فیلم سینمایی «بی‌خود و بی‌جهت» به کارگردانی عبدالرضا کاهانی در شرایطی که مجوز پخش ندارد در جدول نخستین روز جشنواره سی‌ام فیلم فجر جای گرفته است.

به گزارش خبرآنلاین، تازه‌‌ترین ساخته عبدالرضا کاهانی که در فهرست اولیه فیلم‌‌های بخش مسابقه سینمای ایران جشنواره قرار نداشت، بعد از مدتی با 32 فیلمی شدن آثار بخش رقابتی به بخش مسابقه راه یافت و از آن روز تاکنون همچنان پخش فیلم در جشنواره محل سئوال است.
 
«بی‌خود و بی‌جهت» فیلمی دیگر از سازنده «هیچ»، «اسب حیوان نجیبی» و «آن‌جا» است که صحبت‌های متناقضی در مورد حضور در آن در جشنواره مطرح شده است. طبق جدول نمایش، فیلم در اولین روز برپایی جشنواره در سینماهای بهمن یک و دو و کیان اکران خواهد شد،‌ اما اظهارات در مورد مجوز نمایش آن متناقض است.
 
علیرضا سجادپور مدیرکل اداره نظارت و ارزشیابی در گفت‌و‌گو با فارس اظهار داشته شورای پروانه نمایش نظر مساعدی در مورد این فیلم ندارد، اما در همین روز خبر نمایش‌های فیلم در جشنواره اعلام شده و تعداد زیادی بلیت برای پخش این فیلم پیش‌فروش شده است.
 
انتظار می‌رود قبل از نخستین نمایش «بی‌خود و بی‌جهت» در سئانس ساعت 13 سینما بهمن وضعیت نمایش آن در جشنواره روشن شود. در این فیلم بازیگرانی چون نگار جواهریان، رضا عطاران و پانته آ بهرام بازی می کنند و در خلاصه داستان آن آمده: «محسن، مژگان، الهه و احمد: چی کار کنیم این همه اثاث رو؟!»
 
58243

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 196887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =