطع میشه دیگه وصل نمیشه پشتیبانم که همش میگه منتظر باشید منتظر باشید
  • نعیم DE ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
    3 0
    بسمه تعالی انتقاد در حقیقت از خدمات ایراتسل است و انسان با وجدان باید حقیقت را بگوید 1 - پیام هایی که در طول روز از خط 8282 برایمان ارسال میشود ما را دچار نارحتی عصبی کرده 2 - تلفن های که به ما میشو د بطرف صندوق پیام گیر هدایت می کند که به صندو غیر فغال من ارجع نمیشود احتمالا ایرانسل برای خودش صندق دارد ام در مورد وایمکس من نهایت رضایت را دارم خدمات خیلی عالی ارایه میدهد
  • علیرضا IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
    1 1
    بدلیل همراه داشتن اینترنت -وایمکس امتیاز خوبی است ولی محدودیت حجمی آپلود(فایلهای بیشتر از 500کیلوبایت) هنگام ضمیمه کردن فایل در ایمیل واقعا از انتخاب وایمکس ایرانسل پشیمانم.
  • مهدی IR ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۸
    1 1
    وایمکس ایرانسل سرویس دهی خوبی داره ولی باید مواظب این قوانین مسخرشونم بود مثلآ همین قانون 4 روز سرویس بعد ماه که ادعا میکنن تمام 4 روز شما سرویس دارید ولی در اصل تا به پایان رسیدن اعتبار باقیماندتون اعتبار دارید و بعدآ به میزان 11.5 درصد از حساب واریزی شما بخاطر سرویس دادن اون 4 روز کم میکنن به صورتی که وقتی شما شارژ کردی از حساب شارژ شما کم میکنن یا قانون قطعی موقت که میگه تا 15 روز کامل باید قطع باشه تا تعداد روزای استفاده نشده برگرده ولی موقعی که از 15 روز هم چند ساعت بگذره و شما دستور وصلی بدید ممکنه پول شما برنگرده.(برای خودم پیش اومده و میگن درخواست شما دیر ثبت شده و 15 روزتون کامل نشده... حالا یکی نیست بگه که اگه ثبت نشده بود پس چطور حساب موقع مقرر قطع شد ؟!) 50 تومن ضرر من تا بحال
  • دانیال اهوازی IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
    6 0
    با سلام، نظرات بعضی دوستان رو خوندم و خوشحالم که دوستان بی تفاوت رد نشدند از این مشکل اجتماعی. دوستان وایمکس من بعد از سه ماه انتظار برای من ارسال شد و سرعتش افتضاح محض بود. الان هم که هنوز دارم استفاده میکنم در حین استفاده یک هو سرعت میرسه به صفر وقتی هم با اپراتور تماس میگیرم دقیقا این جمله رو از حفظ میگه: "شبکه در حال به روز رسانی است" من موندم اگر شبکه ایرانسل انقد زود به زود بروز رسانی میشد چرا انقد مشکل داریم؟ درضمن ترافیک من 4 گیگ از در ماه و من امتحان کردم بدون هیچ دانلودی تا آخر ماه فقط با گشتن در سایت ها دقیقا 2.5 گیگش الکی میپره...واقعا چرا روش نظارت نمیشه؟ از مسئولین محترم خواهشمندم رسیدگی کنند
  • mohammad IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    5 0
    اقا من یک ا مگ از این ایرانول دارم بابا دودمان منو سوزوندن اقا الان که ماه رمضون هست فقط از ساعت 8 تا 9 درست میشه و از ساعت 5 صبح تا ساعت 7 بعد سرعتش تو روز میشه 17 kb اقا ما داریم اینجا میسوزیم و میسازیم اقا ما بخواهیم تو ایران یک فایل 200 300 مگابایتی رو دانلود کنیم باید پوست عوض گنیم هزازتا بدبختی ولی تو کره میخوان یک فایل 12 گیگی رو تو 20 دقیقه دانلود میکنه منم که خطمون فیبر نوری بود رفتم ایرانسل گرفتم وگرنه بلا نسبتمغز خر که نخورده بودم که برم ایرانول بگیرم
  • خالد A1 ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
    5 0
    ۲مگ اینترنت دارم ک سرعتش با دایل آپ خونه برابری میکنه!! عزیزان اگر در توان شما نیست،سرویس دهی نکن،یا حدأقل انقدر تبلیغات کذب تحویل مردم ندین!! شما هم مث بعضیها،معلوم نیست ک مردم رو چی فرض کردین!!! واقعا سرویس هاتون افتضاحه!!
  • بی نام IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    3 0
    وایمکس افتضاحه
  • اصغر A1 ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
    1 0
    30 مهر یک روز قبل از عید غدیر 92 وایمکس ایرانسل ثبت نام کردم تا 11 آبان خدمات به من ارائه ندادند بعد انصراف دادم گفتند یکماه بعد پولتان را می دهیم اینم از ایرانسل دستتون درد نکنه
  • مقدس پور A1 ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹
    4 0
    با احترام به اطلاع مي رساند اينجانب در هر سه بار تماس با پشتيباني وايمكس چه در تبريز و چه تهران با برخورد به دور از ادب و احترام مواجه شدم. لطفاً در توجيه كادر پشتيباني خود و انتخاب افراد با فرهنگ و تربيت بالا كوشا باشيد. اين لحن صحبت و برخورد در نه در شأن شركت و نه مشتريان نيست.با سپاس
  • بی نام IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
    3 0
    ای مردم دایل اپ بخرید ولی وایمکس ایرانسل نخرین من دارم. اشکمو در اورده هزینه بسیار بالا سرعت افتضاح نخرین که پشیمون میشین
  • reza IR ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    5 0
    فقط همینو میتونم بگم.وایمکس ایرانسل گرونترین و بدترین اپراتور تاریخ.الان 1 مگ دارم سرعت دانلود20 تا 40.این ماه اخرین ماهیه که استفاده میکنم
  • داریوش ایزدی IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۴
    1 0
    من 5 ساله مشترک 6ماهه وایمکس ایرنسلم یک ماه برای اشتراکم پول واریز کردم حالا میگن 250 هزار تومان باید بدی مودم جدید با مودم قبلی عوض کنی گفتم نمیخام میگن اشتراک 6ماهت را به یکماه تبدیل میکنیم اخه دزدی تا چه حدو اندازهای
  • لیلا US ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
    0 0
    در شاهین شهر خدمات وایمکس منطقه ما را بدون توضیح قطع کردند و هیچ پیخگویی هم انجام ندادند. این ایرانسل ناظر و صاحب نداره تو این کشور ؟؟؟؟؟؟؟
  • باران A1 ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
    0 0
    واقعاً هیچ مرجعی ناظر و پاسخگو درخصوص شرکتهایی مثل ایرانسل نیست .من از مشترکین قدیمی ایرانسل هستم مدتیه متوجه شدم مدام حجم اینترنتم تموم میشه که بعد از پیگیری زیاد ومراجعه به سازمان تعزیرات متوجه شدم که به گفته شرکت ایرانسل هک سیستمی شدم و شخص دیگری در مکان دیگری با اطلاعات کاربری من از اینترنتم استفاده میکنه وایرانسل هیچ راه حلی برای مواجهه با این مشکل نداره و اصلاً پاسخگو نیست و کارشناسانشون هم اعلام کردن که کسی که شمارو هک کرده مجدد هم میتونه اینکارو انجام بده بارها رمزمو عوض کردم و رمز شناسایی در سامانه ایرانسل برام در نظر گرفتن که این رمز هم امن نیست و هکر محترم تونسته بهش دسترسی داشته باشه و هیچ راهی نداره و با تمام این تفاسیر سازمان های مسئول اعلام کردن که تخلفی صورت نگرفته. موردهای
  • حسین A1 ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
    0 0
    من شارژ کردم وایمکس از طریق گوشی از بانک تجارت بعد شارژ ریخت تیک خورد بعد میبینم که وقتی می خوام وای فای رو توگوشی که زدم وصل شدم ولی اینترنت نداشت فکر کنم شارژ نشده کد شارژ رو دارم اما نمیدونم چی کار کنم

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین